کارشناسی نماد ماهی در دفینه یابی – نماد ماهی در گنج یابی

0

کارشناسی نماد ماهی در دفینه یابی – نماد ماهی در گنج یابی

در این پست از سایت دعایاب کارشناسی نماد ماهی در دفینه یابینماد ماهی در گنج یابی را قرار داده ایم.نماد ماهی اولین بار در غرب ایران در زمان هخامنشیان نماد گنج شده است.نماد ماهی کاملا مربوط به دفینه می باشد.در بعضی موارد نشانگر چشمه می باشد.در زمام مسیحیت بسیار مقدس بوده است و قبل از زمان زرتشت هم کاربرد داشته است.

کارشناسی نماد ماهی در دفینه یابی – نماد ماهی در گنج یابی
کارشناسی نماد ماهی در دفینه یابی

نماد ماهی در گنج یابی,نماد سنگ ماهی در گنج یابی,نماد ماهی در دفینه,نماد ماهی در دفینه یابی,نماد ماهی در دفینه چیست,علامت ماهی در دفینه یابی,علامت ماهی در دفینه,نماد سنگ ماهی در دفینه,نماد دو ماهی در دفینه یابی,نماد سر ماهی در دفینه یابی,نماد تندیس ماهی در دفینه,نماد ماهی دهان باز در دفینه, طلسم در گنج و دفینه یابی و تاثیر طلسم بر روی جویندگان دفینه

کارشناسی نماد ماهی در دفینه یابی – نماد ماهی در گنج یابی:

هم نماد دفینه و هم شاخص قبر باشه در هر دو صورت بسیار مهمه، چون وقتی شاخص قبر هم باشه مربوط به قبر شاهزاده است، زمانی که مربوط به دفینه باشد هم تک میاد و گاهی علائم دیگری نیز دارد، و یکی از نمادهایی هست که رمزگشایی پیچیده رو برای ما داشته است

نکته ای مهم که باید دراین نماد دانست خواستگاه هست به این معنی که فهمیدن دوره آن و جهت ها و…. برای ما مشخص باشد. یک نمادی هست که باید اطمینان کامل حاصل کرد علائم بعدی رو داره یاخیر؟

نشان ماهی در مسیحیت نیز شاخص مقبره بوده است.

معمولا در نزدیکی نماد ماهی در دفینه یابی و در محلی که رودخانه وجود دارد نماد بز نیز دیده می‌شود و به عبارتی این دو نماد را می توان مکمل یکدیگر دانست. اگر در نزدیکی نماد ماهی با نماد بز نیز روبرو شدید احتمال وجود دفینه در آن مکان بسیار بالاست. در صورت مواجهه با این نماد ابتدا طول ماهی حکاکی شده را اندازه گیری کرده و به ازای هر سانتی متر یک قدم در جهت نگاه ماهی بردارید و سپس آن محدوده را با یک فلزیاب تصویری حرفه‌ای مورد کاوش قرار دهید.

 

این نماد نشان دهنده وجود قبل در نزدیکی محل نیز می‌باشد و از زمان ساسانیان مرسوم بوده است. اگر ماهی درون یک دایره و یا گودی کله کاری شده باشد بدان معناست که در جهت نگاه ماهی یک برکه و یا رودخانه وجود دارد که در نزدیکی آن برکه و یا رودخانه باید به دنبال درخت کهن سال و یا شاخص دیگری بود. بهتر این است که اطراف رودخانه را با یک دستگاه گنج یاب حرفه‌ای مورد کاوش قرار دهید. توجه داشته باشید که حتماً در اطراف نماد ماهی در دفینه یابی باید نشانه هایی از زندگی انسان در در دوران گذشته وجود داشته باشد اما اگر نشانه ای از زندگی انسان در آن ناحیه پیدا نشد حتماً باید به دنبال نمادهای مکمل گشت و با توجه به آن نمادها فرایند کاوش را پیش برد.

همچنین ببینید  سنگ نشیمن نشانه چیست – کارشناسی نشانه سنگ نشیمن در دفینه

برگرفته از سایت اهنوس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.