قوی ترین دعای گشایش بخت فوری | این دعا برای گشایش بخت معجزه میکند 100% تضمینی

قوی ترین دعای گشایش بخت فوری | این دعا برای گشایش بخت معجزه میکند 100% تضمینی
قوی ترین دعای گشایش بخت فوری | این دعا برای گشایش بخت معجزه میکند 100% تضمینی

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب DOAYAB.com قوی ترین دعای گشایش بخت فوری | این دعا برای گشایش بخت معجزه میکند 100% تضمینی را قرار دادیم . دعای بسیار قوی و سریع الاجابه برای بخت گشایی دختران و باز شدن بخت و اقبال پسران مجرد و گشایش سریع و فوری در بخت دختران و پسران جهت ازدواج . این دعا از قوی ترین و مجرب ترین دعاهای بخت گشایی و گشیاش در بخت می باشد …

قوی ترین دعای گشایش بخت فوری | این دعا برای گشایش بخت معجزه میکند 100% تضمینی

دعای گشایش سریع بخت,دعای گشایش بخت و اقبال,دعای سریع الاجابه گشایش بخت,دعای قوی و تضمینی گشایش بخت,بهترین ذکر و دعای گشایش بخت,دعای قرآنی گشایش بخت دختر و پسر

قوی ترین دعای گشایش بخت فوری | این دعا برای گشایش بخت معجزه میکند 100% تضمینی

دعای گشایش بخت فوری و سریع الاجابه

ادعیه مختلفی به عنوان دعای گشایش بخت فوری و سریع الاجابه ارائه شده است، از جمله:

امام علی علیه السلام برای باز شدن بخت سریع الاجابه فرمودند: دو رکعت نماز بخوانید و در هر رکعت از آن سوره “حمد” و پس از آن سوره “یس” را بخوانید. بعد از سلام و پایان نماز نیز دعای زیر را بخوانید:

“اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَهً صَالِحَهً وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً قَنُوعاً غَیُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَ إِنْ أَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ ذَکَرْتُ اللَّهَ تَعَالَی أَعَانَتْ وَ إِنْ نَسِیتُ ذَکَّرَتْ وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا حَفِظَتْ وَ إِنْ دَخَلْتُ عَلَیْهَا سُرَّتْ وَ إِنْ أَمَرْتُهَا أَطَاعَتْنِی وَ إِنْ أَقْسَمْتُ عَلَیْهَا أَبَرَّتْ قَسَمِی وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَیْهَا أَرْضَتْنِی یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ هَبْ لِی ذَلِکَ فَإِنَّمَا أَسْأَلُکَ وَ لَا أَجِدُ إِلَّا مَا قَسَمْتَ لِی.”

فَمَنْ فَعَلَ ذَلِکَ أَعْطَاهُ اللَّهُ مَا سَأَلَ ثُمَّ إِذَا زُفَّتْ إِلَیْهِ وَ دَخَلَتْ عَلَیْهِ فَلْیُصَلِّ رَکْعَتَیْنِ ثُمَّ لْیَمْسَحْ یَدَهُ عَلَی نَاصِیَتِهَا وَ لْیَقُلِ:اللَّهُمَّ بَارِکْ لِی فِی أَهْلِی وَ بَارِکْ لَهَا فِیَّ وَ مَا جَمَعْتَ بَیْنَنَا فَاجْمَعْ بَیْنَنَا فِی خَیْرٍ وَ یُمْنٍ وَ بَرَکَهٍ وَ إِنْ جَعَلْتَهَا فُرْقَهً فَاجْعَلْهَا فُرْقَهً إِلَی خَیْر.

دعای گشایش بخت دختر مجرد

آیت الله بهجت درباره دعای گشایش بخت دختر مجرد سن بالا توصیه به خواندن آیه 74 سوره فرقان کرده است:

“رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا”

پروردگارا! به ما از جانب همسران و فرزندان مان مایه روشنى چشم عطا بفرما (آنچه مایه شادى است) و ما را پیشواى پرهیزگاران قرار بده

دعای گشایش بخت دختر مجرد

یک دعای دیگر برای گشایش بخت دختر مجرد به این ترتیب است که صبح جمعه سوره “فجر” را بر مقداری آب بخواند و مقداری حنا را نیز با آن خیس کنید. سپس آن حنا را روی موهای خود بگذارید و پس از به جا آوردن نماز عصر اعمال زیر را نیز انجام دهید.

ابتدا هفت مرتبه سوره الرحمن را که به عنوان عروس قرآن شهرت دارد، قرائت کرده و سپس دعای زیر را بخوانید:

“اللهم بحق عروس القرءان سوره الرحمن اجعلنی عروسا لبعل مبارک یعیننی على طاعتک”

سپس روی یک برگه کاغذ بدون خط ذکرهای زیر را بنویسید و به گردن بیاویزید:

10 مرتبه “بسم الله”

10 مرتبه حرف “و”

3 مرتبه حرف “م”

3 مرتبه حرف “ل”

سپس آیه زیر را بنویسید:

بسم الله الرحمن الرحیم

“وأذن فی الناس بالحج یأتوک رجالا وعلى کل ضامر یأتین من کل فج عمیق لیشهدوا منافع لهم”

در پایان نیز دعای زیر را نوشته و در این عبارت کلمات فلانه بنت فلانه نام خود و مادر را بنویسید.

“اللهم ابعث بعلاً صالحاً یأتی لفلانه بنت فلانه بحق هذه الأسماء وبحق محمد واله الطیبین الطاهرین”

دعای گشایش بخت پسران

در برخی منابع به خواندن آیه 24 سوره قصص به عنوان دعای گشایش بخت پسران اشاره شده است. در قرآن کریم آمده است زمانیکه حضرت موسی (ع) بدون سرپناه و گرسنه بود این دعا را خواند و قدرت خداوند حضرت شعیب دخترش را نزد موسی فرستاد و او را به دامادی خود انتخاب کرد:

«رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر»

خدایا ! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم.

دعای گشایش بخت پسران

همچنین برای باز شدن بخت پسر توصیه به خواندن و به همراه داشتن آیات 131 و 132 سوره مبارکه طه شده است و اگر پسر مجرد این آیات را بخواند همسر صالح و با تقوایی پیدا می کند.

« وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَهَ الْحَیَاهِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى ﴿۱۳۱﴾ وَأْمُرْ أَهْلَکَ بِالصَّلَاهِ وَاصْطَبِرْ عَلَیْهَا لَا نَسْأَلُکَ رِزْقًا نَّحْنُ نَرْزُقُکَ وَالْعَاقِبَهُ لِلتَّقْوَى ﴿۱۳۲﴾ »

و هرگز به متاع ناچیزی که به قومی از آنان (قومی کافر و جاهل) در جلوه حیات دنیای فانی برای امتحان داده‌ایم چشم آرزو مگشا، و رزق خدای تو بسیار بهتر و پاینده‌تر است(۱۳۱). تو اهل بیت خود را به نماز و طاعت خدا امر کن و خود نیز بر نماز و ذکر حق صبور باش، ما از تو روزی (کسی را) نمی‌طلبیم بلکه ما به تو (و دیگران) روزی می‌دهیم، و عاقبت نیکو مخصوص (اهل) پرهیزکاری و تقواست.(۱۳۲)

دعای گشایش بخت زن مطلقه

دعای مجربی به عنوان دعای گشایش بخت زن مطلقه در منابع مختلف موجود است. زن مطلقه ای که می خواهد بختش باز شود، پیش از نماز صبح با نام و یاد خدا نیت کرده و غسل کند. سپس آیه 232 از سوره مبارکه بقره را 232 مرتبه بخواند:

«وَ إِذا طَلَّقْتُمُ النِّساءَ فَبَلَغْنَ أَجَلَهُنَّ فَلا تَعْضُلُوهُنَّ أَنْ یَنْکِحْنَ أَزْواجَهُنَّ إِذا تَراضَوْا بَیْنَهُمْ بِالْمَعْرُوفِ ذلِکَ یُوعَظُ بِهِ مَنْ کانَ مِنْکُمْ یُؤْمِنُ بِاللَّهِ وَ الْیَوْمِ الْآخِرِ ذلِکُمْ أَزْکى‏ لَکُمْ وَ أَطْهَرُ وَ اللَّهُ یَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُون »

و چون زنان را طلاق دادید و زمان عده آن‌ها به پایان رسید، نباید آن‌ها را از شوهر کردن منع کنید هرگاه به طریق مشروع به ازدواج با مردی تراضی کنند. بدین سخن پند داده شود هر کس به خدا و روز بازپسین ایمان آورده. این دستور برای تزکیه نفوس شما بهتر است و خدا (به مصلحت شما) داناست و شما (خیر و صلاح خود) را نمی‌دانید.

پس از آن 1000 مرتبه ذکر “یا لطیف” را تکرار کرده و در روزهای بعد هم پس از نماز این ذکر را روزانه 129 دفعه تکرار کند. انشاءالله به خواست خدا موجب گشایش بخت زن مطلقه می شود.

دعای گشایش بخت در سه روز

در هیچ منبع معتبری چیزی با عنوان دعای گشایش بخت در سه روز قید نشده است. با این حال ادعیه معتبر دیگری وجود دارند خواندن آنها و اطمینان قبلی به خداوند می تواند در تسهیل ازدواج موثر باشد. از جمله:

نوشتن سوره مبارکه احزاب روی پوست آهو که دارای آداب خاصی است. این دعا باید در یک ظرف درب بسته، در خانه نگهداشته شود. در برخی کتب اسلامی معتبر روایاتی از پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) وجود دارد که بر اهمیت آن به عنوان دعای گشایش بخت تاکید می کند.

اگر کسی که خواستگاران زیادی ندارد سوره احزاب را روی پوست آهو نوشته و در ظرف دربسته در منزل قرار دهد، خواستگاران دختر زیاد شوند و تمایل خواستگاران به آن‌ها بیشتر می‌شود، حتی اگر خانواده ای فقیر و درمانده باشد (خواص القرآن، ص77).

سوره احزاب موجب افزایش میل و رغبت آقایان به ازدواج با آن‌ها می‌گردد (رَغِبَ اِلَیهِم کُلّ واحِد) و طبق سخن پیامبر گرامی، چنانچه آن شخص فقیر و درمانده باشد نیز این دعا کاملا اثرگذار است (وَلَو کان صُعلوکاً فَقیرا).

دعای امام رضا برای گشایش بخت

دعای امام رضا برای گشایش بخت در حقیقت بخشی از نماز سفارش شده از ایشان به این منظور است. طریقه خواندن این نماز دو رکعتی به این ترتیب است که در رکعت اول باید سوره حمد و بعد از آیت الکرسی خوانده شود. در رکعت دوم نیز بعد از خواندن سوره حمد، سوره قدر قرائت شود. در پایان نماز قرآن را بر سر گرفته و دعای زیر را بخوانید:

اللَّهُمَّ بِحَقِّ مَنْ أَرْسَلْتَهُ إِلَى خَلْقِكَ وَ بِكُلِّ آيَةٍ هِيَ فِيهِ وَ بِحَقِّ كُلِّ مُؤْمِنٍ مَدَحْتَهُ فِيهِ

خدايا، به حقّ اين قرآن و به حقّ كسى كه او را به‌سوى آفريده‌هايت فرستاده‌اى و به تمام آيه‌هاى آن و به حقّ تمام مؤمنانى كه در آن ستوده‌اى

وَ بِحَقِّهِ عَلَيْكَ وَ لَا أَحَدَ أَعْرَفُ بِحَقِّهِ مِنْكَ

و به حقّ آنان بر تو، كه هيچ‌كس آشناتر از تو به حقّ خود نمى‌شناسم.

پس از دعا نیز هر یک از ذکرهای زیر را ده مرتبه تکرار کنید:

” بِحَقِّ مُحمد “

” بِحَقِّ عَلِیٍّ “

” بِحَقِّ فاطِمَه “

” بِحَقِّ الْحَسَنِ “

” بِحَقِّ الْحُسَیْنِ “

” بِحَقِّ عَلِیِّ بنِ الْحُسَیْن “

” بِحَقِّ مُحَمَّدِ بنِ عَلِیٍّ “

” بِحَقِّ جَعْفَرِ بنِ مُحَمَّد “

” بِحَقِّ مُوسَى بنِ جَعْفَرٍ “

” بِحَقِّ عَلِیّ ‏بنِ مُوسى “

” بِحَقِّ مُحَمَّدِ بنِ عَلِیّ “

” بِحَقِّ عَلِیِّ بنِ مُحَمَّدٍ “

” بِحَقِّ حَسَنِ بنِ عَلِیّ “

” بِحَقِّ الْحُجَّهِ “

*******************************

بازنشر : سایت دعایاب بزرگترین سایت ذکر و دعاهای قرآنی و تعبیر خواب و علوم غریبه

دیدگاه کاربران ( 0 )

ارسال دیدگاه جدید +
لغو پاسخگویی

اولین نفر باشید دیدگاهی ثبت میکند