دعاهای بسیار مجرب و تضمینی برای فروش سریع ملک و متاع

0

دعاهای بسیار مجرب و تضمینی برای فروش سریع ملک و متاع

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعایاب دعاهای بسیار مجرب و تضمینی برای فروش سریع ملک و متاع پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای تجربه شده و قوی می توانید ملک خود را بفروش برسانید .

دعاهای بسیار مجرب و تضمینی برای فروش سریع ملک و متاع
دعاهای بسیار مجرب و تضمینی برای فروش سریع ملک و متاع

دعا برای فروش ملک,دعا برای فروش ملک مغازه,دعا برای فروش ملک با قیمت بالا,دعا برای فروش ملک باغ,دعا برای فروش ملک و ماشین,دعا برای فروش ملک و باغ,دعا برای فروش ملک از راه دور,دعا برای فروش ملک به قیمت بالا,دعا برای فروش ماشین ,دعا برای فروش ماشین از راه دور,دعا برای فروش ماشین باقیمت بالا,دعا برای فروش ماشین به قیمت خوب,دعا برای فروش ماشین صوتی,دعا برای فروش ماشین از ایت الله بهجت,دعا برای فروش ماشین از دور     

دعای مجرب برای زیاد شدن مشتری برای فروش ملک:         

سوره مبارکه کوثر را با گلاب و زعفران بنویسد و در مکان مورد نظر بیاویزد یا نگهدارد . 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم 

إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ ﴿١﴾ فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ ﴿٢﴾ إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الأبْتَرُ ﴿٣﴾.   

دعای مجرب  فروش فوری منزل و آپارتمان  : 

دستور العمل ذیل را برای فروش ملک یا زمین یا مغازه یا آپارتمانش انجام دهد .

همچنین ببینید  طلسم پاشیدنی درب منزل چیست – روش باطل کردن طلسم پاشیدنی

دعای شریف ذیل را بر یک لیوان آب پاک بخواند و آن آب را در زمین یا آپارتمان یا ملک بپاشد . سپس یکبار دعا را در کاغذ بدون خط بنویسد و در داخل ملک یا آپارتمان پنهان سازد . آن ملک یا متاع بزودی بفروش میرسد .

و مَنْ أَوْفی‏ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذی بایَعْتُمْ بِهِ وَ ذلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظیمُ . یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا مغنی و یا رزاق و یا وهاب یا الله .   

دعای فروش ماشین و اجناس مختلف در سوره توبه:

برای فروش اجناس و متاع هفت مرتبه این آیه را بر پیاله ای از آب خوانده سپس آن را بر اجناس خویش بپاشد : 

« وَمَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ مِنَ اللّهِ فَاسْتَبْشِرُواْ بِبَيْعِكُمُ الَّذِي بَايَعْتُم بِهِ وَذَلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ ».

و عهدی است که در تورات و انجیل و قرآن یاد فرموده، و از خدا با وفاتر به عهد کیست؟ پس از این معامله‌ای که کردید بسی شاد باشید که این به حقیقت سعادت و فیروزی بزرگ است . 

دعای فروش ملک و آپارتمان و زمین:

برای فروش زمین و خانه یا آپارتمان ، دعای شریف ذیل را در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد و در آپارتمان پنهان کند یا در زمینش دفن نماید. حتما بفروش میرود. دعای زیر را بنویسد :

بسم الله الرحمن الرحیم

یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله أَلَمْ تَرَ أَنَّ اللَّهَ أَنزَلَ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً فَأَخْرَجْنَا بِهِ ثَمَرَاتٍ مُّخْتَلِفًا أَلْوَانُهَا ۚ وَمِنَ الْجِبَالِ جُدَدٌ بِیضٌ وَحُمْرٌ مُّخْتَلِفٌ أَلْوَانُهَا وَغَرَابِیبُ سُودٌ (۲۷)وَمِنَ النَّاسِ وَالدَّوَابِّ وَالْأَنْعَامِ مُخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ کَذَٰلِکَ ۗ إِنَّمَا یَخْشَى اللَّهَ مِنْ عِبَادِهِ الْعُلَمَاءُ ۗ إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ غَفُورٌ(۲۸).

همچنین ببینید  دعای قوی جهت فروش ماشین-دعای فروش سریع و فوری ماشین

إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَهً یَرْجُونَ تِجَارَهً لَّن تَبُورَ(۲۹) لِیُوَفِّیَهُمْ أُجُورَهُمْ وَیَزِیدَهُم مِّن فَضْلِهِ ۚ إِنَّهُ غَفُورٌ شَکُورٌ(۳۰). یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا رزاق یا غنی یا باسط یا وهاب یا الله.

برگرفته از سایت دعاگو   

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.