تعبیر خواب خشک شدن دریا و کم شدن آب زمین

0

تعبیر خواب خشک شدن دریا و کم شدن آب زمین

در این مطلب از سایت دعایاب و در بخش تعبیر خواب به شما عزیزان، شرح کامل و دقیق تعبیر خواب خشک شدن دریا و کم شدن آب زمین از منابع مختلف را ارائه خواهیم داد که وابسته به موضوع خشک شدن آب دریا، خشک شدن زمین و همین طور دیدن زمین خشک و بی آب است.

تعبیر خواب خشک شدن دریا و کم شدن آب زمین
تعبیر خواب خشک شدن دریا و کم شدن آب

تعبير خواب خشك شدن درياچه,تعبیر خواب خشک شدن دریا امام صادق,تعبیر خواب خشک شدن ناگهانی دریا,تعبیر خواب خشک شدن اب دریاچه,تعبیر و تحلیل خواب کم شدن آب دریا,تعبیر خواب تبدیل شدن خشکی به دریا,تعبير خواب دریای طوفانی,تعبیر خواب دریا حضرت یوسف,تعبیر خواب دریای مواج,تعبیر خواب دریا و ساحل,تعبیر خواب دریا برای دختر مجرد,تعبیر خواب دریا امام صادق,تعبیر خواب دریای آبی,تعبیر خواب دریای زلال و شفاف,تعبیر خواب دریای آرام,تعبیر خواب دریاچه,تعبیر خواب دریا از نظر روانشناسی,تعبیر خواب دریای مواج و زلال,تعبیر خواب دریا و ماهی,تعبیر خواب دریا در شب,تعبیر خواب دریاچه پر از ماهی.

تعبیر و تحلیل خواب خشک شدن دریا و کم شدن آب زمین:

منوچهر مطیعی تهرانی:
در تفاسیری که برای دریا بیان کرده است می‌گوید تمامی کسانی که ما نسبت به آن‌ها ضعف شدید از خود نشان می‌دهیم در خواب‌ به صورت پدیده‌های عظیم جلوه گر می‌شوند مانند دریا، آسمان، توفان، رعد و برق و یا شیر و پلنگ. در گذشته پادشاه بیشترین قدرت را در میان مردم داشته و بنابراین تعبیر دیدن دریا را معرین کهن پادشاه بیان کرده‌اند.
امروزه با نبود پادشاه و تغییر در وضعیت زندگی و حکومتی مردم این قدرت می‌تواند دست حتی یک مدیر کل و یا فردی که ما از آن هراس داریم باشد.
در نتیجه روبرو شدن با پدیده‌هایی مانند دریا برخورد با فردی است که نسبت به ما از قدرت بیشتری برخوردار است.
جابر مغربی در جایی می‌گوید:
اگر آب دریا کم شد دلیل که لشگر پادشاه هلاک شود اگر بخواهیم به طور عامیانه معنای سخن جابر مغربی را درک کنیم به این صورت است که هلاک شدن لشگر پادشاه در واقع تضعیف شدن تسلط و قدرت فردی است که نسبت به آن بیننده خواب در موضع ضعف قرار دارد.

تعبير خواب خشك شدن درياچه,تعبیر خواب خشک شدن دریا امام صادق,تعبیر خواب خشک شدن ناگهانی دریا,,تعبیر خواب کندن زمین و رسیدن به آب,تعبير خواب دریای طوفانی,تعبیر خواب دریا حضرت یوسف,تعبیر خواب دریای مواج,تعبیر خواب دریا و ساحل,تعبیر خواب دریا برای دختر مجرد,تعبیر خواب دریا امام صادق,تعبیر خواب دریای آبی,تعبیر خواب دریای زلال و شفاف.

همچنین ببینید  تعبیر خواب گم شدن چادر و روسری – تعبیر دزدیده شدن چادر و روسری

 

برگرفتع از سایت ملکوت786

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.