تعبیر و تفسیر گندم سبز در خواب چیست تعبیر گندم برای زن شوهردار

0

تعبیر و تفسیر گندم سبز در خواب چیست تعبیر گندم برای زن شوهردار

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعایاب  تعبیر و تفسیر گندم سبز در خواب چیست تعبیر گندم برای زن شوهردار پرداخته ایم تا مفهوم خواب خود را متوجه شوید .

تعبیر و تفسیر گندم سبز در خواب چیست تعبیر گندم برای زن شوهردار
تعبیر و تفسیر گندم سبز در خواب چیست تعبیر گندم برای زن شوهردار

 

تعبیر گندم در خواب,تعبیر گندم زار,تعبیر گندم سبز,تعبیر گندم پخته در خواب,تعبیر گندم کاشتن,تعبیر گندم در فال قهوه,تعبیر گندم چیدن,تعبیر گندم برشته,تعبیر گندم در خواب زن باردار,تعبیر گندم زار در خواب,تعبیر گندم و جو در خواب,تعبیر گندم زرد,تعبیر گندم زیاد,تعبیر گندم کاشتن در خواب چیست,تعبیر گندم در خواب ابن سیرین,تعبیر سبزه گندم در خواب,تعبیر خواب گندم سبز حضرت یوسف,تعبیر خواب گندم سبز ابن سیرین,تعبیر خواب گندم سبز امام صادق,تعبیر مزرعه گندم سبز,تعبیر خواب گندم سبز و زرد,تعبیر خواب گندم سبز برای دختر مجرد,تعبیر خواب گندم سبز برای زن باردار,تعبیر خواب گندم سبز کرده,تعبیر خواب گندم سبز شده چیست  .

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی:

ديدن گندم در خواب بسيار خوب است. چه گندم خشک و پاک کرده در خواب ببينيد و چه مزرعه ای که در آن گندم کاشته با شند. گندم خير و برکت و معيشت است. اگر در خواب ببينيد مشتی يا مقداری گندم در جيب داريد جيب و کيسه شما برکت می يابد و پر پول می شود ولی اين گويای پولی است که به دست می آوريد و هزينه مي کنيد نه پولي که با آن بتوانيد پس انداز کنيد و پول دار شويد. اگر در خواب ببينيد کيسه ای گندم داريد پول زيادی به دست می آوريد و اگر ببينيد انباری گندم داريد و آن انبار و آن انبوه گندم به شما تعلق دارد ثروتمند می شويد. اگر مزرعه ای گندم داشته باشيد کاری می کنيد که خيرو برکت دارد و هم خودتان بهره مند می شويد و هم ديگران. اگر در خواب ببينيد نان گندم می خوريد گرفتار تنگی معاش می شويد و چنانچه ببينيد سنبله گندم را می جويد و می خوريد و تف می کنيد گرفتار فقر و تنگدستی خواهيد شد و از نظر تامين معاش به شدت در مضيقه می افتيد.              

همچنین ببینید  طلسمات نابودی دشمن از راه دور بسیار قوی و مجرب

تعبیر خواب گندم به روایت لوک اویتنهاو :

گندم : کامیابی.
کشت گندم : سود بیشمار .
درو کردن : شما یک شغل خواهید یافت .
برداشت کردن : شما یک ایراد پیچیده را حل خواهید کرد .
خوشه : برد ، سود .
دانه : خوشبختی .
جمع آوری : سلامتی .
آفت زده : شغل پر غم و زحمت.                    

تعبیر دیدن گندم در خواب برای زن شوهردار چیست؟                         

اگر زن شوهردار در خواب گندم ببیند، دریافت می کند امرار معاش پول، خیر و برکت، و او را برکت بده خداوند متعال سرپرستی فرزندان و شوهرش را خواهد داشت و شوهرش به اوج می رسد و جایگاه مهمی در جامعه خود خواهد داشت.

بینایی نیز نماد است توسعه کارها و پروژه های او در این سال برای خودش و همسرش است و با فرزندان و همسرش شکل گرفته است خانواده بافتنی به هم پیوسته و همکار.
ابن سیرین گوید خواب گندم برای زن شوهردار، نشانه آن است هماهنگی آن با خانواده، دوستان و نزدیکانش کامل شود.

اگر زن متاهل دانه های گندم خوبی داشته باشد، دلیل بر خوب بودن زن و بچه است و ممکن است نشان دهنده بارداری باشد، در حالی که اگر رنگ گندم باشد، نشان دهنده عدم توجه به فرزندان و شوهر است. سیاه دیدن کیسه گندم هشداری برای افزایش علاقه در خانواده است و حمل یک دانه گندم حکایت از بارداری احتمالی دارد و اگر دانه آن سیاه رنگ باشد نشان دهنده بی توجهی آن به اداره خانه است.
زن شوهردار اگر گندم زیاد ببیند مژده است و گاهی دلالت بر نسل خوب دارد.                       

همچنین ببینید  تعبیر و تفسیر دیدن عروسی در خواب چیست تعبیر دیدن عروسی دیگران

برگرفته از سایت هاروس 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.