دعایی برای ازدواج زنان مطلقه سریع و مجرب

0

دعایی برای ازدواج زنان مطلقه سریع و مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعایاب به دعایی برای گشایش بخت و ازدواج مجدد زنان مطلقه پرداخته ایم. برای ازدواج و گشایش بخت زنان و خوشبخت شذن آنلن دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای ازدواج زنان مطلقه سریع و مجرب
دعایی برای ازدواج زنان مطلقه سریع و مجرب

دعای مجرب برای گشایش بخت و ازدواج مجدد زنان مطلقه و خوشبخت شدن,دعای بسیار مجرب برای بخت گشایی زنان مطلقه,دعای قوی و تضمینی برای گشایش بخت زن مطلقه,دعایی سریع الاجابه برای ازدواج مجدد زنان مطلقه,ذکر و دعای مجرب برای خوشبخت شدن و ازدواج زنان مطلقه,دعای عظیم برای ازدواج آسان و سریع با شخص مورد نظر,دعای بخت گشایی سریع دختر سریع التاثیر تجربه شده,دعای بخت گشایی پسر,دعای بخت گشایی زن بیوه,دعای بخت گشایی چیست,دعای بخت گشایی آیت الله بهجت,دعای بخت گشایی اهل سنت,دعای بخت گشایی برای پسر,دعای بخت گشایی قوی,دعای بخت گشایی با زعفران,دعای بخت گشایی حضرت موسی,دعای بخت گشایی از آیت الله بهجت,دعای بخت گشایی در مفاتیح,دعای بخت گشایی پسرا,دعای بخت گشایی زنان قوی پرخیر,دعای بخت گشایی در ماه شعبان,دعای بخت گشایی یهودی,دعای بخت گشایی روی پوست آهو,دعای بخت گشایی قوی با اثر حتمی,دعای بخت گشایی در شب قدر,دعای بخت گشایی سریع دختر.

بانام خدای رحمن و رحیم نیت کند و سپس اغاز غسل گیرد و قبل از نماز صبح به جا آورده و ۲۳۲ مرتبه این آیه را :

وَ إِذا طَلَّقْتُمُ النِّساءَ فَبَلَغْنَ أَجَلَهُنَّ فَلا تَعْضُلُوهُنَّ أَنْ یَنْکِحْنَ أَزْواجَهُنَّ  إِذا تَراضَوْا بَیْنَهُمْ بِالْمَعْرُوفِ ذلِکَ یُوعَظُ بِهِ مَنْ کانَ مِنْکُمْ یُؤْمِنُ بِاللَّهِ  وَ الْیَوْمِ الْآخِرِ ذلِکُمْ أَزْکى‏ لَکُمْ وَ أَطْهَرُ وَ اللَّهُ یَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُون.

قرائت نماید و به آبی بدمد و سپس بنوشد و کمی را به صورتش بپاشد و دومرتبه آنرا با گلاب و زعفران نوشته و یکی را با خود و دیگری را در  منزل پنهان سازد . در آخر نیز ذکر( یا لطیف ) را ۱۰۰۰مرتبه قرائت نماید و در روزهای بعد ذکر  (یا لطیف) را روزی ۱٢٩ مرتبه پس از نماز قرائت نماید. ان شاءالله بختش  باز و مجدد ازدواج میکند و خوشبخت خواهد شد .

دعایی مجرب برای بخت گشایی دختران:

برای گشایش بخت دختر، در ابتدا دو رکعت نماز حاجت بخواند و پس از اتمام نماز ، قبل از اینکه از جایش بلند شود ، یکصد مرتبه ذکر شریف یا لطیف  را بخواند و سپس از خداوند متعال درخواست کند که شوهر خوبی نصیبش نماید. مجرب است.

برای گشایش بخت و کارگشایی ، دعای شریف ذیل را صبح روز جمعه در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد و در آب ساده حل کند و بنوشد : « وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَهِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ ».

برگرفته از سایت اهنوس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.