دعای افزایش صبر و عاقبت بخیری در زندگی

0

دعای افزایش صبر و عاقبت بخیری در زندگی

امروز و در این مطلب از سایت دعایاب دعای افزایش صبر و عاقبت بخیری در زندگی را به شما عزیزان می آموزیم که باعث می شود در زندگی عاقبت خوشی را کسب کرده و همین طور اگر می خواهید صبرتان در کار ها بیشتر شود موفقیت آمیز عمل کنید.

دعای افزایش صبر و عاقبت بخیری در زندگی
                                     دعای افزایش صبر و عاقبت بخیری در زندگی

دعای افزایش صبر و عاقبت بخیری ,دعای افزایش صبر,دعاي افزايش صبر,دعا برای افزایش صبر و حوصله,دعا برای افزایش صبر,دعا برای افزایش صبر و تحمل,دعا افزایش صبر,دعاهای افزایش صبر,دعای برای افزایش صبر,دعا جهت افزایش صبر,دعای افزایش صبر و تحمل.

رَبَّنا أفْرِغْ عَلَیْنا صَبْرًا وَ تَوَفَّنا مُسْلِمینَ (اعراف: 126).

پروردگارا! بر ما صبر و مقاومت فرو ریز و ما را «مسلمان» بمیران. خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار این دعا از زبان حضرت موسی (ع) و حضرت هارون (ع) و مؤمنان آن زمان است.

قصّه از این قرار است که خداوند، حضرت موسی (ع) را در میان بنی‌اسراییل برانگیخت تا آنها را از حکومت طاغوتیِ فرعون نجات دهند و به خداپرستی هدایت کند. هارون برادر آن حضرت هم، در انجام این رسالت در کنارش بود. دعوت آنها مایه خشم حکومت فرعونی شد.

فرعونیان معجزاتی را که به دست موسای کلیم (ع) آشکار می‌شد، «سِحر» می‌نامیدند و ساحران را برای مقابله با موسای کلیم (ع) ترغیب می‌کردند.

همچنین ببینید  دعای مجرب برای سلامت برگشتن مسافر از سفر و حفظ از بلایا و خطرات

هنگامی که حضرت موسی (ع) عصای خود را افکند و اژدها شد و همه ریسمان‌های مارگونه جادوگران را بلعید، جادوگران فهمیدند که کار موسی (ع) سِحر نیست، بلکه به قدرت الهی است. ساحران به سجده افتادند و به خدای موسی و هارون 8 ایمان آوردند.

فرعون، موسی و هارون 8 را تهدید به اخراج، قتل و اعدام کرد و ساحران را هم به دار آویخت. کسانی که به دین موسی و خدای یگانه ایمان آورده بودند، گفتند:

«تو می‌خواهی از ما انتقام بگیری، زیرا ما به نشانه‌های خدا [و معجزات حضرت موسی (ع)] ایمان آورده‌ایم».

(1)در چنین موقعیتی خطیر، بندگان خدا بایستی به درگاه خدا روی آورند و از او کمک بخواهند. این بود که از خدا صبر و فرجام نیک طلب کردند.

برگرفته از سایت دعا786

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.