دعای بسیار مجرب جهت وسعت روزی و رفع فقر – رفع تنگدستی فقر

0

دعای بسیار مجرب جهت وسعت روزی و رفع فقر – رفع تنگدستی فقر

در این پست از سایت دعایاب دعای بسیار مجرب جهت وسعت روزی و رفع فقر رفع تنگدستی فقر را قرار دادایم جهت افزایش رزق روزی و غنی شدن و جلوگیری از فقر  و رفع فقر و تنگدستی با وجود این دعا فقر شما به ثروت و وسعتِ رزق و روزی مبدل میشود.

دعای بسیار مجرب جهت وسعت روزی و رفع فقر – رفع تنگدستی فقر
دعای بسیار مجرب جهت وسعت روزی و رفع فقر – رفع تنگدستی فقر

دعای رفع فقر,دعای تبدیل فقر به ثروت,دعای رفع فقر و تنگدستی,دعای رفع فقر فوری,دعای رفع فقر شدید,دعای تبدیل فقر به ثروت,دعای رفع فقر و پریشانی,دعای برای فقر و تنگدستی,دعای اللهم سد فقرنا بغناک,دعای خلاصی از فقر.

دعای جلوگیری از فقر:

نیت کنید و با ایمان خالص و توجه قلبی به خداوند این دعا را همراه خود داشته باشید و یا در مغازه و یا در منزل خود نگه دارید فقر شما به ثروت  مبدل شود.

یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَالاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقََنی رَزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَ

دعای رفع تنگدستی فقر:

برای رفع فقر و تنگدستی با توکل به خدا و با نیت صادقانه در روز یکشنبه با طهارت کامل و با وضو این دعا را بنویسید و در اب بیاندازید و با آن اب سر و روی خود را بشویید. قابل توجه است اب اضافی در باغچه یا اب روان ریخته شود.

بسم الله الرحمن الرحیم الله الَّذی خَلَقَ السَّمواتِ و الاَرض و اَنزَلَ منَ السَّماء مَءً فَاخرَجَ به مِنَ الثَمراتِ رِزقاً لَکُم.

دعا جهت وسعت روزی و رفع فقر:

این عمل را با نیت کامل و در وقت سعد انجام دهد :بر روی یک پارچه سفید تازه این عظیمت را بنویس در هنگام طلوع آفتاب روز جمعه و باید تمام عزیمت را در یک سطر نوشت و سپس آنرا در آب رودخانه انداخت و این عمل را بدون شک انجام داد .

بسم الله الرحمن الرحیم

الملک الحق المبین من العبد الذلیل الی المولی الجلیل سلام علی محمد علی و فاطمه و الحسن و الحسین و علی و محمد و جعفر و موسی و علی و محمد و علی و الحسن و القائم سیدنا و مولینا صلوات الله علیهم اجمعین رب انی مسنی الضر و الخوف فاکشف یا رزاق یا مغنی یا باسط یا وهاب یا شکیکفی یا قاهر و یا الل

دعای افزایش رزق روزی:

 از حضرت امام جعفر صادق علیه السلام نقل شده است که هر کس با ایمان این آیات را به جهت فراخ عیش و رفع فقر هفتاد و پنج بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند بزودی گشایشی از جهت روزی برایش حاصل آید .

{آیات ۵۶ الی ۵۸ سوره ذاریات }: وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ مَا أُرِيدُ مِنْهُم مِّن رِّزْقٍ وَمَا أُرِيدُ أَن يُطْعِمُونِ إِنَّ اللَّهَ هُوَ الرَّزَّاقُ ذُو الْقُوَّةِ الْمَتِينُ.

همچنین ببینید  دعای تضمینی و فوری جهت رهایی از فقر و تنگدستی و گرفتاری ها

برگرفته از سایت دعاشفا

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.