دعای جلب محبت – دعای وفادار ماندن شوهر تجربه شده

0

دعای جلب محبت – دعای وفادار ماندن شوهر تجربه شده

امروز و در این پست قصد داریم به شما عزیزان رهگشای تجربه شده و قوی شرح دهیم که باعث می شود شوهر شما به شما وافادار تر مانده و همین طور محبت او نصبت به زندگی چند برابر شود. متن کامل دعای جلب محبتدعای وفادار ماندن شوهر تجربه شده را در ادامه بیاموزید.

دعای جلب محبت – دعای وفادار ماندن شوهر تجربه شده
دعای جلب محبت – دعای وفادار ماندن شوهر

دعا جلب توجه شوهر,دعای جلب توجه مرد,دعا جلب توجه همسر,دعای برای جلب توجه شوهر,دعای جلب توجه مادر شوهر,دعا جهت جلب توجه شوهر,دعا عزیز شدن نزد خانواده,دعا عزیز شدن نزد خانواده شوهر,دعا عزیز شدن نزد معشوق,دعا عزیز شدن ,دعا عزیز شدن نزد همه ,دعا عزیز شدن بین همه,دعا عزیز شدن نزد پدر,دعای محترم شدن,دعا محبت بین زن و شوهر,دعا محبت فوری,دعا محبت شوهر,دعا محبت از راه دور,دعا محبت قوی,دعا محبت بین دو نفر,دعا محبت با فلفل سیاه,دعا محبت.

دعای جلب محبت – دعای وفادار ماندن شوهر تجربه شده:

دعای ذیل معروف به دعای وفاداری و محبت همسر است . فردی که نميخواهد شوهرش همسر دیگر اختيار كند و به نحوی ميخواهد كه زندگيش به اذن و اراده پروردگار از دوام و استحكام بهتر برخوردار باشد، و مهر و محبت شوهرش هم نسبت به او بيشتر شود و وفاداری بیشتر داشته باشد، اگر آيه شريفه ذيل را با گلاب و زعفران در سه برگه نوشته، اولی را به مطلوب بنوشاند.

همچنین ببینید  دعای سریع التاثیر پیامبر برای شفای نابینا

برگه دوم را زير يا داخل بالش مطلوب بگذارد و برگه سوم را با خود به همراه داشته باشد ان شاء الله به اذن باريتعالی به خواست خود خواهد رسيد

لا يحل لك النساء من بعد والا ان تبدل بهن من ازواج ولو اعجبك حسنهن الا زوجتك.

اسم خودش و مادرش را هم دربرگه بنويسد و شرايط عمومی نوشتن دعا را رعايت كند.

دعای عاشق کردن همسر:

بر روی دو شیرینی یا اب نبات یا زولبیا بامیه یک بار سوره واقعه را بخوانید و بلافاصله بعد از آن این را بخوانید و به خوردشان دهید..

تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السُّورَه بِالاُلفَه و المَحَبَّه بَینَ فلان بن فلان و فلانه بنت فلانه بحق هَهْطُوبْ هَهْطُوب لُهوبْ اَجِب یا صَمْتُون ذُوبَهاء و جَمال تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السّورَهِ الشَّریفَه بِالمَحبَّه الدّائِمَه وَالوِداد بین فلان بن فلانه و فلانه بنت فلانه بِحَقِّ هذهِ السُّورَهِ عَلَیکُم و طاعَتَها لَدَیْکُم.

دعای جلب محبت سریع  :

باید در روز جمعه غسل کرد و سپس دو رکعت نماز حاجت به جا آورد و به نیت مطلوب صلوات فرستد و شروع کند به خواندن سورهء‌ توحید تا هفت روز بخواند روزی ۲۴۵ مرتبه پس از آن سوره را این گونه بخواند .

بسم الله الرحمن الرحیم.

قل هوالله احد یا جبرائیل الله الصمد یا میکائیل لم یلد و لم یولد یا اسرافیل ولم یکن له کفواَ احد یا دردائیل اَجیبونی وَ لَیِّن لی قلب فلان بن فلان وَ سَخِّرهُ بِحَقِّ کُن فَیَکون.

و در روز آخر ۲۴۸ بار بخوانید و آخری را هم به طریقهء مذکور که بشود ۲۴۹که جمعاَ تمام ختم در کل روزها بشود ۱۷۲۵ مرتبه به شکل متحیر کننده ای این سوره برایتان عمل می کند .

همچنین ببینید  بهترین طلسم جذب دوست برای جذب و جلب دوست از راه دور

به جای فلان بن فلان اسم طرف و نام پدرش را بنویسید اگر طرف خانم بود به جای بن بنویسید بنت. 

برگرفته از سایت ملکوت786

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.