دعای حل مشکلات مالی و خطرات در زندگی و خانواده

0

دعای حل مشکلات مالی و خطرات در زندگی و خانواده

اگر می خواهید خانواده و عزیزان خود را از مشکلات دور کنید. پیشنهاد می کنیم که با ما همراه باشید که دعای حل مشکلات مالی و خطرات در زندگی و خانواده را به شما عزیزان معرفی می کنیم. این دعا برای رفع هر گره مالی در زندگی می تواند نتیجه بخش باشد و سختی ها را بر شما آسان کند.

دعای حل مشکلات مالی و خطرات در زندگی و خانواده
دعای حل مشکلات مالی و خطرات در زندگی و خانواده

دعای حل مشکلات,دعای حل مشکلات اهل سنت,دعای حل مشکلات فوری,دعای حل مشکلات سخت,دعای حل مشکلات مالی,دعای حل مشکلات خانوادگی,دعای حل مشکلات کاری,دعای حل مشکلات زناشویی,دعای حل مشکلات و گرفتاریها,دعای حل مشکلات بزرگ,دعا برای رفع مشکلات سخت اهل سنت,دعای حل مشکل مالی,دعاي حل مشكلات مالي,دعای حل مشکل ازدواج,دعای حل مشکلات ازدواج,دعا برای حل مشکل ازدواج,دعا برای حل مشکلات ازدواج,دعا برای رفع مشکل ازدواج.

دعای حل خطرات زندگی متاهلی:

از امام صادق (ع) روايت است كه هر كه اين دعا را دو ماه متوالي روزي ۱۰۰ بار بخواند خداوند گنجي از مال يا گنجي از علم به او عطا كند:

( استغفرالله الذي لااله الا هوالحي القيوم بديع السموات و الارض من جميع ظلمي و اسرافي علي نفسي و اتوب اليه).

روایت شده است هر کس در وقت صبح قبل از تکلم سه بار بخشی از آیه ۱۴۴ سوره مائده را بخواند روزی او از جایی برسد که گمان نداشته باشد.

همچنین ببینید  دعای تجربه شده عاشق کردن معشوق سریع الاثر

بسم الله الرحمن الرحیم.

رَبَّنا أَنْزِلْ عَلَيْنا ماءِدَةً مِنَ السَّماءِ تكُونُ لَنا عيدًا لِأَوَّلِنا وَ آخِرِنا وَ آيَةً مِنْكَ وَ ارْزُقْنا وَ أَنْتَ خَيْرُ الرّازِقينَ.

جهت توانگری و دوام ملک و بزرگی و تسلط و خَدَم و حَشَم و مالک شدن املاک و غیره مداومت نماید بر اسم «یا مالک» و اگر کسی روز جمعه پیش از طلوع آفتاب ۱۰۰۰ مرتبه این اسم را بخواند تمام حوائج دنیا و آخرت او برآورده شود. عدد کبیر این اسم ۹۰ می‌باشد.

جهت وسعت رزق هر روز صبح بعد از نماز دستها را به طرف آسمان بلند کرده به قصد دعا این آیه را هر روز بخواند .

رَبَّنَا أَنزِلْ عَلَيْنَا مَآئِدَةً مِّنَ السَّمَاء تَكُونُ لَنَا عِيداً لِّأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآيَةً مِّنكَ وَارْزُقْنَا وَأَنتَ خَيْرُ الرَّازِقِينَآیه .

دستورالعمل قوی و مجرب جهت روزي فراوان و حلال – دعای رفع مشکلات مالی:

خواندن سوره ي قدر و مداومت به آن در حل مشكلات مالي موثر است. روزي فراوان و حلال نصيبش مي شود .

براي وسعت رزق بعد از نماز صبح ۱۰ مرتبه ( سبحان الله العظيم و بحمده استغفرالله و اتوب اليه و اسئله من فضله).

از امام صادق (ع) روايت است كه هر كه اين دعا را دو ماه متوالي روزي ۱۰۰ بار بخواند خداوند گنجي از مال يا گنجي از علم به او عطا كند:( استغفرالله الذي لااله الا هوالحي القيوم بديع السموات و الارض من جميع ظلمي و اسرافي علي نفسي و اتوب اليه).

بعد از نماز صبح پيش از سخن گفتن با كسي آيه ۱۰ سوره كهف را:( فسيكفيكهم الله و هو السميع العليم) ۷ مرتبه بخوانيد. روزي فراوان و حلال نصيبش مي شود .

همچنین ببینید  دعای رفع مشکلات شدید و غیرقابل حل مجرب

۶۹)جهت توسعه ي رزق با وضو و روبه قبله ۳ بار سوره طلاق را بدون اينكه در وسطش با كسی صحبت كنيد بخوانيد.بسيار موثر است.

برگرفته از سایت هاروس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.