دعای سریع الاثر برای محفوظ ماندن از دزد

0

دعای سریع الاثر برای محفوظ ماندن از دزد

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعایاب دعا مجرب در امان بودن از دزدان پرداخته ایم برای عزیز شدن و در امان بودن از دزدان می باشد .

دعای سریع الاثر برای محفوظ ماندن از دزد
دعای سریع الاثر برای محفوظ ماندن از دزد

دعا جهت در امان ماندن از شر دزدان,دعای محفوظ ماندن,دعای محفوظ ماندن خانه از دزد,دعای محفوظ ماندن از زلزله,دعای محفوظ ماندن از دزد,دعای محفوظ ماندن از شر دشمن,دعای محفوظ ماندن از شر,دعای محفوظ ماندن از شر همسایه بد,دعای محفوظ ماندن از جمیع بلایا,دعای محفوظ ماندن ماشین,دعای محفوظ ماندن از شر انسان,دعا جهت محفوظ ماندن خانه از دزد,دعا محفوظ ماندن خانه از دزد,دعا برای محفوظ ماندن خانه از دزد.

دعای محفوظ ماندن از دزد:

منقولست كه هر كس بخواهد متاع او از دزد محفوظ بماند يا مال التجارة و اثاثيه و اموال خود را از جايي بجايی بفرستد و بخواهد از آفت دزد محفوظ بماند آيات مباركه ذيل را نوشته در ميان آن مال بگذارد بحبول الله تعالی محفوظ بماند. باید به روی سه شمع ۴۱ مرتبه سوره ی “والضحی” بخوانید اگر هر سه شمع یک باره روشن شود سارق مضطرب شده باز می گردد.

و هر كس بخواهد خانه خود را از دزد محفوظ نگهدارد:

آيات ذيل را نوشته بالای درب اتاق خود بچسباند. اگر دنيا را دزد بگيرد، به آن عمارت نمی تواند وارد شود و اگر خودش در سفر بخواند و به اثاثيه خود بدمد از دزد محفوظ ماند و آيات اينست :

قل ادعوا الله اواد عوا الرحمن اءيا ماتد عوفله الاسمآء الحسني و لا تجهر بصلاتك و لا تخافت بها وابتغ بين ذلك سبيلا و قل الحمد لله الذي لم يتخذ ولدا و لم يكن له شريك في الملك و لم يكن له ولی من الذل و كبره تكبيرا و لا حول و لا قوة الا با لله العلي العظيم.

همچنین ببینید  چشم زخم چیست؟

و اگر در سفر نيز نوشته و در ميان اثاثيه خود بگذارد باز از دزد محفوظ خواهد ماند ان شاءالله تعالی

كتاب المخازن، صفحه 4

دعای سریع الاثر برای محفوظ ماندن از دزد:

دعای حفظ مال از دزد :

از عبد الله عباس منقول است : چون کسی را مالی باشد و از دزد ترسان باشد این آیات را بر آن مال با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند از دزدیده شدن ایمن شود .

آیات 196 الی 199 سوره اعراف :

إِنَّ وَلِيِّيَ اللّهُ الَّذِي نَزَّلَ الْكِتَابَ وَهُوَ يَتَوَلَّى الصَّالِحِينَ وَالَّذِينَ تَدْعُونَ مِن دُونِهِ لاَ يَسْتَطِيعُونَ نَصْرَكُمْ وَلآ أَنفُسَهُمْ يَنْصُرُونَ وَإِن تَدْعُوهُمْ إِلَى الْهُدَى لاَ يَسْمَعُواْ وَتَرَاهُمْ يَنظُرُونَ إِلَيْكَ وَهُمْ لاَ يُبْصِرُونَ خُذِ الْعَفْوَ وَأْمُرْ بِالْعُرْفِ وَأَعْرِضْ عَنِ الْجَاهِلِينَ.

منبع : خواص آیات قرآن کریم ص 83

آیات مجرب برای حفظ مال :

این آیات را به همراه خاتم نوشته و در متاع مورد نظر بگذارید كه هیچ سارقی نمی تواند ان را به سرقت ببرد :

بسم الله الرحمن الرحیم (الله لا اله الا هو لیجمعنكم – تا- یوم القیمه)سوره النساء-آیات87تا109

(لا ریب فیه)سوره الانعام-ایه12 (من اصدق من الله حدیثا)سوره النساء- آیه 87. یا حفیظ, یا حافظ, یا محفوظ, یا حافظ, اجب وبالحفاظ بالعهال وامال و انت علیهم حفیظ .

همچنین ببینید  دعای در امان ماندن از سیل و بلایای طبیعی و دفع بلا و آفت و گرفتاری ها

برگرفته از سایت دعاشفا

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.