دعای مجرب و قوی برای جلو آمدن خواستگار سریع الاثر

0

دعای مجرب و قوی برای جلو آمدن خواستگار سریع الاثر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعایاب دعای مجرب و قوی برای جلو آمدن خواستگار سریع الاثرپرداخته ایم ان شاءالله با دعایی مجرب خواستگار خوب برای دختر خواهد آمد و ازدواج فوری انجام می گیرد .

دعای مجرب و قوی برای جلو آمدن خواستگار سریع الاثر
دعای مجرب و قوی برای جلو آمدن خواستگار سریع الاثر

دعا آمدن خواستگار مورد نظر,دعا آمدن خواستگار مورد علاقه,دعا امدن خواستگار خوب,دعاي آمدن خواستگار پولدار در يك روز,دعای آمدن خواستگار,دعای امدن خواستگار فوری,دعای آمدن خواستگار,دعای امدن خواستگار در یک هفته,دعای پیدا شدن خواستگار,دعای پیدا شدن خواستگار و جذب قوی,دعا زیاد شدن خواستگار,دعا جهت پیدا شدن خواستگار 40 روزه,دعا برای پیدا شدن خواستگار پولدار,دعا برای پیدا شدن خواستگار خوب ,دعا برای زیاد شدن خواستگار ,دعا برای زیاد شدن خواستگار خوب.

دعا برای جلو آمدن خواستگار اگر به دنبال این هستید که خواستگار مورد علاقه خود را برای ازدواج ترغیب کنید آیه زیرا روزی ۳ مرتبه بخوانید.سپس به خدا توکل کنید و تا آمدن خواستگار مورد علاقه خود صبر کنید.

وَأَنْکِحُوا الْأَیَامَى مِنْکُمْ وَالصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکُمْ وَإِمَائِکُمْ إِنْیَکُونُوا فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَاللَّهُوَاسِعٌعَلِیمٌ.

ذکر جذب خواستگار برای جذب خواستگار خوب ذکر یا لطیف بسیار مجرب و موثر است. در روایات آمده است دختر خانمی که می خواهد خواستگار خوب داشته باشد هر روز بعد از نماز صبح ۱۲۹ مرتبه ذکر یا لطیف را بگوید. ذکر دیگری که به دختر خانم ها کمک می کند خواستگار بیشتری جذب کنند ذکر یا عزیز می باشد. هر روز ۱۰۰۰ بار این ذکر را تکرار کنید تا نزد دیگران عزیز و محبوب شمرده شوید و خواستگارهای بیشتری جذب کنید.

همچنین ببینید  دعا برای رام شدن عروس-دعای تسخیر و مطیع شدن عروس

دعایی برای آمدن خواستگارمناسب و بخت گشایی:

از امام جعفر صادق علیه السلام روایت شده است که اگر دختری در خانه مانده باشد و کسی به خواستگاری نیاید سوره احزاب را بر پوست آهو یا پاره ای کاغذ بنویسد و در کوزه ای کوچکی قرار داده و آن کوزه را در خانه ای که آن دختر زندگی می کند قرار دهد پس خواستگار آن دختر زیاد شود ، همچنین برای سریع آمدن خواستگار نیز همین طریق مفید است. ان شاء الله.

دعای بخت گشایی:

برای گشایش بخت بسته٬ آیات زیر را بر کاغذ بنویسد و بر گردن آویزان کند:

۱- سوره فتح آیات ۱ و ۲

۲- تمام سوره نصر.

۳-سوره روم آیه ۲۱ ( و من آیاته ان … لقومٍ یتفکرون ).

۴-سوره مائده آیه ۲۳ ( ادخلوا علیهم الباب … ان کنتم مومنین).

۵-سوره قمر آیات ۱۱ و ۱۲ ( ففتحنا ابواب السمائ … علی امر قدر قدر ).

۶-سوره طه آیات ۲۵ تا ۲۸ ( قال رب اشرح لی … یفقهوا قولی ).

۷-سوره کهف آیه ۹۹ ( و ترکنا بعضهم … فجمعنا هم جمعاْ ).

۸-سوره توبه آیات ۱۲۸ و ۱۲۹ ( لقد جاء کم رسولٌ … و هو رب العرش العظیم ).

پس از آویزان کردن این جمله به آن اضافه شود :

همچنین ببینید  طلسم گشایش کار و رفع نحسی برای کارگشایی در زندگی و رفع نحوست

کذلک حللت فلان بنت فلانه ( ترجمه : بدین ترتیب فلان دختر فلانه را آزاد کردم توضیح : بجای فلان نام دختر و بجای فلانه نام مادر وی را می بایست نوشت).

برگرفته از سایت اهنوس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.