دعای موفقیت در مقابل دشمنان و دفع بلا

0

دعای موفقیت در مقابل دشمنان و دفع بلا

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعایاب به شما عزیزان راهگشای اسلامی و تجربه شده ای می آموزیم که در واقع باعث می شود اگر درگیر خطر، بلا، شر و مشکلات بزرگ و کوچک هستید از آن نجات یافته و دشمن دفع گردد، دعای موفقیت در مقابل دشمنان و دفع بلا را حالا به همین منظور بخوانید.

دعای موفقیت در مقابل دشمنان و دفع بلا
دعای موفقیت در مقابل دشمنان و دفع بلا

دعای دفع دشمن از راه دور,دعا برای نابودی دشمن از راه دور,دعای دفع دشمن و زبان بند,دعای دفع دشمن زبان بند,دعای دفع دشمن خانگی,دعای دفع دشمن ظالم,دعای دفع شر ظالم,دعای نابودی دشمن ظالم,دعاي دفع شر ظالم,دعای دفع دشمن و حسودان,دعای دفع دشمن و حسود,دعاي دفع دشمن و حسود,دعای دفع شر حسودان,دعا برای دفع دشمن و حسود,دعای دفع دشمن .

دعای موفقیت در مقابل دشمنان و دفع بلا:

برای غلبه بر دشمن در روایتی آمده است ابو سعید خدری می گوید : در روز خندق به رسول الله صل الله علیه و آله گفتم یا رسول الله از شدت ترس جانمان به گلو رسیده است ؟! حضرت فرمود بگو :

اللهُمَّ اَستُر عَوراتِنا و آمِن رَوعاتِنا.

خدری می گوید : بادی آمد و به شدت بر صورت دشمنان خورد و آن ها را متفرق ساخت .

منبع : بحارالانوار ج 20 ص 192

اگر کسی دشمنی توانا و قوی و بی رحم و عصبانی دارد باید وضو بسازد و دو رکعت نماز بخواند و بعد از اتمام نماز به سجده رفته و ۷۵  مرتبه المُذلّ  را با تضرع و اعتقاد بخواند و از درگاه حق تعالی درخواست نماید که دشمن او را ذلیل گرداند . آن دشمن در هر مقام و مرتبه که باشد مقهور و معزول گردد .

منبع : بحر الغرائب ص ۵۳

برای دفع دشمنان دینی و دنیوی  این ذکر را با طهارت پیوسته بگوید :

اَللهُمَّ اِنّا نَجْعَلُکَ فی نَحورِهِم وَ نَعُوذُ بِکَ مِنْ شُرُورِهِم.

جهت دفع دشمن بسیار مجرب است و در زمان خواندن آن صورت دشمن را نیز در ذهن بیاورد و پیوسته ( در ذهن )سنگ بر سینه او بزند

هر کس آیه ۱ تا ۶ سوره مبارکه انعام را هر صبح و شام هفت بار و هر نوبت دست بر بدن بمالد

از جمیع آفات و علل ایمن شود :

الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَجَعَلَ الظُّلُمَاتِ وَالنُّورَ  ثُمَّ الَّذِینَ کَفَرُواْ بِرَبِّهِم یَعْدِلُونَ  هُوَ الَّذِی خَلَقَکُم مِّن طِینٍ ثُمَّ قَضَى أَجَلاً وَأَجَلٌ مُّسمًّى عِندَهُ ثُمَّ أَنتُمْ تَمْتَرُونَ  وَهُوَ اللّهُ فِی السَّمَاوَاتِ وَفِی الأَرْضِ یَعْلَمُ سِرَّکُمْ وَجَهرَکُمْ وَیَعْلَمُ مَا تَکْسِبُونَ  وَمَا تَأْتِیهِم مِّنْ آیَةٍ مِّنْ آیَاتِ رَبِّهِمْ إِلاَّ کَانُواْ عَنْهَا مُعْرِضِینَ  فَقَدْ کَذَّبُواْ بِالْحَقِّ لَمَّا جَاءهُمْ فَسَوْفَ یَأْتِیهِمْ أَنبَاء مَا کَانُواْ بِهِ یَسْتَهْزِؤُونَ  أَلَمْ یَرَوْاْ کَمْ أَهْلَکْنَا مِن قَبْلِهِم مِّن قَرْنٍ مَّکَّنَّاهُمْ فِی الأَرْضِ مَا لَمْ نُمَکِّن لَّکُمْ  وَأَرْسَلْنَا السَّمَاء عَلَیْهِم مِّدْرَارًا وَجَعَلْنَا الأَنْهَارَ تَجْرِی مِن تَحْتِهِمْ  فَأَهْلَکْنَاهُم بِذُنُوبِهِمْ وَأَنْشَأْنَا مِن بَعْدِهِمْ قَرْنًا آخَرِینَ.

برگرفته از سایت هاروس

همچنین ببینید  دعا برای در امان ماندن از شر حسودان مجرب

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.