دعای گشایش روزی امام علی بر روی پوست آهو جهت جلب رزق و روزی 100% تضمینی

دعای گشایش روزی امام علی بر روی پوست آهو جهت جلب رزق و روزی 100% تضمینی
دعای گشایش روزی امام علی بر روی پوست آهو جهت جلب رزق و روزی 100% تضمینی

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب DOAYAB.com دعای گشایش روزی امام علی بر روی پوست آهو جهت جلب رزق و روزی 100% تضمینی را قرار دادیم . یکی از مجرب ترین دعاهای گشایش رزق و روزی و جلب رزق و روزی و افزایش و وسعت رزق و روزی دعای حضرت امام علی (ع) می باشد که توصیه شده است بر روی پوست آهو نوشته شده و همراه شخص باشد …

دعای گشایش روزی امام علی بر روی پوست آهو جهت جلب رزق و روزی 100% تضمینی

دعای امام علی برای گشایش روزی,دعای گشایش رزق و روزی روی پوست آهو,دعای افزایش روزی روی پوست آهو,دعای زیاد شدن روزی روی پوست آهو

دعای گشایش روزی امام علی بر روی پوست آهو جهت جلب رزق و روزی 100% تضمینی

دعای گشایش روزی امام علی برای روزی بسته شده

دعای گشایش روزی به روایت از امام علی علیه السلام و توسط سید بن طاووس در کتاب مهج الدعوات و منهج العبادات آمده است. درباره این دعا از امام علی (ع) روایت شده است اگر کسی دچار تنگی روزی شد به طوری که راه‌های کسب و کار و بدست آوردن معاش بر او بسته شد، این دعا نوشته و با خود به همراه داشته باشد تا خداوند روزی او را از جایی که گمان نمی‌کند وسعت بخشد.

متن دعای گشایش روزی امام علی

( اللَّهُمَّ لَا طَاقَةَ لِ………………… بِالْجَهْدِ وَ لَا صَبْرَ لَهُ عَلَى الْبَلَاءِ وَ لَا قُوَّةَ لَهُ عَلَى الْفَقْرِ وَ الْفَاقَةِ اللَّهُمَّ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ لَا تَحْظُرْعَلَى…………….. رِزْقَكَ وَ لَا تَقْتُرْ عَلَيْهِ سَعَةَ مَا عِنْدَكَ وَ لَا تَحْرِمْهُ فَضْلَكَ وَ لَا تَحْسِمْهُ مِنْ جَزِيلِ قِسْمِكَ وَ لَا تَكِلْهُ إِلَى خَلْقِكَ وَ لَا إِلَى نَفْسِهِ فَيَعْجِزَ عَنْهَا وَ يَضْعُفَ عَنِ الْقِيَامِ فِيمَا يُصْلِحُهُ وَ يُصْلِحُ مَا قَبْلَهُ بَلْ تَفَردُ بِلَمِّ شَعْثِهِ وَ تَوَلِّي كِفَايَتِهِ وَ انْظُرْ إِلَيْهِ فِي جَمِيعِ أُمُورِهِ إِنَّكَ إِنْ وَكَلْتَهُ إِلَى خَلْقِكَ لَمْ يَنْفَعُوهُ وَ إِنْ أَلْجَأْتَهُ إِلَى أَقْرِبَائِهِ حَرَمُوهُ وَ إِنْ أَعْطَوْهُ أَعْطَوْهُ قَلِيلًا نَكِداً وَ إِنْ مَنَعُوهُ مَنَعُوهُ كَثِيراً وَ إِنْ بَخِلُوا بَخِلُوا وَ هُمْ لِلْبُخْلِ أَهْلٌ

اللَّهُمَّ أَغْنِ …………. مِنْ فَضْلِكَ وَ لَا تُخْلِهِ مِنْهُ فَإِنَّهُ مُضْطَرٌّ إِلَيْكَ فَقِيرٌ إِلَى مَا فِي يَدَيْكَ وَ أَنْتَ غَنِيٌّ عَنْهُ وَ أَنْتَ بِهِ خَبِيرٌ عَلِيمٌ- وَ مَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْ‏ءٍ قَدْراً إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْراً إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْراً وَ مَنْ يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً. وَ يَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لا يَحْتَسِب)

خدايا فلانی پسر فلانی طاقت سختی و شكيبائی بر بلا و گرفتاری، و نيرویی برای مقابله با فقر و تنگدستی را ندارد. خدايا پس درود فرست بر محمّد و خاندان محمد و روزی خود را از فلانی پسر فلانی دريغ مدار. و آن روزی فراخ و وسیعی را كه در نزد تو است بر او تنگ مگير. و از فضل خويش محرومش مساز. و از بهره های شايانت او را باز مدار. و او را به خلق خود (آفريدگانت) و به خودش وامگذار كه در نتيجه از ادارۀ خود عاجز می ماند و از اصلاح كار خود و آنچه در پيش دارد ناتوان می شود. بلكه خود به تنهائی پريشانی كارش را برطرف فرما و كارش را سرپرستی كن و همه كارهايش را زير نظر بگير. كه به راستی اگر او را به مخلوقات خود واگذاری سودش نبخشند و اگر به نزديكانش او را پناهنده سازی محرومش نمایند و اگر هم چيزی به او بدهند چيزی اندك و كم فايده خواهند داد. و اگر از او دريغ دارند بسياری را دريغ دارند و اگر بخل بورزند آنها شايستۀ همان بخل هستند.

خدايا فلانی پسر فلانی را بواسطه فضل خويش بی نيازش كن و آن را از او وامگير، كه به راستی او درماندۀ درگاه تو است و نيازمند آنچه در دستان توست می باشد و تو از او بی نيازی و به حال او بينا و دانائی. و هر كه بر خدا توكل كند خدا او را بس باشد و همانا خداوند فرمانش (بر همه چيز) نافذ و رساست. و خدا برای هر چيز اندازه ای مقرر داشته است. به راستی كه از پی دشواری آسانی است. و حقا كه از پی دشواری آسانی است. و هر كه از خدا بترسد خداوند برای او راه بيرون رفتنی مقرر دارد و از جايی كه گمان نبرد روزيش دهد.

نکته: به جای (…………) نام شخص و پدر او را بنویسید.

خواص دعای گشایش روزی امام علی برای روزی بسته

آنطور که در روایات معتبر آمده است، تاثیر دعای گشایش روزی امام علی برای جاری شدن رزق در زندگی بسیار مفید و مجرب است. این دعا از رایج‌ترین ادعیه برای گشایش روزی کاسبان و و افرادی است که می‌خواهند از وضع مالی بهتری برخوردار شوند. در ادامه به برخی از خواص خواندن و به همراه داشتن این دعا اشاره می‌کنیم:

رهایی از فقر و سختی در امرار معاش
باز شدن در رحمت و روزی از سمت خدا
وارد شدن روزی از جایی که فکرش را نمی کنی
شامل شدن فضل الهی
منع نشدن رزق و رزی از سوی خداوند
ادامه دار بودن نعمت‌های کثیر پروردگار
واگذار نشدن به خود و محتاج نشدن به خلق
کفایت امور از طرف خداوند

دعای گشایش روزی امام علی (ع) روی پوست

در برخی منابه توصیه شده است که دعای گشایش روزی امام علی (ع) روی پوست آهو یا پوست حیوانی دیگر نوشته شود و به خود آویخته شود یا آن را در لباسی قرار دهند که می‌پوشند و همیشه به همراه داشته باشند و از خود دور نکنند. با این وجود در صورت عدم امکان نوشتن روی پوست آهو، می‌توان این دعا روی کاغذ نوشت و به همراه داشت تا از برکات آن بهره مند شد.

*******************************

بازنشر : سایت دعایاب بزرگترین سایت ذکر و دعاهای قرآنی و تعبیر خواب و علوم غریبه

دیدگاه کاربران ( 0 )

ارسال دیدگاه جدید +
لغو پاسخگویی

اولین نفر باشید دیدگاهی ثبت میکند