قویترین دعاها برای گشایش کار و مشکل گشایی

0

قویترین دعاها برای گشایش کار و مشکل گشایی

در کتاب بحر المنافع از یک نام هندی (به عنوان نام اعظم) یاد شده که هر گاه کار مهمی پیش بیاید این ذکر را تکرار نماید و در پی کار با ارزش برود : کلمه اهنوس را هفت مرتبه تکرار نماید .

لوح اهنوس برای کارگشایی و باطل السحر و افزوده شدن رزق و روزی و در واقع برای جمیع حاجات کاربرد دارد و اغلب بر روی فلز نقره یا هفت جوش انجام می شود .

دستور باطل کردن طلسم بیکاری و پیدا کردن شغل مناسب
دستور باطل کردن طلسم بیکاری و پیدا کردن شغل مناسبطلسم گشایش کار بسته شده طلسم گشایش کارطلسم گشایش کار بسته شده طلسم گشایش کار و رفع نحسی طلسم گشایش کار و افزایش روزی طلسم گشایش کار سریع طلسم گشایش کارها نوشتن طلسم گشایش کار طلسم یهودی برای ازدواج با معشوق طلسم یهودی

طلسم گشایش کار سریع الاجابه:

هر وقت فردی در مشکلی فرو مانده بود و راه نجات را در وی نمی‌بیند و سرگردان و ناامید گشته؛ می بایست در روز یکشنبه در ساعت شمس بر روی سه برگ درخت این دعای کارگشایی خیلی راحـت و مجرب و قوی را نوشته و در آب روان بیندازد.

بسم الله الرحمن الرحیم
الله الغالب الله القاهر الله الناصر الحق به الحول و القوه ان کانت الا صیحه واحده فاذا هم خامدون یا ارحم الراحمین و صلی الله علـی محمد و آله الطیبین و الطاهرین یا شکیکفی یا باسط یا هو یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله .

برگرفته از کتاب میرداماد کبیر .

دعا جهت آسان شدن کار و گشایش کار :

همچنین ببینید  دعای کارگشایی بسیار آسان و مجرب و قوی

اگر کسی بخواهد کاری را شروع کند این دو آیه را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند

بعد شروع به کار کند آن کار بر او سهل و آسان و مبارک و خوش یمن شود

آیات ۲۱ و ۲۲ سوره قصص :

فَخَرَجَ مِنْهَا خَائِفًا یَتَرَقَّبُ قَالَ رَبِّ نَجِّنِی مِنَ الْقَوْمِ الظَّالِمِینَ ﴿۲۱﴾

وَلَمَّا تَوَجَّهَ تِلْقَاء مَدْیَنَ قَالَ عَسَى رَبِّی أَن یَهْدِیَنِی سَوَاء السَّبِیلِ ﴿۲۲﴾

طلسم گشایش کار بسته شده طلسم گشایش کارطلسم گشایش کار بسته شده طلسم گشایش کار و رفع نحسی طلسم گشایش کار و افزایش روزی طلسم گشایش کار سریع طلسم گشایش کارها نوشتن طلسم گشایش کار طلسم یهودی برای ازدواج با معشوق طلسم یهودی

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.