دعای گشایش روزی و ادای قرض و بدهی و مشکلات

0

دعای گشایش روزی و ادای قرض و بدهی و مشکلات

اگر می خواهی از مشکلات و بدهی های سخت مالی در امان بمانی و کسب روزی کنی. اگر می خواهی بر دردسر پیشی بگیری و خودت موفق ترین شخصی باشی که در ذهنت می پروراندی. حتما دعای گشایش روزی و ادای قرض و بدهی و مشکلات را بخوان که حاجت مطلوب حاصلت می شود.

دعای گشایش روزی و ادای قرض و بدهی و مشکلات
دعای گشایش روزی و ادای قرض و بدهی و مشکلات

دعای گشایش روزی,دعای گشایش روزی مغازه,دعای گشایش روزی امیرالمومنین,دعای گشایش روزی فوری,دعای گشایش روزی و کار,دعای گشایش روزی و رزق,دعای گشایش روزی از امام جواد,دعای گشایش روزی فوری,دعای گشایش روزی صوتی,دعای گشایش روزی حلال,دعای گشایش رزق و روزی مغازه,دعای گشایش روزی برای مغازه,دعا برای گشایش روزی مغازه,دعای گشایش روزی امیرالمومنین,دعای افزایش رزق و روزی و گشایش کار,دعای گشایش کار و افزایش روزی نوشتنی,دعای گشایش کار و زیاد شدن روزی,نوشتن دعای گشایش کار و افزایش روزی,دعای گشایش رزق و روزی در قران.

مرحوم علامه محمد باقر بیرجندی می گوید :از مجربات در قضا حوائج و وسعت رزق خواندن صد مرتبه این تعقیبات است

بعد از نماز صبح لا اِلهَ الا اللهُ المَلُکُ الحَقِّ المُبین.

بعد از نماز ظهر اللهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدٍ و آلِ مُحَمَّدٍ و بارُک وَ سَلِّم.

بعد از نماز عصر اَستَغفِرُ اللهَ مِن کُلِّ ذَنبٍ وَ اَتوبُ اِلَیهِ.

همچنین ببینید  دعا برای پیش نیامدن مشکل و گرفتاری و سختی و گشایش و حل مشکل

بعد از مغرب لا اله الا اللهُ محمد رسول الله و علی ولی الله.

بعد از نماز عشاء سبحان الله و الحمد الله و لا اله الا الله و الله اکبر و لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم.

هم چنین بعد از نماز صبح سوره یس و بعد از نماز ظهر سوره فتح و بعد از نماز عصر سوره نباء و بعد از نماز مغرب سوره واقعه و بعد از نماز عشاء سوره مُلک را بخواند.

دعای روزی و قرض و پولدار شدن:

حسین بن خالدمى گوید:

در بغداد هفتصد هزار در هم مقروض شدم ، طلبكارها مرا امان نمى دادند و هر دفعه دنبالم مى فرستادند. خلاصه از دست آنها پنهان شدم كه مرا نبینند و به همین خاطر هم نمى توانستم خدمت حضرت امیرعلیه السلام برسم ، در عین حال نامه اى براى حضرت نوشتم و در آن نامه ، احوالاتم را بیان كردم .

حضرت در جواب نوشته بودند كه :بعد از هر نماز سه مرتبه این دعا را بخوان :

اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُكَ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ بَحَقِّ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ اَنْ تَرْحَمَنى بِا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُكَ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ بِحَقِّ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ اَنْ تَرضِىَ عَنّى بِلا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ اَللّهُمَّ اِنّى اسْئَلُكَ یا لا اِلهَ اِلاّاَنْتَ بِحَقِّ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ اَنْ تَغْفِرَلى بِلا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ.

از وقتى كه آن را خواندم و بر آن دعا مداومت نمودم ، واللّه به چهار ماه نكشید كه تمام قرضهایم ادا شد و صد هزار در هم ، هم اضافه آمد.

همچنین ببینید  دعای مجرب برای سلامت برگشتن مسافر از سفر و حفظ از بلایا و خطرات

برگرفته از سایت دعاشفا

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.