دعا برای آشتی دادن فوری و رفع کدورت سریع الاثر

0

دعا برای آشتی دادن فوری و رفع کدورت سریع الاثر 

در این پست از سایت دعایاب DOAYAB.COM که مرجع ادعیه و اذکار قرآنی می باشد. دعاهایی قوی و مجرب برای آشتی دادن و رفع کدورت قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله رفع کدورت می شود

دعای آشتی دادن زن و شوهر,دعای آشتی دادن دو نفر,دعای آشتی دادن خانواده,دعای آشتی دادن دو دوست,

دعای رفع کدورت قوی و مجرب

 

دعای آشتی فوری از راه دور

اگر با فردی از راه دور دچار مشکل شده اید به گونه ای که به او دسترسی ندارید و خواهان برقررای ارتباط و آشتی هستید برای بهره گیری از مجرب ترین دعای آشتی فوری بین افراد می توانید از دعای آشتی فوری از راه دور استفاده کنید. دعای آشتی فوری از راه دور که در زیر آمده است را بخوانید تا با بیقراری شدید فرد مورد نظر دلش نرم شده و آشتی کنید.

« اللَّهُمَّ اِقْذِفْ فِی قُلُوبِ اَلْعِبَادِ مَحَبَّتِی وَ ضَمِّنِ اَلسَّمَاوَاتِ وَ اَلْأَرْضَ رِزْقِی وَ أَلْقِ اَلرُّعْبَ فِی قُلُوبِ أَعْدَائِکَ مِنِّی وَ اُنْشُرْ رَحْمَتَکَ لِی وَ أَتْمِمْ نِعْمَتَکَ عَلَیَّ وَ اِجْعَلْهَا مَوْصُولَهً بِکَرَامَتِکَ إِیَّایَ وَ أَوْزِعْنِی شُکْرَکَ وَ أَوْجِبْ لِیَ اَلْمَزِیدَ مِنْ لَدُنْکَ وَ لاَ تُنْسِنِی ذِکْرَکَ وَ لاَ تَجْعَلْنِی مِنَ اَلْغَافِلِینَ »

 

دعای سریع الاجابه برای آشتی

برای افرادی که می خواهند هر چه زودتر دعوا و قهر را از بین ببرند، دعای سریع الاجابه برای آشتی بسیار کارامد است و جزو دسته ی مجرب ترین دعای آشتی فوری می باشد. دعای سریع الاجابه برای آشتی که در زیر آمده است را بایستی در نیمه شب 110 مرتبه خواند. این دعا با جلب محبت محبوب باعث آشتی می شود.
« الَّذِی جَعَلَ لَکُمْ مِنَ الشَّجَرِ الْأَخْضَرِ نَارًا فَإِذَا أَنْتُمْ مِنْهُ تُوقِدُونَ »

همچنین ببینید  دعای محبت روی شوهر و تاثیرگذار شدن حرف

 

صلح و آشتی 

اگر میان دو برادر یا خواهری یا رفیق یا خویشی کدورت واقع شده باشد بنویس سوره مبارکه والتین را تا اسفل السافلین بر قطعه نانی در وقت طلوع آفتاب یا طلوع قمر نوشته و به او بخوراند و اسم آن ها را در آخر سوره به این طریق بنویس ثُمَّ رَدَدناک فلان زاییده فلان اسفل فلان زائیده فلان به جای فلان اسامی را بنویس.

 

دعا برای آشتی کردن و جلوگیری از طلاق 

در این بخش از ایران ناز برای شما ادعیه و ذکرهایی که برای ایجاد مهر و محبت و آشتی و رفع دعوا و خصومت آمده است را گردآوری کرده ایم.

۱- ذکر زیر هرروز ۴۰ بار گفته شود حد اقل تا هفت روز

اللّهمَ اَلِّفْ بَینی وَبَینَهُ بَینَ آدَمَ وَحَوّا کَمااَلَّفْتَ

یعنی پروردگارا بین من وفلانی الفتی پدیدارکن.مثل آدم و حوا و اگر آقا هستید به جای( بَینَهُ ) بگویید بَینَها

2- تاهفتاد روز روزی 72 بار ( یا باسِط )

اگر بین زن و شوهری اختلاف باشد به نیت مهر و محبت و رفع كدورت یك بار صلوات فرستاده و سوره نساء را بخوانید و پس از آن یازده بار صلوات بفرستید مُحِبّ هم شوند

 

دعای رفع کدورت از راه دور,دعای رفع کدورت بین دو نفر,دعای رفع کدورت بین دو برادر,دعای رفع کدورت از راه دو,دعای رفع کدورت معشوق,دعای رفع کدورت بین مادر و پسر,دعای رفع کدورت بین دو دوست,دعای رفع کدورت در خانواده

همچنین ببینید  جن عاشق چیست؟ علائم جن عاشق روی فردی که جن عاشق دارد

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.