کارشناسی علائم و نشانه های گنج دفینه در کوهستان

0

خلاصه عناوین مطلب

کارشناسی علائم و نشانه های گنج دفینه در کوهستان

 

نشانه های دفینه در کوهستان
                                نشانه های دفینه در کوهستان

 

علائم و نشانه های گنج و دفينه در کوهستان

علائم و نشانه های گنج و دفينه در کوهستان,کارشناسی آثار گنج در کوهستان ها رابرای شما عزيزان و علاقه مندان به باستان شناسی قرار داديم . انواع علامت ها و نشانه های گنج و دفينه در کوه و کوهستان وجود دارد . اين آثار و علائم به صورت حکاکی های برجسته و کنده کاری های اشکال حيوانات ميباشد . برای مثال علائم و نشانه های حيواناتی مانند شير و خرس و سگ و مرغ و مار و همچنين صورت و نيم رخ های حيوانات و همچنين انسان به صورت زن و مرد . اينها نشانه های گنج و دفينه در کوهستان و کوه میباشند . در قديم و زمانهای گذشته برای دفن کردن اشخاص و افراد بلندمرتبه در داخل کوه غار درست ميکردند يعنی به اين صورت که کوه را می کنند و حفاری ميکردند و به صورت غار بزرگ چندين متر کوه را سوراخ ميکردند بعد جسد فردا را در آخرين بخش غار دفن ميکردند و هدايا و گنجينه ها را هم در جای ديگری از غار و يا کنار جسد پنهان ميکردند البته تله ها و طلسم هايی را هم برای اينکار در نظر می گرفتند تا از سرقت دزدها در امان باشد . 

 

 

علائم و نشانه های گنج و دفينه در کوهستان,کارشناسی آثار گنج

در کوهستان ها 

انواع نشانه های دفينه  

علائم و نشانه های محل دفينه  

نشانه های وجود گنج  

نشانه های اثابات وجود گنج و وجود طلا  

معرفی نشانه ها همراه با عکس 

کامل ترين مجموعه نشانه ها  

انواع نشانه های دفينه 

باستانشناسی علائم و نشانه های محل دفينه  

همونطور که قبلا قولشو داده بودم که درباره ی علائم و نشانه هايی که در حين  حفاری  امکان داره با اون مواجه بشيد اطلاعاتی در اختيارتون قرار بدم . در حين حفاری امکان داره که با علائم و آثار زيادی مواجه بشيد که در اکثر مکان ها مشترک است . و امکان داره با آثاری هم مواجه بشيد که تا حالا نمونشو از نزديک مشاهده نکرده باشيد و يا نشنيده باشيد . اما اين آثار برای مکان و يا هدف های کوچک و متوسط صدق می کنه .  

اول اينکه در سطح زمين بايد نشانه هايی وجود داشته . مثلا تخته سنگی که نظرتونو  جلب کنه و با بقيه سنگهای منطقه فرق داشته باشه و يا نوشته و نشانه هايی بر روی  سنگ وجود داشته باشه و يا موارد ديگر . درخت کهن سال . چشمه ی آب . تپه  خاکی . بعضی از افراد فکر می کنند که هر تپه ای نشانه ی بار است . در صورتی که از  نشانه های بار داشتن يک تپه اينه که جنس تشکيل دهنده ی تپه از خاک باشه نه از  سنگ . تپه در محلی قرار گرفته باشه که در اون منطقه مشابه اون تپه کم باشه و در نزديکی اون تپه آثاری همچون درخت کهن سال و چشمه ی آب . همه ی اين علائم برای اينه که با آثار و شواهد و دليل و انگيزه ی بيشتری برای حفاری داشته باشيد نه صرف تائيد بار داشتن تماميه هدف هاتون …  

 

همچنین ببینید  حرز امام رضا برای ازدواج و عجایب حرز امام رضا ع

دعاياب سايت دعا و ذکر مجرب

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.