انگشتر عقیق سبز یمنی و خواص انگشتر عقیق سبز یمنی

0

انگشتر عقیق سبز یمنی و خواص انگشتر عقیق سبز یمنی

در این پست از سایت دعایاب انگشتر عقیق سبز یمنی و خواص انگشتر عقیق سبز یمنی را قرار دادیم . انگشترهای عقیق دارای انواع مختلفی هستند . نگین و سنگ انگشتر های عقیق به رنگ های سبز و سرخ و قهوه ای می باشد . انگشتر عقیق با نگین سبز رنگ خواص و فواید زیادی دارد از جمله می توان به دفع چشم زخم و چشم نظر و آرامش روح و شادابی روان انسان و باطل کردن سحر و چشم زخم اشاره کرد . برای آشنایی بیشتر با خواص انگشتر عقیق سبز رنگ یمنی می توانید به ادامه این مطلب در دعا سایت مراجعه کنید …

انگشتر عقیق سبز یمنی و خواص انگشتر عقیق سبز یمنی
انگشتر عقیق سبز یمنی و خواص انگشتر عقیق سبز یمنی

انگشتر عقیق سبز :این سنگ یک گونه خاص و ویژه می باشد که رنگ سازی کریستال در آن به عهده هیدروکسید نیکل می باشد.در نگین های این سنگ گران قیمت پدیده جالبی که مشاهده می شود این است که رنگ سبز در مقابل امواج نور خورشید و در برابر حرارت فاز رنگی اش تغییر می کند ولی به دلیل خواص این گوهر بعد از سرد شدن و بعد از این که در کنار رطوبت قرار بگیرد دوباره به حالت اولیه رنگی خود برمی‌گردد.

در خانواده سنگ های منشا گرفته از کوارتز کریسوپریز (Chrysoprase) هم می گویند که اگر به زبان یونانی ترجمه شود معنای تره فرنگی را می دهد.برای مطالعه خواص کامل عقیق و مشاهده انواع محصولات عقیق به سایت شرف آنلاین مراجعه کنید.(sharafonline.ir)

در عهد باستان، این سنگ سبز، حرز بسیار خوبی بوده و از نظر مصونیت جایگاه بسیار خوبی داشته است.حتی نقل شده از خواص نگین عقیق سبز این است که باعث رفع تشنگی شده و مانع بروز تب می گردد.

افسانه هایی وجود دارد که بیانگر استفاده ازاین گوهر و دیگر انواع آن برای تغییر جهت طوفان می باشد.تنها با بررسی در یک مجموعه که بیش از سه هزار کاسه از جنس این گوهر که توسط پادشاه پونتوس، مهرداد، جمع اوری شده است میتوان فهمید که این سنگ چقدر با ارزش است و در گذشته توجه بسیاری به آن میشده و حتی خانواده های ثروتمند به دنبال جمع آوری آن بودند.

خواص سنگ عقیق سبز: پژوهشگران دریافته‌اند که رنگ سبز می‌تواند باعث افزایش قابلیت خواندن گردد .برخی از دانش‌آموزان و دانشجویان با قرار دادن یک برگه شفاف سبز رنگ بر روی صفحه کتاب، می‌توانند مطالب را با سرعت بیشتری از حد معمول بخوانند و درک کنند .

همچنین ببینید  دعا و نسخه سریع الاثر بازگشت معشوق و رسیدن فوری معشوق

از خواص عقیق سبز ایجاد شرایط آرمانی در روح و شادابی و آرامش درونی و برطرف کننده‌ی غم و اندوه و ناراحتی های روحی می باشد.خواص انواع سنگ عقیق سرخ، کبود، سبز و … با چاکرای قلب در ارتباط است آن را می گشاید فعالیت و انرژی ما را افرایش میدهد.

این گوهر از دردهای احساسی می کاهد روابط به هم ریخته را سامان می بخشد و حسادت پرخاشگری سازش ناپذیری خود خواهی و رنج را به عواطف مثبت تبدیل می کند.

گفته شده است این سنگ سبز قوه درک را تقویت کرده و سبب فعال شدن بخش تحلیل مغز و همچنین نقش ایجاد تعادل میان حالت های مختلف بدن مانند حالات جسمانی، روانی، احساسی و درونی را دارد و خوابیدن با انگشتر عقیق به علت وجود این خواص توصیه می شود.

با توجه به وجود چشم نظر و اشاره بزرگان دین به این مسئله طبق فرمایشات علما و با توجه به احادیث و روایات انواع این سنگ همچون گونه سبز رنگ این گوهر برای دوری از چشم نظر بسیار توصیه شده است.

این گوهر برای باطل کردن طلسم و جادو و دوری از حسادت بسیار مفید و کاربردی است. امروزه این امر و استفاده از خواص این گوهر بسیار رواج دارد به طوری در کشور خودمان از این سنگ بسیار استفاده می شود.

 

انگشتر عقیق سبز یمنی و خواص انگشتر عقیق سبز یمنی نگین سبز انگشتر عقیق یمنی فواید انگشتر سبز یمنی فروش انگشتر عقیق سبز یمنی زنانه فروش انگشتر عقیق سبز یمنی عکس و تصویر انگشتر عقیق سبز طریقه نگهداری انگشتر عقیق سبز خواص انگشتر یشم سبز خواص انگشتر یاقوت سبز خواص انگشتر لعل سبز خواص انگشتر فیروزه سبز خواص انگشتر عقیق سبز خواص انگشتر زمرد سبز خواص انگشتر زبرجد سبز خواص انگشتر جید سبز خواص انگشتر توپاز سبز خرید و قیمت انگشتر عقیق سبز یمنی انگشتر عقیق سبز یمنی و خواص انگشتر عقیق سبز یمنی انگشتر عقیق سبز یمنی مردانه انگشتر عقیق سبز یمنی کهنه انگشتر عقیق سبز یمنی ایسام انگشتر عقیق سبز یشمی انگشتر عقیق سبز مردانه و زنانه انگشتر عقیق سبز مردانه انگشتر عقیق سبز زنانه طلا انگشتر عقیق سبز زنانه انگشتر عقیق سبز دیجی کالا انگشتر عقیق سبز دخترانه انگشتر عقیق سبز خطی انگشتر عقیق سبز حکاکی شده انگشتر عقیق با نگین سبز یمنی انگشتر سبز یمنی انگشتر سبز یشمی زنانه انگشتر سبز یشمی انگشتر سبز مردانه انگشتر سبز عقیق انگشتر سبز رنگ انگشتر سبز در خواب انگشتر سبز حاج قاسم انگشتر دستساز با نگین ابدار عقیق سبز یمنی

تفاوت انگشتر یشم با  عقیق سبز : با توجه به رنگ و شکل ظاهری که سنگ یشم دارد ممکن است برای شما این سوال پیش آمده باشد که تفاوت یشم و این گوهر زیبا چیست؟در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تفاوت یشم و عقیق سبز در مواردی بسیار جزئی و ظریف هستند.برای نمونه عقیق یک رنگ و با رنگ یک دست می باشد.

این سنگ شفاف و براق است در حالی که سنگ های یشم اکثرا کدر و مات می باشند.یکی دیگر از تفاوت یشم و این نگین این است که رنگ سنگ های یشم یک دست نمی باشد.و مهمتر اینکه سختی یشم کمرت از عقیق است بنابراین با یشم نمیتوانید بر روی آن خش بیندازید.

پست های مرتبط

نگهداری از انگشتر عقیق سبز: با دقت به اینکه اقسام گوهر عقیق حاوی ترکیبات کوارتزی در خویش میباشدند به اندازه گوهری مانند فیروزه آسیب پذیر نیست. یعنی موقع شست و شو معمولا ظرف یا استحمام می گردد که همراه شما باشد. با همین حال توصیه می گردد که گوهر عقیق را اندک در معرض مواد شوینده، تغییرات آب و وضعیتیی و ضربه قرار دهید.

متولدین مهر، مرداد، بهمن، دی و شهریور می توانند از انرژی جادوئی گوهر عقیق خویش سود ببرند. الان همین نگین حدودا برای متولدین ماه های شمسی کاربرد دارد لیکن اثر آن برای متولدین ماه های ذکر گردیده بیشتر است.

توجه داشته باشید: که برای تمیز کردن گونه های گوهر های قیمتی اصلا توصیه نمی گردد که از مواد شوینده و شیمیایی و صابون استفاده نمایید در این مواقع نتیجه کار معکوس خواهد بود و همین مواد شیمیایی اثری نامناسبی بر روی کیفیت نگین خواهند گذاشت.

چنانچه از همان نگین به مناسبی نگهداری گردد می توان مطمئن گردید که موقع فروش نیز از قیمت بالایی برخوردار خواهد بود.

خواص سنگ عقیق سبز: این سنگ با چاکرای قلب در ارتباط است ان را می گشاید فعال و انرژی زا می سازد از دردهای احساسی می کاهد روابط به هم ریخته را سامان می بخشد و حسادت پرخاشگری سازش ناپذیری خود خواهی و رنج را به عواطف مثبت تبدیل می کند

این سنگ با تحریک کبد به خارج کردن سموم از بدن بدیها را از بدن و ذهن دور می کند خواب شب را شیرین می سازد و به این ترتیب برای کودکانی که از کابوسها شبانه رنج می برند بسیار مناسب است

این سنگ در درمان و ترمیم اندامها و مشکلات ناباروری اختلالات .ریه و تیموس و خستگیهای ذهنی و جسمی نیز موثر .است.باعث اعتماد به نفس در وجود ما .می‌شود و قدرت ایمنی می‌دهد.قرار دادن آن .در منزل فضای دلپذیری را ایجاد می‌کند.عقیق .سبز برای دیابت و متعادل ساختن درصد قند خون هم .مؤثراست.در ضمن استفاده از آن به فرد .آرامش می‌دهددردهای احساسی را می کاهد .

همچنین ببینید  ختم مجرب سوره انعام در یک هفته برای برآورده شدن حاجت و رفع مشکل

حسادت .پرخاشگری -سازش ناپذیری -خود خواهی و رنج را .به عواطف مثبت تبدیل میکند.عقیق سبز برای .تقویت نقاط مختلف بدن و برقراری تعادل و هماهنگی درآنها عقیق سبز برای زدودن انرژی های منفی از محیط عقیق سبز برای پاکسازی هاله از انرژیهای منفی.عقیق سبز برای تعادل روح و شادابی و آرامش آن و برطرف شدن غم و اندوه و ناراحتیهای روحی.عقیق سبز برای باعث اعتماد به نفس در وجود .ما می‌شود و قدرت ایمنی می‌دهد.عقیق سبز .برای قرار دادن آن در منزل فضای دلپذیری را ایجادمی‌کند.

عقیق سبز برای دیابت و متعادل ساختن .درصد قند خون هم مؤثر است.با چاکرای .قلب در ار تباط است آن را می‌گشاید فعال و .انرژی زا می‌سازد از دردهای احساسی می‌کاهد.روابط .به هم ریخته را سامان می‌دهد و حسادت و پر .خاشگری و خود خواهی و رنج را به عواطف مثبت تبدیل می‌کند.

این سنگ با تحریک کبد به خارج کردن سموم از بدن کمک می‌کند.تزکیه ذهن از افکار منفی و بدیهاخواب شب را آرام و شیرین می‌سازد.جهت درمان خستگیهای ذهنی .و جسمی نیز موثر است.مفید جهت دوران .بارداری و رشد جنین.

روان‌شناسی رنگ سبز:رنگ سبز، رنگ سردی است که نماد طبیعت است.رنگ سبز، نشانگر آرامش، خوشبختی، سلامتی و حسادت است.

رنگ سبز، از دیر باز نماد باروری بوده و در قرن پانزدهم برای لباس عروسی به کار می‌رفته است.از رنگ سبز در دکوراسیون به دلیل اثر آرام بخشی آن استفاده می‌شود.

رنگ سبز باعث کاهش استرس می‌شود. کسانی که در فضای کاری سبز رنگ کار می‌کنند، کمتر دچار دردهای دستگاه گوارش می‌شوند.

برای خرید انگشترهای عقیق سبز یمنی می توانید با شماره های موجود در دعا سایت تماس بگیرید …

منبع : شرف انلاین

برگرفته از دعاسایت

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.