دعای موفقیت خانم در کسب و کار خانگی و فروش

1

دعای موفقیت خانم در کسب و کار خانگی و فروش

امروز قصد داریم دعایی اعجاب انگیز به شما عزیزان معرفی کنیم که تاثیری بی نظیر بر زندگی شما خواهد داشت. متن کامل دعای موفقیت خانم در کسب و کار خانگی و فروش را می توانید در ادامه از سایت دعایاب بخوانید که ان شاء الله حاجت می گیرید و از سختی ها عبور می کنید. متن کامل این دعا را مثل همیشه می توانید از هاروس بخوانید و این دعا را نشر دهید که ذکات علم نشر آن است.

دعای موفقیت خانم در کسب و کار خانگی و فروش
دعای موفقیت خانم در کسب و کار خانگی و فروش

دعای کسب و کار و روزی,دعای کسب و کار صوتی,دعای کسب و کار جدید,دعای کسب و کار خوب,دعاي کسب و کار,دعای رونق کسب و کار,دعای گشایش کسب و کار,دعای برکت کسب و کار,دعای شروع کسب و کار,دعا برای کسب و کار و روزی,دعای کسب و کار و رزق و روزی,دعای رزق و روزی در کسب و کار,دعای رزق و روزی کسب و کار اسلامی,دعای موفقیت خانم در کسب و کار خانگی و فروش,دعای برای رونق کسب و کار,دعای رونق گرفتن کسب و کار,دعای برای گشایش کسب و کار,دعا برای گشایش کسب و کار,دعا برای گشایش در کسب و کار,دعای گشایش در کسب و کار,دعا جهت گشایش کسب و کار,دعا جهت گشایش در کسب و کار,دعا برای گشایش کسب کار,دعای برکت به کسب و کار

همچنین ببینید  برای گرفتن حاجت چه دعایی بخوانیم ـ بهترین دعای گرفتن حاجت فوری

حضرت صادق (علیه السلام) فرمود: در نماز شب ، وقت سجده (در روایت دیگر: در سجدهآخرِ رکعت هشتم نافله شب ) این دعا را بخوان :

 یا خَیْرَ مَدْعُوٍّ وَ یا خَیْرَ مَسْئُولٍ وَ یا اَوْسَعَ مَنْ اَعْطى وَ یا خَیْرَ مُرْتَجىً اُرْزُقْنى وَ اَوْسِعْ عَلَىَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ سَبِّبْ لى رِزْقاً مِنْ قَبْلِکَ اِنَّکَ عَلى کُلِّ شَىْءٍ قَدیرٌ.

حضرت این دعا را به من تعلیم فرمود، از وقتى که من آن را خواندم ، دیگر محتاج نشدم .

دعای موفقیت در کسب و رونق تجارت مجرب:

حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله نقل فرمودند : قسم به آن خدایی را که من را مبعوث فرموده هرکسی این دعا را همراه خود داشته باشد یا در دکان و یا در منزل خود گذارد فقر او به ثروت و وسعتِ رزق و روزی مبدل شود ( ان شاء الله )

یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رَزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه « یا اَرحَمَ الرّاحِمِین ».

هر کس سوره ی صافات را در هر روز جمعه بخواند خداوند در دنیا به او رزق وروزی زیاد ومخصوصی خواهد رسانید که نه شیطان ونه هیچ ظالمی در او تصرف نتوانند کرد.

برگرفته از سایت ملکوتی ها

1 دیدگاه
  1. shanzade@gmail.com می گوید

    ممنون از سایت وهمکاری شما با این راهکارها خیلی الان خوشحالم

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.