دعای حاجت روایی و رفع مشکلات و سختی های زندگی

0

دعای حاجت روایی و رفع مشکلات و سختی های زندگی

در یکی دیگر از مطالب سایت دعایاب دعای سریع الاثر و گره گشایی به شما عزیزان می خوانیم که باعث می شود هر چه زود تر از حاجت ها و خواسته هایی که دارید خبر های مثبتی بشنوید و به حاجات مهم برسید. متن کامل دعای حاجت روایی و رفع مشکلات و سختی های زندگی را در ادامه بیاموزید.

دعای حاجت روایی و رفع مشکلات و سختی های زندگی
دعای حاجت روایی و رفع مشکلات و سختی های زندگی

دعای طلب حاجات صحیفه سجادیه,دعای طلب حاجت از خدا,دعای طلب حاجت از امام رضا,دعای طلب حاجت فوری,دعای طلب حاجت از امام زمان,دعای طلب حاجت امام سجاد,دعای طلب حاجت سریع,دعای طلب حاجت از امام جواد,دعای طلب حاجت از امام حسین,دعای طلب حاجت از امام علی,دعای طلب حاجت مهم,دعا طلب حاجت,دعاهای طلب حاجت,دعا برای طلب حاجات,

دعای حاجت روایی و رفع مشکلات و سختی های زندگی:

اَللّهُمَّ اَنْتَ ثِقَتى فى کُلِّ کُرْبَه، وَ اَنْتَ رَجآئى فى کُلِّ شِدَّه، وَ اَنْتَ لى فى. خدایا تویى تکیه گاه من در هر گرفتارى و تویى امید من در هر سختى و تو براى من در

کُلِّ اَمْر نَزَلَ بى ثِقَهٌ وَعُدَّهٌ، کَمْ مِنْ کَرْب یَضْعُفُ عَنْهُ الْفُؤادُ، وَ تَقِلُّ فیهِهر. پیش آمدى تکیه گاه و ذخیره ام هستى چه بسیار گرفتارى که ناتوان شود از آن دل و کم شود در

همچنین ببینید  دعایی سریع الاجابه برای خوش اخلاقی و حسن خلق فرزندان

آنالْحیلَهُ، وَ یَخْذُلُ عَنْهُ الْقَریبُ وَ الْبَعیدُ، وَ یَشْمَتُ بِهِ الْعَدُوُّ، وَ تَعْنِینى فیهِ.چاره و یارى ندهد در آن خویش و بیگانه و شماتت کند بدان دشمن و خسته ام کند در.

آنالاْمُورُ، اَنْزَلْتُهُ بِکَ، وَ شَکَوْتُهُ اِلَیْکَ، راغِباً فیهِ عَمَّنْ سِواکَ، فَفَرَّجْتَهُ. کارها و من آن را به درگاه تو آوردم و شکوه اش به تو کردم و به جز تو از دیگران روگرداندم و تو بگشودى.

وَکَشَفْتَهُ وَ کَفَیْتَنیهِ، فَأَنْتَ وَلِىُّ کُلِّ نِعْمَه، وَ صاحِبُ کُلِّ حاجَه، وَ مُنْتَهىو. برطرف کردى و کفایت کردى پس تویى سرپرست هر نعمت و صاحب هر حاجت و.

سرحد نهایىکُلِّ رَغْبَه، فَلَکَ الْحَمْدُ کَثیراً، وَ لَکَ الْمَنُّ فاضِلاً. هر شوق پس تو راست ستایش بسیار و تو راست منّت فزون.

دعای بسیار مجرب جهت کارگشایی:

در روز یکشنبه به تعداد یکصدو یک مرتبه آیات ذیل را قرائت کند و بر کاغذ ساده (بدون خط) دم کند و سپس یک مرتبه آیات ششم و هفتم از سوره مبارکه الفتح را بر کاغذ بنویسد و نام دشمن را هم در آن بنویسد و کاغذ را در آرد گلوله کرده و سپس آنرا در آب روان بیاندازد . به اذن خداوند تبارک و تعالی ، دشمنی که از کارش جلوگیری کرده است و نسبت به او حسادت دارد و در کارهایش مانع تراشی می کند ، این دشمن شکست خواهد خورد و ناکام می شود . 

وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَکَانَ اللَّهُ عَزِیزاً حَکِیماً وَیُعَذِّبَ المُنافِقینَ وَالمُنافِقاتِ وَالمُشرِکینَ وَالمُشرِکاتِ الظّانّینَ بِاللَّهِ ظَنَّ السَّوءِ ۚ عَلَیهِم دائِرَهُ السَّوءِ ۖ وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَیهِم وَلَعَنَهُم وَأَعَدَّ لَهُم جَهَنَّمَ ۖ وَساءَت مَصیرًا  .

همچنین ببینید  دعایی برای تسخیر قلب محبوب و حاجت روایی مجرب

     
قواعد : 

در هنگام قرائت شرایط پاکی و طهارت را بطور کامل داشته باشد.  فقط در امر حلال و زمانی که فرد مستحق آن است استفاده کند.         

برگرفته از سایت ملکوت786

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.