خواص دعا و اذکار اسلامی برای ازدواج فوری

0

خواص دعا و اذکار اسلامی برای ازدواج فوری

اگر می خواهید ازدواج زود تر رخ دهد. پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت دعایاب مرجع اذکار و ادعیه راهگشای اسلامی خواص دعا و اذکار اسلامی برای ازدواج فوری را بخوانید. سبب می شود که هر چه زود تر به حاجت مطلوب برسید و مشکل شما نیز زود تر حل و فصل شود.

خواص دعا و اذکار اسلامی برای ازدواج فوری
خواص دعا و اذکار اسلامی برای ازدواج فوری

,ذکر ازدواج سریع,ذکر ازدواج سریع و موفق,ذکر ازدواج سریع پسر,ذکر برای ازدواج سریع دختر,ذکر برای ازدواج سریع,ذکر برای ازدواج سریع فوری,ذکر جهت ازدواج سریع,ذکر مجرب برای ازدواج سریع,بهترین ذکر برای ازدواج سریع,ذکر و دعا برای ازدواج سریع,ذکر ازدواج,ذکر ازدواج بهجت,ذکر ازدواج با معشوق,ذکر ازدواج موقت,ذکر ازدواج موفق,ذکر ازدواج فوری,ذکر ازدواج دختر,ذکر برای ازدواج از بهجت,ذکر برای ازدواج,ذکر امن یجیب برای ازدواج با معشوق,ذکر برای ازدواج موفق,بهترین ذکر برای ازدواج موفق,ذکر برای ازدواج موفق و سریع,ذکر جهت ازدواج موفق,ذکر مجرب برای ازدواج موفق,ذکر برای ازدواج فوری,ذکر مجرب برای ازدواج دختر,ذکر یونسیه برای ازدواج دختر,ذکر برای ازدواج سریع و موفق.

اذکار اسلامی ازدواج تجربه شده:

در خواص الآیات آمده که این نوشته را بر گردن دختری ببندند که شوهر نکرده باشد زود شوهر کند.

بسم الله الرحمن الرحیم وَ مِن کُلّ شَئ ٍ خَلَقنا زَوجَین ِ لَعَلَّکُم تََذکرونَ اللهم بِحَقِّ قَولُکَ هذا وَ بِحَقِّ محمدٍ و آلِهِ اَن تَرزُقَ هذا المَرءَةَ زَوجاً مُوافِقاً غَیرَ مُخالفٍ بِحَقِّ محمدٍ و آله اجمعین.

همچنین ببینید  دعا بسیار مجرب برای گشایش رزق و روزی قوی

بنام خداوند بخشنده مهربان و از هر چیزی خلق کردیم ما جفتهایی شاید که یادآوری شوید خدایا به حق این گفته ی تو و به حق محمد و خاندان او اینکه روزی دهی آن دختر ( زن ) را ، همسری موافق غیر مخالفبه حق محمد و خاندان او همگی

بیست و یک روزو هر روز یک مرتبه سوره طه را خوانده در مدت اندکی خواستگار پیدا می کند . و از دیگر خواص سوره طه این است که هر دختری 41 بار بخواند قسمت پسری می شود.

از آیت الله بهجت جهت گشایش بخت دختران دستوری خواستند. در جواب فرمودند: آیه «رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّةَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا» .

(سوره فرقان آیه 74) را زیاد بخوانند.

در بحر الغرائب آمده است که هر که سوره مریم را با زعفران و گلاب بنویسد و بعد بشوید و آب آنرا بر سر دختر بریزند. بخت او باز می شود و شوهر می یاببد.

برگرفته از سایت هاروس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.