دعاهای بسیار مجرب برای خوش شانسی و خوش اقبالی و دعای قوی خوشبختی

0

دعاهای بسیار مجرب برای خوش شانسی و خوش اقبالی و دعای قوی خوشبختی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعایاب  دعاهای بسیار مجرب برای خوش شانسی و خوش اقبالی و دعای قوی خوشبختی پرداخته ایم انغ شاءالله با دعاهای قوی در زمینه مورد نظر خود خوش شانس خواهید شد .

دعاهای بسیار مجرب برای خوش شانسی و خوش اقبالی و دعای قوی خوشبختی
دعاهای بسیار مجرب برای خوش شانسی و خوش اقبالی

دعا خوش شانسی,دعای خوش شانسی,دعای خوش شانسی در قرعه کشی,دعای خوش شانسی در ازدواج,دعای خوش شانسی قوی,دعای خوش شانسی روز جمعه,دعای خوش شانسی ,دعای خوش شانسی در امتحان,دعای خوش شانسی در روز جمعه,دعای خوش شانسی,دعای خوش شانسی ,دعای خوش شانسی شب جمعه,دعای خوش شانسی اهل سنت,دعای خوش شانسی مهره مار,دعا جهت خوش اقبالی

دعاهای بسیار مجرب برای خوش شانسی و خوش اقبالی و دعای قوی خوشبختی:

دعای خوش شانسی و اقبال ;

اگر می‌خواهید خوشبختی به شما رو کند و همیشه آن را در زندگی احساس کنید ‌خواندن دعای زیر پس از هر نماز با خلوص نیت و اطمینان قلبی و بعد از گفتن بسم الله و ذکر 10 صلوات را فراموش نکنید:

“اللهم یا علی یا متعال و یاعالم بحالی و أحوالی أرسل مفاتیحک و حل أقفالی و ارزقنی برزق واسع و أنا فی مکانی یا من لا یغیب عنی و لا ینسانی اللهم أنت لها و لکل حاجة فاقضها بفضل بسم الله الرحمن الرحیم ما یفتح الله للناس من رحمته فلا ممسک لها. ”                    

همچنین ببینید  قویترین دعای شانس,این دعا شانس و اقبال شما را هر کاری زیاد میکند

ذکر برای خوش شانسی:

هر كس می خواهد شانس بر او روی آورد، در شب جمعه 7 مرتبه دعای زیر را بخواند.

” الهی بِـحُرْمَةِ طه وَ مَنْ تَلاها وَ بِـحُرْمَةِ يس وَ مَنْ قَرَأَهَا وَ بِـحُرْمةِ كَعْبَة وَ مَنْ بَناها وَ بـِحُرْمَةِ العَصْرِ وَ مَنْ صَلّاها بَلِّغْ نَفْسي اِلي مُناها.”

سپس 70 مرتبه صلوات بفرستد. این کار را هر هفته تکرار کنید تا تاثیر آن را مشاهده نمایید.     

          

دعای خوشبخت شدن (سوره ای برای خوش شانسی ) :    

اگر بخواهیم که آیه ای از قرآن مجید را به عنوان مجرب ترین آیه برای افزایش رزق و روزی و همچنین گشایش کسب و کار، خیر و برکت معرفی کنیم، بدون تردید آن آیه، آیات ۲ و ۳ سوره مبارک طلاق می باشد. که این آیات به «و من یتق الله» مشهور هستند. از خواص این آیات که بزرگان فرمودند، اثرات آن بر گشایش روزی و برکت در رزق است که بسیار مجرب و تضمین شده است به شرط آنکه با اخلاص و به طور مداوم خوانده شود.

همچنین پیامبر اسلام (ص) می فرماید: من آیه ای را در قرآن می شناسم که اگر همه انسان ها به آن رجوع کنند و دست به دامن آن شود برای رفع مشکلات شان کفایت می کند و آن آیات ۲ و ۳ سوره طلاق می باشد.         

برگرفته از سایت هاروس 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.