دعاهای بسیار مجرب برای فروش خانه و زمین و متاع و آپارتمان تضمینی

0

دعاهای بسیار مجرب برای فروش خانه و زمین و متاع و آپارتمان تضمینی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعایاب دعاهای بسیار مجرب برای فروش خانه و زمین و متاع و آپارتمان تضمینی  پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای تجربه شده ملک شما با قیمت عالی فروخته می شود .

دعاهای بسیار مجرب برای فروش خانه و زمین و متاع و آپارتمان تضمینی
دعاهای بسیار مجرب برای فروش خانه و زمین و متاع و آپارتمان تضمینی

دعای فروش متاع در گنجهای معنوی,دعای فروش متاع و خانه,دعای فروش متاع,دعای فروش متاع در مفاتیح,دعای فروش متاع یا بنی اسرائیل,دعای فروش متاع مغازه,دعای فروش متاع در داروخانه معنوی,دعای فروش متاع از راه دور,دعای فروش متاع و کالا,دعای فروش متاع از غیب,دعای فروش متاع چیست,دعای خرید متاع در گنجهای معنوی,دعای خرید متاع,دعا برای فروش متاع یا کالا,دعا فروش زمین ,دعا فروش زمین از راه دور,دعا فروش زمین کشاورزی,دعای فروش زمین امام جواد,دعای فروش زمین امام جواد,دعای فروش زمین از آیت الله بهجت,دعای فروش زمین و باغ,دعای فروش زمین کشاورزی از راه دور,دعای فروش زمین در گنجهای معنوی,دعای فروش زمین در مفاتیح,دعای فروش زمین.

دعا برای فروش خانه از آیت الله بهجت:   

دعایی سریع الاجابه منسوب به آیت الله العظمی شیخ محمد تقی بهجت آمده است که در قرآن شخصی ایشان مکتوب بوده است. اگر قصد دارید به دعا برا ی فروش خانه از آیت الله بهجت توسل کنید، به این ترتیب است که : 

همچنین ببینید  دعای مجرب و سریع التاثیر خیر و برکت و زیاد شدن نعمت

اگر فردی در بین الطلوعین یعنی هنگام فجر کاذب و فجر صادق (پنج دقیقه پیش از اذان صبح تا 5 دقیقه پس از اذان) این ذکرها را بخواند هر حاجتی دارد برآورده خواهد شد. به شرطی که با اخلاص قلبی و اطمینان به قدرت پروردگار باشد. 14مرتبه صلوات، 40 مرتبه یا مولای یا صاحب الزمان ادرکنی و مجدداً 14 مرتبه ذکر صلوات .

دعای فروختن خانه با توسل به از امام جواد:

از امور مجربه توسل به امام جواد(ع)می باشد آن را چهارده مرتبه در نه روز بخوانید برای رسیدن به حوائج و خصوصاً (فروش منزل و ملک و ازدواج کردن مجرب است.

اَللّٰهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِحَقُّ وَلیِّکَ مُحَمّدِبْنِ عَلِیٍّ اِلاّٰ جُدْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ وُسْعِکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ اَغْنَیتَنی عَمَّنْ سِواٰکَ وَ جَعَلْتُ حاٰ جَتی اِلَیْکَ وَ قَضٰا ءَهٰا عَلَیْکَ اِنَّکَ لِمٰا تَشٰاءُ قَدیرٌ.
تحفة الرضویة/۲۱۵                      

دعای فروش ملک و متاع:

برای فروش ملک و زمین یا آپارتمان ، آیه الکرسی را با اعتقاد قلبی در یک کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد و سپس در پایین آن دعای ذیل را بنویسد. دعا را در منزل یا آپارتمان یا ملک قرار دهد.

یا حفیظ یاحفیظ احفظنی فاستبشروا ببیعکم الذی بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم.      

برگرفته از سایت هاروس       

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.