دعاهای مجرب برای ایستادگی زندگی و محبت بین زن و شوهر

0

دعاهای مجرب برای ایستادگی زندگی و محبت بین زن و شوهر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعایاب دعاهای مجرب برای ایستادگی زندگی و محبت بین زن و شوهر پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای تجربه شده محبت بین زن و شوهر بسیار زیاد می شود .

دعاهای مجرب برای ایستادگی زندگی و محبت بین زن و شوهر
دعاهای مجرب برای ایستادگی زندگی و محبت بین زن و شوهر

محبت زن و شوهر به یکدیگر,محبت زن و شوهر در قرآن,محبت زن و شوهر,سنگ محبت زن و شوهر,دعای محبت زن و شوهر از راه د  ور,محبت بین زن و شوهر در اسلام,دعای محبت زن و شوهر,سوره محبت زن و شوهر,دعای دوام زندگی مشترک,دعا برای دوام زندگی,دعای محبت شدید شوهر به زن,دعای محبت شدید شوهر به زن,دعای محبت شدید از راه دور,دعای محبت شدید معشوق,دعای محبت شدید برای ازدواج,دعای محبت شدید بین دو نفر,دعای محبت شدید ,دعای محبت شدید بین دو دوست          

دعای ایستادگی زندگی:

افرادی که نگران دوام زندگی خود هستن و می خواهند از خیانت مرد به زن جلوگیری کنند بهتر است دعای دوام زندگی که در زیر آمده است را 7 مرتبه بعد از نماز صبح بخوانند تا با دیوانه کردن محبوب خود بتواند زندگی با دوامی را رغم بزند . 

« فَأَمَّا الَّذِينَ آمَنُواْ بِاللّهِ وَاعْتَصَمُواْ بِهِ فَسَيُدْخِلُهُمْ فِي رَحْمَةٍ مِّنْهُ وَفَضْلٍ وَيَهْدِيهِمْ إِلَيْهِ صِرَاطًا مُّسْتَقِيمًا ».   

همچنین ببینید  دعای محبت روی شوهر و تاثیرگذار شدن حرف

دعای محبت شدید بین زن و شوهر:

با طهارت کامل (ثوب و بدن و مکان) و در ساعت سعد سه مرتبه صلوات بر محمد و خاندان بلند مرتبه اش بفرستید و سپس دعای  بسم الله الرحمن الرحیم . قل هو الله احد بحرمه جبرائیل . الله الصمد بحرمه إسرافیل . لم یلد بحرمه میکائیل . ولم یولد بحرمه عزرائیل . ولم یکن له کفوا أحد بحرمه دردائیل مهرائیل   را سیصدو هفتاد مرتبه بخوانید و در هنگام خواندن دعا آنچه را که می خواهید طلب کنید سپس در آخر سه مرتبه صلوات بر محمد و آل محمد بفرستید .             

دعای محبت شدید شوهر به زن:

دعای محبت شدید شوهر به زن کمک میکند تا عشق و علاق ی فراوان به زندگی خود بیاورید . دعای محبت شدید شوهر به زن قلب مرد را تسخیر کرده و محبت او را جلب می کند . گفته شده دعای محبت شدید شوهر به زن را بر دو تکه شیرینی یا قند یا نبات یا لیوانی شربت و یا زولبیا بخواند و به مرد دهد تا بخورد . 

تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السُّورَه بِالاُلفَه و المَحَبَّه بَینَ فلان بن فلان و فلانه بنت فلانه بحق هَهْطُوبْ هَهْطُوب لُهوبْ اَجِب یا صَمْتُون ذُوبَهاء و جَمال تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السّورَةِ الشَّریفَة بِالمَحبَّة الدّائِمَه وَالوِداد بین فلان بن فلانة و فلانه بنت فلانه بِحَقِّ هذهِ السُّورَةِ عَلَیکُم و طاعَتَها لَدَیْکُم.              

برگرفته از سایت اهنوس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.