دعاهای مجرب و تجربه شده برای حفظ آبرو و رهایی از سختی

0

دعاهای مجرب و تجربه شده برای حفظ آبرو و رهایی از سختی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعایاب به دعایی برای عزت و شخصیت و حفظ آبرو در دنیا و آخرت پرداخته ایم. برای حفظ عزت و احترام در میان خلایق در دنیا و آخرت دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعاهای مجرب و تجربه شده برای حفظ آبرو و رهایی از سختی
دعاهای مجرب و تجربه شده برای حفظ آبرو و رهایی از سختی

دعای حفظ آبرو,دعای حفظ آبرو در دنیا,دعای حفظ آبرو در مفاتیح,دعای حفظ آبرو و عزت,دعای حفظ آبرو از بهجت,دعای حفظ آبروی,دعایی برای حفظ آبرو,دعای حفظ آبرو سوره حمد,دعای حفظ آبرو از بهجت,دعای حفظ آبرو,دعای حفظ آبروی مومن,دعای حفظ آبرو دختر,دعای حفظ آبرو.

دعاحفظ آبرو در قرآن:

در آیه ۱۹۴ سوره آل عمران به شایسته بودن دعای حفظ آبرو در قیامت اشاره شده است:

«رَبَّنا وَ آتِنا ما وَعَدْتَنا عَلی‏ رُسُلِکَ وَ لا تُخْزِنا یَوْمَ الْقِیامَةِ إِنَّکَ لا تُخْلِفُ الْمیعادَ».

«پروردگارا و آنچه را که به وسیله فرستادگانت به ما وعده داده‌ای به ما عطا کن و ما را روز رستاخیز رسوا مگردان زیرا تو وعده ات را خلاف نمی‌کنی.»

خداوند متعال در آیه ۲۷۱ بقره فرموده است :

«إِن تُبْدُواْ الصَّدَقَاتِ فَنِعِمَّا هِیَ وَإِن تُخْفُوهَا وَتُؤْتُوهَا الْفُقَرَاء فَهُوَ خَیْرٌ لُّکُمْ وَیُکَفِّرُ عَنکُم مِّن سَیِّئَاتِکُمْ وَاللّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیرٌ».

پست های مرتبط

«اگر صدقه‌‏ها را آشکار کنید، این‏، کار خوبى است‏، و اگر آن‌ را پنهان دارید و به مستمندان بدهید، این براى شما بهتر است‏؛و بخشى از گناهانتان را مى‌‏زداید، و خداوند به آن‌چه انجام مى‌‏دهید آگاه است».

جهت عزت و شخصیّت و حفظ آبرو:

 
در روز جمعه شروع کند تا 41 روز، و هر روز 41 مرتبه سوره مبارکه حمد را بخواند و بعد از اتمام بلافاصله 13 بار این دعا را بخواند:

«یا مُفَتِّحُ فَتَّح یامُفَرِّجُ فَرَّج یامُسَبِّبُ سَبَّب یامُیَسِّرُ یَسَّریامُسَهِّلُ سَهَّل یا مُتَمِّمُ تَمَّم برحمتک یا ارحم الراحمین»

دعای طلب آبرو و رهایی از سختی ها و مشکلات زندگی:

در فرازی از دعا یی که بین اذان و اقامه در هر نماز وارد شده؛ آمده است :

«اللَّهُمَّ إِنّی أَتَوَجَّهُ إِلَیْکَ بِنَبِیِّکَ نَبِیِّ الرَّحْمَهِ مُحَمَّدٍ وَ أُقَدِّمُهُمْ بَیْنَ یَدَیْ حَوائِجی کُلِّهَا فَصَلِّ عَلَیْهِمْ وَ اجْعَلْنی بِهِمْ وَجِیهاً فِی الدُّنْیا وَ الْآخِرَهِ وَ مِنَ الْمُقَرَّبِینَ ».

خدایا! به وسیله محمد و آل محمد به تو روی می‌آورم و پیشاپیش نیازهایم آنان را شفیع قرار می‌دهم پس بر آنان درود بفرست و مرا به سبب ایشان در دنیا و آخرت آبرومند و از مقرّبان درگاهت قرار ده.

این دعا با اندکی اختلاف در عبارت در قبل از شروع نماز،پیش از نماز ظهر، بعد از نماز،در نماز وتر و … نقل شده است.

دعایی برای حفظ آبرو,دعای حفظ آبرو سوره حمد,دعای حفظ آبرو از بهجت,دعای حفظ آبرو,دعای حفظ آبروی مومن,دعای حفظ آبرو دختر,دعای حفظ آبرو,دعای مجرب برای حفظ آبرو,دعای قرانی حفظ آبرو,دعای آبروریزی,دعای مخصوص طلب آبرو,آیات قرآنی برای حفظ آبرو,دعای برگرداندن آبرو رفته.

همچنین ببینید  دعای مجرب ثروتمند شدن – دعا های روزی دهنده

برگرفته از سایت دعاشفا

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.