دعایی برای رفع عصبانیت و آرام شدن و حسن خلق

0

دعایی برای رفع عصبانیت و آرام شدن و حسن خلق

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعایاب به دعایی برای رفع عصبانیت و آرام شدن و حسن خلق پرداخته ایم. برای رفع عصبانیت و داشتن اخلاق خوب و نیکو دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای رفع عصبانیت و آرام شدن و حسن خلق
دعایی برای رفع عصبانیت و آرام شدن و حسن خلق

دعایی برای رفع عصبانیت و آرام شدن و حسن خلق,دعای از راه دور برای رفع عصبانیت,دعای آرامش طرف مقابل,دعای رفع عضبانیت شخص,بهترین دعا برای عصبانیت فرد,دعای قوی و مجرب رفع عصبانیت,طلسم قوی رفع عصبانیت تضمینی,طلسم سریع الاجابه برای عصبانیت,بهترین دعای رفع عصبانیت,اذکار و ادعیه رفع عصبانیت,دعای تضمینی و قرآنی رفع عصبانیت,طلسم برطرف شدن عصبانیت.

دعایی برای رفع عصبانیت و آرام شدن و حسن خلق:

بر روی یک چاقو ٬‌ اسم شخصی که میخواهید عصبانیت او را از بین ببرید ٬ نوشته و آن را نزدیک دهان خود کرده و بر آن هفت بار سوره انشراح را به این شکل بخوانید :

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم بسم الله الرحمن الرحیم الم نشرح لک صدرک و وضعنا عنک وزرک الذی انقض ظهرک و رفعنا لک ذکرک فان مع العسر یسرا ٬ ان مع العسر یسرا اللهم اِطفِیِء غضبَ فلان بن فلانه کَما اَطفَیتُ هذِهِ السَّکین فاذا فَرَغتَ فَانصَب و الی ربُّکَ فارغَب و اگر طرف مونث بود بگوید فلان بنت فلانه.

همچنین ببینید  دعای ثروت مند شدن سریع الاثر – دعای ثروت مندی در 6 روز

نکته بسیار مهم :

شش بار به شکلی که گفته شد بخوانید و دفعه آخر را نگهدارید . حالا چاقو را بر روی آتش نگه داشته تا سرخ شود و بعد از سرخ شدن دفعه هفتم را بخوانید و آن را در یک ظرف آب سرد فرو کنید و این آب را به شخص بخورانید و اگر امکان خوراندن مستقیم آن به شخص و جود ندارد آن را در شربت یا چای یا غذای او بریزید به اذن خدا همانطور که چاقو در آب سرد میشود عصبانیت های آن شخص هم سرد میشود !

 

راهکارهاى کنترل خشم و عصبانیت :

دلیل آن  هر چه که باشد  با راهکارهایى که ارائه مى شود مى توان تا حدود زیادى از آن پیشگیرى نمود :

(به موارد زیر عمل کنید و در طول زمان نتیجه مطلوبش را ببینید).

1. کاملا به خود مطمئن باشید که مى توانید روحیه خود را تغییر دهید؛ ولى براى نتیجه گیرى عجول نباشید؛ بلکه با خود فکر کنید باید حداقل یک سال بر روى رفتارهاى خود کار کنید و اگر چنین نمودید، حتما پس از آن دگرگونى رفتارى خواهید شد.

2. از حساسیت بیش از حد در هر زمینه بپرهیزید.

3. همواره در هر مساله اى، ابتدا از دیگران انتظار بدترین برخورد را داشته باشید و خود را براى تحمل آن آماده کنید. این مساله باعث مى شود برخوردهاى بهتر از مورد انتظار در شما ایجاد خشنودى نماید. در حالى که اگر همیشه انتظار برخورد خوب داشته باشید، چه بسا نتیجه عکس خواهید گرفت.

4. با خود شرط کنید که هیچ گاه و در هیچ شرایطى برخورد تند نداشته باشید و از کوره در نروید؛ اگر ناگهان از شما برخورد تندى سر زد خود را جریمه کنید؛ مثلا تصمیم بگیرید – یا در صورت امکان نذر کنید – که اگر بر سر کسى فریاد زدید، فلان مبلغ را صدقه بدهید، یا نماز شب بخوانید و یا یک روز روزه بگیرید.

همچنین ببینید  دعای بسیار مجرب دفع دشمن و غلبه بر دشمن – دعا دفع حیله دشمنان

کارآیى این روش، بسیار بالا است و بسیارى از علماى بزرگ بدین سان تمرین عملى و خودسازى نموده اند.

5. از تفریحات سالم و تقویت کننده اراده؛ مانند کوهنوردى، شنا، دو و پیاده روى و گردش در طبیعت و… نیز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  ختم مجرب اسامی خداوند برای شناخت حقیقت و‌ نزدیک شدن به خداوند

6. در تصمیم گیرى ها، حتى الامکان با افراد عاقل و پخته مشورت نمایید و از اقدامات عجولانه و مطالعه نشده بپرهیزید.

برگرفته از سایت ملکوت786

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.