دعایی برای گشایش در کارها و افزایش رزق و روزی

0

دعایی برای گشایش در کارها و افزایش رزق و روزی

دراین مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعایاب به دعایی برای گشایش در کارها و افزایش رزق و روزی پرداخته ایم. برای کارگشایی و گشایش در کار و رزق و برکت دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای گشایش در کارها و افزایش رزق و روزی
دعایی برای گشایش در کارها و افزایش رزق و روزی

دعایی برای گشایش در کارها و افزایش رزق و روزی,دعای کارگشایی سریع الاجابه و قوی – دعای تضمینی برای افزایش رزق و روزی,دعای کارگشایی تضمینی,دعای مخصوص افزایش روزی,طلسم مجرب مغلاق روباخین مستطاب,بهترین دعای گشایش کار,’دعای کارگشایی و رفع مشکلات,دعای فوری و سریع الاجابه کارگشایی.

دعایی برای گشایش در کارها و افزایش رزق و روزی:

دعای گشایش کار قوی:

هرگاه کسی دچار مشکلاتی شد و راه نجاتی نداشت و سرگردان و نا امید گشت در روز یکشنبه در ساعت شمس بر روی سه برگ درخت این عزیمت را نوشته و در آب روان بیاندازد.

.《ساعت شمس روز یکشنبه ۱ ساعت قبل از طلوع آفتاب محل زندگیتان هست》.

الله القالب الله القاهر الله الناصر الحق به الحول و القوه ان کانت الا صبحه واحده فاذاهم خامدون یا ارحم الرحمین و صلی الله علی محمد و آله الطیبین و الطاهرین یا شکیکفی یا باسط یا هو یاالله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یالله یا الله

همچنین ببینید  دعای بدست آوردن ناگهانی رزق و ثروت در روز

*****************************************

دعای رزق و روزی:

کسی این آیات را بنویسد و با خود نگه دارد رزق و روزی او زیاد شود و روزگار به وی روی خوش نشان دهد

وَإِذْ قُلْتُمْ یَا مُوسَى لَن نُّؤْمِنَ لَکَ حَتَّى نَرَى اللَّهَ جَهْرَهً فَأَخَذَتْکُمُ الصَّاعِقَهُ وَأَنتُمْ تَنظُرُونَ وَظَلَّلْنَا عَلَیْکُمُ الْغَمَامَ وَأَنزَلْنَا عَلَیْکُمُ الْمَنَّ وَالسَّلْوَى کُلُواْ مِن طَیِّبَاتِ مَا رَزَقْنَاکُمْ وَمَا ظَلَمُونَا وَلَکِن کَانُواْ أَنفُسَهُ یَظْلِمُونَ.

دعایی برای گشایش در کارها و رواشدن حاجات و رفع مشکل:

اگر حاجت و کار مهمی نزد شخصی داشتی و آرزوی برآورده شدن کار مهم خود را داری و میخواهی خداوند مهر شما را در دل آن کسی که کار شما به دست اوست بیاندازد و کار مهم شما را انجام دهد و حاجتت برآورده شود، شب جمعه دعای ذیل را یکصد ویازده مرتبه قرائت کن و در اولین فرصت به دنبال حاجت خود برو که به اذن خداوند جل جلاله برآورده است.

آن دعا این است:

و ذَا النُّونِ اِذْ ذَهَبَ مُغاضِباً فَظَنَّ اَنْ لَنْ نَقْدِرَ عَلَیْهِ فَنادى فِى الظُّلُماتِ اَنْ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَکَ اِنّى کُنْتُ مِنَ الظّالِمینَ فَاسْتَجَبْنا لَهُ وَ نَجَّیْناهُ مِنَ الْغَمِّ وَ کَذلِکَ نُنْجِى الْمُؤْمِنینَ.

(ترجمه: و ذاالنون (یونس ) را یاد کن آن دم که خشمناک برفت و گمان داشت بر او سخت نگیریم پس از ظلمات ندا داد که معبودى جز تو نیست منزهى تو که همانا من از ستمکاران بوده ام پس دعایش مستجاب کردیم و از تنگناى غم نجاتش دادیم و این چنین مؤمنین را نجات دهیم).مجرب و صحیح است.

برگرفته از سایت هاروس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.