دعایی سریع الاجابه برای گشایش ثروت و رفع بیماری

0

دعایی سریع الاجابه برای گشایش ثروت و رفع بیماری

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعایاب به دعایی سریع الاجابه برای گشایش ثروت و رفع بیماری پرداخته ایم. برای افزایش مال و ثروت و رزق و روزی دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی سریع الاجابه برای گشایش ثروت و رفع بیماری
دعایی سریع الاجابه برای گشایش ثروت و رفع بیماری

دعای سریع الاجابه برای کارگشایی و شفای بیماری و زیاد شدن مال و ثروت و رفع فراموشی,دعای کارگشایی تضمینی,دعای مجرب برای شفای بیماری,دعای قوی برای زیاد شدن مال و ثروت,دعای قوی برای رفع فراموشی,طلسم مخصوص کارگشایی,دعای گشایش کار سریع و قوی,بهترین دعای مخصوص شفای بیماری,دعای رفع فقر و غنی شدن,دعایی برای رفع نداری و تنگدستی و رفع درد و بیماری,دعای مجرب برای درمان فوری درد – دعای سریع الاجابه جهت رفع فقر,دعای مجرب درمان درد,دعای سریع الاجابه برای رفع فقر,بهترین دعای از بین رفتن فقر و بدبختی,طلسم برای درمان درد,طلسم قوی قرآنی مخصوص رفع سریع فقر,ذکر قرآنی برای رفع فقر,ذکر مجرب و معتبر جهت رفع درد.

دعایی سریع الاجابه برای گشایش ثروت و رفع بیماری

هر کس بنویسد و بر خود بیاویزد :

۱- اگر عزب باشد ازدواج کند.
۲- اگر بسیار فراموشکار باشد دیگر فراموش نکند.
۳- اگر مریض باشد شفا یابد.
۴- اگر فقیر باشد غنی گردد.
۵- اگر در عمل و کوشش تنبل باشد زیرک گردد و برای دنیا و آخرتش مفید است ان شاء الله تعالی.

همچنین ببینید  دعای خیلی قوی برای استجابت دعا و برآورده شدن حاجت و خواسته

آیات ۱۳۱ و ۱۳۲ سوره طه :

وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَهَ الْحَیَاهِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى وَأْمُرْ أَهْلَکَ بِالصَّلَاهِ وَاصْطَبِرْ عَلَیْهَا لَا نَسْأَلُکَ رِزْقًا نَّحْنُ نَرْزُقُکَ وَالْعَاقِبَهُ لِلتَّقْوَى.

دعای رفع بدهکاری :

کتاب امالی شیخ صدوق ره این روایت را آورده است : علی (ع) از بدهکاری هایی که داشت خدمت پیامبر اکرم (ص) شکایت کرد . حضرت فرمود : علی جان ! این دعا را بخوان :

اللَّهُمَّ أَغْنِنِی بِحَلَالِکَ عَنْ حَرَامِکَ وَ بِفَضْلِکَ عَمَّنْ سِوَاکَ فَلَوْ کَانَ عَلَیْکَ مِثْلُ صَبِیرٍ دَیْناً قَضَى اللَّهُ عَنْکَ وَ صَبِیرٌ جَبَلٌ‏ بِالْیَمَنِ لَیْسَ بِالْیَمَنِ جَبَلٌ أَجَلَّ وَ لَا أَعْظَمَ مِنْه‏.

بحارالانوار ج ۹۲ ص۳۰۱

دعایی برای رفع نداری و تنگدستی و رفع درد و بیماری:

دعا برای دفع فقر:

سوره آل عمران را ۳ مرتبه بدون اینکه میان آن حرفی بزنی بخوان و زمانی که تمام شد بگو 《اللهم مالک الملک》 سپس دعای زیر را ۷ مرتبه بخوان

اللهم یافارج الهمو یا کاشف الغم و یا صادق الوعد و یا موفی العهد یالا اله الا انت فرج همی و حزنی واقض عنی دینی من الفقر و الفاقه برحمتک یا ارحم الراحمین.

*************************************************

درمان فوری درد:

برای درمان درد ، با نام خدا نیت کند و با ایمان قلبی بر روی موضع دردش دست گذارد و ۱۰ مرتبه اللّه اللّه ربى حقاً لا اشرک به شیئاً اللهم انت لها و لکل عظیمه ففرجها عنى را بر آن موضع قرائت کند.

برگرفته از سایت ملکوت786

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.