دعای رفع فقر و موفق شدن در کسب و تجارت روزانه مرد

0

دعای رفع فقر و موفق شدن در کسب و تجارت روزانه مرد

اگر مرد شما مدتی است که با مشکلات مالی و گرفتاری های اقتصادی روبرو است. دعای رفع فقر و موفق شدن در کسب و تجارت روزانه مرد را بر او بخوانید که حاجت خیر می گیرید.در واقع این دعا سبب حل تمامی گره های اقتصادی و مشکلات مالی کوچک و بزرگ می گردد. متن کامل این دعا را حالا در ادامه بخوانید که حاجت دهنده است.

دعای رفع فقر و موفق شدن در کسب و تجارت روزانه مرد
                                دعای رفع فقر و موفق شدن در کسب و تجارت روزانه مرد

دعا های افزایش رزق و روزی,دعا های افزایش روزی,دعا های افزایش رزق,دعاهای رزق و روزی فراوان,دعای های رزق و روزی,دعاهای رزق و روزی حلال,دعاهای رزق و روزی صوتی,دعاهای رزق و روزی برای مغازه,بهترین دعاهای افزایش رزق و روزی,دعا های زیاد شدن روزی,دعاهای برای زیاد شدن روزی,دعا های گشایش رزق و روزی,دعای سود معامله,دعای سود در تجارت,,دعای سودا,دعای افزایش سود مغازه,دعای رفع سودا در کسب,دعا برای سود در معامله,دعا برای سود در تجارت, دعای مجرب افزایش مشتری و پیشرفت در کسب و کار – دعا جهت زیاد شدن سود و مال در کسب و تجارت,دعای سود بردن در معامله.

تمامی این دعا ها و اذکاری که به شما عزیزان معرفی کردیم سبب رونق در کسب تجارت و موفقیت های مالی بزرگ خواهند شد.

همچنین ببینید  دعاهای مجرب برای رفع بیخوابی – جلب محبت دیگران سریع الاثر

هر روز جمعه ۲۰ مرتبه یا ۴۰ مرتبه برای ثروتمند شدن این ذکر را بخواند تا جمعه آینده اثرش ظاهر خواهد شد

آیه ۶۴ سوره حج :

لَهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْضِ وَإِنَّ اللَّهَ لَهُوَ الْغَنِيُّ الْحَمِيدُ.

امام رضا علیه السلام فرمودند : بعد از هر نماز در طلب روزی خوانده شود :

يَا مَنْ يَمْلِكُ حَوَائِجَ السَّائِلِينَ وَ يَعْلَمُ ضَمِيرَ الصَّامِتِينَ لِكُلِّ مَسْأَلَةٍ مِنْكَ سَمْعٌ حَاضِرٌ وَ جَوَابٌ عَتِيدٌ اللَّهُمَّ وَ مَوَاعِيدَكَ الصَّادِقَةَ وَ أَيَادِيَكَ‏ الْفَاضِلَةَ وَ رَحْمَتَكَ‏ الْوَاسِعَةَ فَأَسْأَلُكَ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ تَقْضِيَ حَوَائِجِي لِلدُّنْيَا وَ الْآخِرَة إِنَّكَ‏ عَلى‏ كُلِ‏ شَيْ‏ءٍ قَدِيرٌ.

دعای رفع فقر و تجارت:

علامه مجلسی در عین الحیوة خویش می گوید :مرحوم شیخ بهاء الدین مورد توجه ائمه اطهار علیهم السلام بود.

از جمله اموری که برای ازدیاد رزق و روزی گفته این است که ما بین الطلوعین به چهارطرف رو به قبله و چپ و راست و پشت به قبله هر کدام ده مرتبه یا رزاق گفته شود و با هر بار گفتن یکی از انگشتان دو دست جمع شود و سپس دو دست خود را باز کرده و به طرف دیگر همین عمل را تکرار کند تا مجموعا چهل مرتبه این ذکر را گفته باشد این عمل اثر معجزه آسایی در وسعت روزی دارد !!!

برگرفته از سایت هاروس

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.