دعای درمان بیماری های مثانه تجربه شده

0

دعای درمان بیماری های مثانه تجربه شده

درد های مثانه عموما بسیار سخت و خطرناک هستند، اگر شما هم خدایی نکرده درگیر چنین مشکلاتی شده اید پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت دعایاب دعای درمان بیماری های مثانه تجربه شده را بخوانید که ان شاء الله از امراض و امتحان های الهی سربلند خارج می شوید.

دعای درمان بیماری های مثانه تجربه شده
دعای درمان بیماری های مثانه

دعای درمان بیماری های مثانه ,دعای مثانه,دعا مثانه,دعای درد مثانه,دعای دفع سنگ مثانه,دعای رفع درد مثانه,دعا برای مثانه,دعا براي درد مثانه,دعا برای درد مثانه,دعا جهت درد مثانه,دعا برای درمان مثانه,دعا برای بیماری مثانه,دعا دفع سنگ مثانه, اذکار و دعا ها برای درمان بیماری های سخت, حرز امام علی ع و خواص آن در درمان بیماری و شفای بیمار.

دعای درمان بیماری های مثانه تجربه شده:

از ابن عباس روایت است که: هر کس را بول بسیار آید در اول صبح ناشتا هفت بار از لو انزلنا هذا القرآن را تا آخر سوره ی حشر بخواند، شفا یابد انشاء الله تعالی(127).

درد مثانه:

روایت است از مولایمان حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) که: به جهت درد مثانه این آیات را در وقت خواب سه مرتبه و بعد از بیدار شدن یک بار بخواند: الم تعلم ان الله علی کل شی ء قدیر – الم تعلم ان الله له ملک السموات و الارض و ما لکم من دون الله من ولی و لا نصیر (بقره 106 – 107)(128).
و روایت است که خربزه مثانه را پاک نموده و آن را می شوید(1299).

همچنین ببینید  حرز حضرت علی(ع ) و خواص آن در درمان بیماری و شفای بیمار

رفع سنگ مثانه:

شخصی به مولایمان حضرت امام باقر (علیه السلام) از سنگ مثانه شکایت نمود؛ حضرت او را امر فرمودند: به خواندن سوره ی انشراح و نوشتن سوره ی انشراح و شستن آن تا صاحب درد مثانه بخورد، دردش زایل می گردد انشاء الله تعالی(130).

*******************

به جهت درد خصیه و باد فتق، این کلمات را بر روغن کنجد بخواند بدمد و سپس آن را بر محل درد بمالد:
تلک آیات الله علیک بالحق – ثم یصر مستکبراً – کان فی اذنیه و قراً فبشره بعذاب الیم – و ننزل من القرآن ما هو شفاء و رحمة للمؤمنین – و صلی الله علی محمد و آله اجمعین . (بقره 252، جاثیه 8، لقمان 7، اسراء 82)(131).

دعای درمان بیماری های مثانه ,دعای مثانه,دعا مثانه,دعای درد مثانه,دعای دفع سنگ مثانه,دعای رفع درد مثانه,دعا برای مثانه,دعا براي درد مثانه,دعا برای درد مثانه,دعا جهت درد مثانه,دعا برای درمان مثانه,دعا برای بیماری مثانه,دعا دفع سنگ مثانه.

برگرفته از سایت دعاشفا

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.