دعای دفع بدشانسی در کار زندگی و ازدواج

0

دعای دفع بدشانسی در کار زندگی و ازدواج

اگر دختر و پسری فکر می کند که در همه چیز بدشانس است. هر چه تلاش می کند به مشکل بر می خورد. پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت دعایاب دعای دفع بدشانسی در کار زندگی و ازدواج را بخوانید. ان شاء الله که نتیجه مطلوب حاصل می شود و هر چه زود تر گره های زندگی و طلسمات باز می شود.

دعای دفع بدشانسی در کار زندگی و ازدواج
دعای دفع بدشانسی در کار زندگی و ازدواج

دعای بدشانسی,دعای رهایی از بدشانسی,دعای برای رفع بدشانسی,دعای دوری از بدشانسی,دعا برای رفع بدشانسی,دعا برای رفع بدشانسی ,دعا رفع بدشانسی,دعای رفع بد شانسی,دعا برای رفع مشکلات و بدشانسی ها,دعای دفع سحر و جادو مجرب,دعاهای رفع سحر و جادو,دعای قوی دفع سحر و جادو,دعای دفع سحر جادو,دعای مجرب برای دفع سحر و جادو,دعای چهل کلید برای دفع سحر و جادو,دعای دفع سحر سریع الاجابه,دعای دفع سحر امام علی با اثر فوری,دعای رفع سحر و جادو اسلامی,دعای سیفی صغیر برای دفع سحر ملکوتی,خواص دعای دفع سحر امام علی,دعای دفع سحر و جادو.

هر که سوره لم یکن ( سوره بینه ) را برای باطل شدن هر گونه سحری بر ظرف پاک بنویسید به شرط اینکه چشم حروف مفتوح باشد با آب باران یا آب چشمه بخورد تا سه روز باطل گردد.

دعای دفع بدشانسی در ازدواج به همراه دستور:

برای کسی که سحر گردیده و گرفتار دعا گردیده این عمل را انجام دهد بنوسید سوره فاتحه الکتاب و اخلاص و فلق و ناس و آیات :

وَيَسْأَلُونَكَ عَنِ الْجِبَالِ فَقُلْ يَنْسِفُهَا رَبِّي نَسْفًا فَيَذَرُهَا قَاعًا صَفْصَفًا لَا تَرَى فِيهَا عِوَجًا وَلَا أَمْتًا أَنَّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ كَانَتَا رَتْقًا و نُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِينَ فَلَمَّا تَجَلَّى رَبُّهُ لِلْجَبَلِ جَعَلَهُ دَكًّا وَ خَرَّ مُوسَى صَعِقًا مَرَجَ الْبَحْرَيْنِ يَلْتَقِيَانِ أَنِ اضْرِبْ بِعَصَاكَ الْبَحْرَ فَانْفَلَقَ وَ هُوَ الَّذِي خَلَقَ مِنَ الْمَاءِ بَشَرًا وَعَنَتِ الْوُجُوهُ لِلْحَيِّ الْقَيُّومِوَمَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ.

پست های مرتبط

سپس اسم خود و اسم مادرش را نوشته و بنویسد اللهم انی اسئلک ان تجمع بین کذا و کذا ( مطلوب خود را به جای این دو کلمه بنویسید ) بحق هذه الاسماء و الایات انک علی کل شی ء قدیر.

دعا برای ازدواج از زبان امام صادق (ع)                         

امام صادق (ع) به ابوبصیر می‌فرمایند : هرگاه خواستی ازدواج کنی ابتدا دو رکعت نماز بجا بیاور سپس حمد و سپاس خداوند نما و بعد بگو : 

اللَّهُمَّ إِنِّي أُرِيدُ أَنْ أَتَزَوَّجَ اللَّهُمَّ فَقَدِّرْ لِي مِنَ النِّسَاءِ أَحْسَنَهُنَّ خُلُقاً وَ خَلْقاً وَ أَعَفَّهُنَّ فَرْجاً وَ أَحْفَظَهُنَّ لِي فِي نَفْسِهَا وَ مَالِي وَ أَوْسَعَهُنَّ رِزْقاً وَ أَعْظَمَهُنَّ بَرَكَةً وَ اقْضِ لِي مِنْهَا وَلَداً طَيِّباً تَجْعَلُهُ لِي خَلَفاً صَالِحاً فِي حَيَاتِي وَ بَعْدَ مَوْتِي  .

معنی : « خداوندا من قصد ازدواج دارم ، زيباترين و خوشخوترين و عفيف ترين زنان را نصيب من كن كه مال من و ناموس خود را بهتر حفظ كند و رزق و بركت او از همه وسيعتر باشد ، و از او فرزندى پاك كه در حيات‏ و مرگ من يادگارى صالح باشند بمن عنايت كن »                

دعا برای ازدواج سریع با معشوق:

چون کسی عزب باشد و خواهند که به آسانی امر ازدواج دست دهد یا برای او فرزند عزیز حاصل شود سه روز متوالی روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم ( ایام البیض ) را روزه دارد و هر شب وقت خواب این آیات را بیست و یک بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند و از خداوند متعال حاجت خود را بخواهد و سپس به خواب رود . اگر در هر ماه یک بار به این دستور عمل کند مطلوب به آسانی و خوشی حاصل شود . 
سوره فرقان ایه ۷۴
وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا ﴿۷۴﴾.
منبع : خواص آیات قرآن کریم ص ۱۱۹                         

همچنین ببینید  دعای بچه دار شدن و طلب فرزند مجرب و سریع الاثر

برگرفته از سایت هاروس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.