دعای زیاد شدن مشتری و کسب روزی

0

دعای زیاد شدن مشتری و کسب روزی

در این مطلب از سایت دعایاب  به شما عزیزان گره گشای قوی و تجربه شده ای می آموزیم که باعث می شود اگر می خواهید به رزق و روزی زیادی برسید و از مشکلات مالی عبور کنید که ان شاء الله از سختی ها عبور کنید.

دعای زیاد شدن مشتری و کسب روزی
دعای زیاد شدن مشتری و کسب روزی

دعای زیاد شدن مشتری و کسب روزی, دعای رزق و روزی امام جواد ,دعای رزق و روزی صوتی ,دعای رزق و روزی مغازه, دعای رزق و روزی روز چهارشنبه, دعای رزق و روزی ,دعای رزق و روزی حلال ,دعای رزق و روزی خانه ,دعای رزق و روزی مغازه از پیامبر, دعای برای مشتری از غیب, دعای مشتری برای فروش زمین, دعا برای مشتری فراوان, دعا برای مشتری آرایشگاه ,دعا برای مشتری زیاد شدن, دعا برای مشتری مغازه زیاد بشه, دعا برای مشتری دعا برای مشتری خانه, دعای روزی دهنده ,دعای روزی برای مغازه, دعای روزی زیاد شدن

سوره مباركه طه را هر روز بعد از اذان صبح وقبل از طلوع آفتاب بخواند رزق او فراخ شود و از جايي كه گمان نداشته باشد خدا براي او روزي برساند ،و اگر در هنگام طلئع آفتاب بخواند روزي تازه به او رسد و اگر كسي اين سوره مباركه را بنويسد وهمراه خود داشته باشد در پي پي هر حاجتي برود موفق گردد ، و اگر براي اصلاح بين دو نفر بخواهد برود قبل از رفتن اين سوره را بخواند .

همچنین ببینید  دعا و دستور کسب رزق و برکت و زیاد شدن روزی

جهت جلوگيري از فقر، بخل، مرض و براي غني شدن از نظر مادي در هر روز بين الطلوعين (بعد از طلوع فجر تا قبل از طلوع آفتاب) 10 مرتبه اسم مبارك «يا باسط» خوانده شود.

على عليه السلام فرمود: شكايت كردم به پيغمبر از قرض ، پس فرمود: بگو يا على !پس اگر به قدر كوه بزرگى قرض دارباشى خدا ادا مى فرمايد. ان شاء اللّه تعالى . اللهم اغننى بحلالك عن حرامك و بفضلك عمن سواك .

برای افزایش مشتری و زیاد شدن رزق و روزی ، قبل از اینکه مغازه یا محل کسب و کارش را باز کند (صبح ها) ابتدا دعای شریف ذیل را بخواند و سپس سه بار صلوات بفرستد و محل کسب را بگشاید. دعای ذیل را بخواند : اَللَّهُمَّ یَا مُفَتِّحَ الْاَبْوَابْ اِفتَحْ لَنَا خَیْرَ الْبَابِ اَللَّهُمَّ ارْزُقْنَا رِزْقًا حَلَالًا طَیِّبًا وَرِزْقًا وَاسِعًا بِرَحْمَتِکَ یَا اَرْحَمَ الرَّاحِمِینْ.

برای مطالب بیشتر به سایت دعاشفا مراجعه کنید.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.