دعای عظیم برای جلب عشق و مهر در زندگی

0

دعای عظیم برای جلب عشق و مهر در زندگی

ممکن است گاهی زندگی پر از سختی باشد و همین موجب شود که ارتباط بین زن و شوهر و یا اعضای دیگر خانواده دچار مشکل شود، در این زمان قطعا خواندن ادعیه و ذکر ها راهگشا ترین روش ممکن خواهد بود جهت رفع هر سختی و گرفتاری. در ادامه به شما عزیزان دعای عظیم برای جلب عشق و مهر در زندگی را می آموزیم.

دعای عظیم برای جلب عشق و مهر در زندگی
دعای عظیم برای جلب عشق و مهر در زندگی

دعای محبت شدید,دعای محبت از راه دور,دعای محبت شدید شوهر به زن,دعای محبت فوری خواندنی,دعای محبت بین زن و شوهر,دعای محبت با فوت,دعای محبت شدید شوهر به زن,دعای محبت فوری بین دو نفر,دعای محبت کف دست,دعای محبت از راه دور که ملاقات غیر ممکن باشد,دعای محبت با اسم مادر,دعای محبت روی نمک,دعای محبت و آشتی سریع الاجابه,دعای محبت بین زن و شوهر صوتی,دعای محبت بین خواهر و برادر.

دعا برای ایجاد عشق و محبت:

اگر خواهی کسی را محب خود گردانی بنویسد این دعا را و با خود دارد و اما هفت روز زیاده تر نگاه ندارد موجب هلاک گردد:

بسم الله الرحمن الرحیم

عزمت علیکم بقدرة الله و بعزة الله سبحان الله بحق الشمس و القمر و بحق الانس و الجن سبوح قدوس و بحق جبرائیل و میکائیل و اسرافیل بنام فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة.

همچنین ببینید  دعای زبان بند قوی بدون محدودیت بر افراد

ختم سریع التاثیر برای جلب محبت:

هر کس هفت روز روزی 25 مرتبه صبح و 25 مرتبه عصر به جهت محبت بخواند

اثر عظیم دارد:

بسم الله الرحمن الرحیم سخرلی فلان بن فلان الحمد الله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه الرحمن الرحیم یا ودود سخرلی فلان بن فلان مالک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه ایاک نعبد و ایاک نسعتین یا ودود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان صراط الذین انعمت علیهم یا ودود سخرلی فلان بن فلان غیر المغضوب علیهم سخرلی فلان بن فلان والضالین یا ودود سخرلی فلان بن فلان.

دعای ایجاد عشق و محبت و مهربان شدن محبوب:

در محل آفتاب در هنگام برآمدن روز جمعه و در زیر سنگ گران قرار دهید. ان شاالله که پس از این کار حاجت شما برآورده شده و زندگی تان وارد مرحله ی سراسر خوشی و مهربانی می شود؛ به الله بزرگ و توانا اعتماد کنید، همانا او قادری است که همه چیز را می بیند و بر او آشکار است.

یحبونهم کحب الله و الذین امنوا اشد حبا بگوید بستم سر فلان با سر خویش

الحمد الله رب العالمین بستم دل فلان را با دل خویش/مالک یوم الدین بستم پای فلان را بر پای خویش/اهدنا الصراط المستقیم بستم زبان فلان را بر زیان خویش/صراط الذین انعمت علیهم غیر المغضوب علیهم ولا الضالین.

برگرفته از سایت دعاگو

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.