دعای بخت گشایی دختر در خانه مانده مجرب

0

دعای بخت گشایی دختر در خانه مانده مجرب

اگر می خواهید بخت دختری که مدتی است از زمان ازدواج او می گذرد را باز کنید. پیشنهاد می کنیم که دعای بخت گشایی دختر در خانه مانده مجرب را بخوانید. ان شاء الله زود تر نتیجه مطلوب می گیرید. این دعا باعث می شود که شخصی که دوست دارید به شما جلب شود.

دعای بخت گشایی دختر در خانه مانده مجرب
دعای بخت گشایی دختر در خانه مانده مجرب

دعای بخت گشایی,دعای بخت گشایی قوی,دعای بخت گشایی سریع دختر,دعای بخت گشایی پسران,دعای بخت گشایی سریع بهجت,دعای بخت گشایی مجرب,دعای بخت گشایی سریع پسران,دعای بخت گشایی مردان,دعای بخت گشایی قوی دختر,دعای بخت گشایی و کارگشایی قوی,دعای بخت گشایی قوی,دعا بخت گشایی سریع دختر,ازدواج دعای بخت گشایی سریع دختر,دعای برای بخت گشایی سریع دختر,آمدن خواستگار دعای بخت گشایی سریع دختر,دعای سریع الاجابه برای بخت گشایی دختر,دعای سریع الاجابه بخت گشایی دختر,دعای بخت گشایی پسران.

این آیه شریفه زیر را به جهت گشایش بخت بر کاغذ بنویسید و با گلاب بشویید و بخورید :

«وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَةِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ».

برگرفته از کتاب رهنمای گرفتاران حاج نصر بروجردی…

و یا خواستگاری هنوز برایشان نیامده و یا آمده وهنوز کار به پایان نرسیده و به خانه بخت نرفته است : به مدت یکماه بعد از هر نماز واجب بلافاصله بدون اینکه با کسی حرف بزند یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه این آیه مبارکه را تلاوت کند

همچنین ببینید  دعا برای پسر خواستن – دعا برای پسردار شدن مجرب

رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن (سوره انبیا آیه هشتاد نُه).

دعای بخت گشایی دختر مانده تجربه شده:

وضو بگیرو دو رکعت نماز به جای بیاور و در هر رکعت بعد از حمد هفت مرتبه این ایه را بخوانید.

 

عَسَی اللهَ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَبَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَّةً واللهُ قدیرٌ واللهُ غَفورٌ رَحیمٌ.

و پس از سلام نماز نیز این ایه را هفت مرتبه بخوانید.

‹‹اَللهُمَ لَِیِِّن لی قلب فلان بن فلان کَما لَیِّنتَ الحَدیدَ لِداوود وسَخِّرهُ لی کََما سَخَّرتَ ریحَ لِسُلَیمان››.

این نماز را تا یک هفته بخوانید مجرب است حتی در بعضی مواقع با یکبارخواندن هم نتیجه دارد بستگی به حالات روحی شخص دارد ( اگر طرف زن هست به جای بن بنویسید بنت ).

دعای بخت گشایی و ازدواج سریع بانوان :

براساس گفته های برخی روحانیون ، برای ازدواج سریع دختر خانمها ، به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای ذیل را بر روی کاغذ بدون خط (ترجیحا با گلاب و زعفران) بنویسد و در جیب خود به همراه داشته باشد. ان شاءالله پس از چهل روز در صورتی که مانعی مثل سحر یا بستگی وجود نداشته باشد ازدواج خواهد نمود. آن دعا این است : 

لا اله الا الله والله اکبر أسالک اللهم بعد أربعین ورحمتک ان تتفضل على فلانة بنت فلانة ببعل مبارک فإن‌ها بیدک ولا یملک‌ها غیرک یا ذو الفضل العظیم والوجه الکریم والإحسان القدیم وصلى الله على محمد واله الطیبین الطاهرین .                 

صلوات برای ازدواج سریع  :

ادعیه و صلوات های بسیاری برای گشایش بخت و تسریع در ازدواج توصیه شده است . اما در صورتی که جوانی قصد ازدواج دارد و موفق نشده است می تواند از صلوات زیر بهره مند شود  : 

همچنین ببینید  دعا و ختم مجرب جهت بخت گشایی و ازدواج فوری و آسان

« ربنا هَب لَنامِن أَزواجِنا و ذُرِیّاتِنا قُرّةَ أَعیُنٍ وَاجْعَلْنالِلْمتّقین » .  

دعای رسیدن به شخص دلخواه :

برای بخت گشایی ذکریالطیف راهرروز ۱۲۹مرتبه بخواند . آیه وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ( ۳۲نور) را بهوقت اذان بخواند .

برگرفته از سایت دعاگو            

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.