دعای قرآنی جهت وسعت رزق و کسب روزی مجرب

1

دعای قرآنی جهت وسعت رزق و کسب روزی مجرب

در این مطلب دعایی از قرآن کریم می خوانیم که باعث می شود اگر درگیر مشکلات مالی، بدهی و گرفتاری های بزرگ هستید زود تر از این وضعیت عبور کرده و هر چه می خواهید بدست آورید. متن دعای قرآنی جهت وسعت رزق و کسب روزی مجرب را حالا در ادامه بیاموزید.

دعای قرآنی جهت وسعت رزق و کسب روزی مجرب
دعای قرآنی جهت وسعت رزق و کسب روزی مجرب

دعاهای روزی رسان,دعاهای روزی دهنده,دعای افزایش دهنده روزی,دعا روزی برای مغازه,دعای رزق روزی برای مغازه,دعای افزایش روزی برای مغازه,دعای کسب روزی برای مغازه,دعا رزق روزی برای مغازه,دعای رزق و روزی برای مغازه,دعای جلب روزی,دعای جلب رزق و روزی,دعا جلب روزی,دعاهای جلب روزی,دعا برای جلب روزی,دعا جهت جلب روزی,دعای مجرب برای جلب روزی,دعای جلب روزی فراوان,دعاي جلب رزق و روزي,دعا برای جلب رزق و روزی,دعای رزق و روزی و جلب مشتری,بهترین دعا برای جلب روزی,دعای رزق و روزی فراوان,دعاي رزق و روزي فراوان,دعای رزق و روزی فراوان فوری,دعای رزق و روزی فراوان صوتی,دعای رزق و روزي فراوان,دعا رزق و روزی فراوان,دعاهای رزق و روزی فراوان.

دعای قرآنی جهت وسعت رزق و کسب روزی :

جهت وسعت رزق و توسعه در امر معیشت تاثیر غریب دارد و از مجربات است که تخلف ندارد ابتدا از شب هر شب سه بار این سوره را بخواند و شب جمعه هشت مرتبه بخواند و این عمل را پنج هفته به جا آورد و قبل از هر سوره این دعا را بخواند:

همچنین ببینید  دعایی قوی برای باز کردن رزق مغازه و وسعت دهنده رزق و روزی

اللهم ارزقنا رزقا حلالا طیبا من غیر کد استجب دعوتنا من غیر رد و اعوذ من الفضیحتین الفقر و الدین و ادفع عنی هذین بحق الامامین الحسن و الحسین عیهما السلام برحمتک یا ارحم الراحمین. (385).

از امیرالمومنین علیه السلام روایت شده: اگر هر که روزی یک بار سوره اذا وقعه و یکبار یا ایها المزمل و یک بار و اللیل و یک بار الم نشرح بخواند دین او ادا و حاجت او روا گردد، بعد از همه این دعا را بخواند:

یا رازق السائلین یا راحم المساکین یا ولی المومنین یا غیاث المستغیثین یا ارحم الراحمین صل علی محمد و آل محمد و اکفنی بحلالک عن حرامک و بطاعتک عن معصیتک و بفضلک عمن سواک یا اله العالمین و صلی الله علی محمد و آله اجمعین. (386).

برگرفته از سایت ملکوت786

1 دیدگاه
  1. طائی می گوید

    خیلی خوب است با اینکه هنوزامتحانش نکردم

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.