دعا های باز شدن بخت و رفع مشکلات ازدواج مجرب

0

دعا های باز شدن بخت و رفع مشکلات ازدواج مجرب

در این مطلب قصد داریم به شما عزیزان دعای پرخیر و تجربه شده ای شرح دهیم که سبب رفع مشکلات ازدواج و گشایش بخت می شود، در واقع اگر می خواهید سریع تر با معشوق خود ازدواج کنید قطعا دعا های باز شدن بخت و رفع مشکلات ازدواج مجرب نتیجه می دهد و مشکلات شما زود تر حل می گردد.

دعا های باز شدن بخت و رفع مشکلات ازدواج مجرب
دعا های باز شدن بخت و رفع مشکلات ازدواج مجرب

دعا های باز شدن بخت و رفع مشکلات ازدواج مجرب,دعای ازدواج مجرب,دعاهای ازدواج مجرب,دعای مجرب ازدواج,دعای مجرب ازدواج با شخص دلخواه,دعای مجرب ازدواج سریع,دعای مجرب ازدواج با معشوق,دعا برای ازدواج مجرب,دعا ازدواج مجرب,دعای مجرب ازدواج فوری,دعای مجرب ازدواج موفق,دعای مجرب ازدواج دختر,دعای مجرب ازدواج پسر,دعای مجرب برای ازدواج قوی,دعای مجرب برای ازدواج با شخص مورد نظر,دعای مجرب برای ازدواج سریع دختر,دعای جلب شخص مورد نظر جهت ازدواج آسان پرخیر,دعای بخت گشایی سریع,دعای بخت گشایی سریع و قوی,دعای بخت گشایی پسران,دعای بخت گشایی مجرب,دعای بخت گشایی سریع الاثر,دعای بخت گشایی برای پسران,دعا برای بخت گشایی پسران قوی,دعا برای بخت گشایی پسر,دعای بخت گشایی پسر,دعاهای بخت گشایی مجرب,دعاي بخت گشايي دختر,دعای بخت گشایی دختر,دعا بخت گشایی دختر,دعای مجرب برای بخت گشایی دختر,دعای برای بخت گشایی دختر.

دعا های باز شدن بخت و رفع مشکلات ازدواج مجرب:

آیت الله شوشتری فرمودن: دعای یستشیر که در مفاتیح هستش  چهل روز روزی یه بار بخونید با معنی فارسی اون( بهتره بعد از نماز صبح بخونید).

آیه ۴۱ سوره فاطر رو چهل روز روزی چهل بار بخونید.

چهل روز روزی یه بار حدیث کسا که در مفاتیح هست بخونید.

همچنین ببینید  دعای بسیار مجرب بخت گشایی و ازدواج با نام شخص فوری

چهل رور روزی یه بار دعای هفتم صحیفه سجادیه رو بخونید.

چهل روز روزی یه بار سوره فتح رو بخونید.

بیست و یک روز روزی یه بار سوره طه بخونید

سوره احزاب رو روی یه کاغذ بنویسید و یه جای پاک در خونه بگذارید( روز جمعه بنویسید)

روزی دو مرتبه سوره یس بخونید وهدیه به حضرت زینب بکنید و از خانوم بخواید یه فرد مناسب رو سر راه شما بذاره

۱-به مدت ۱۴ روز,هرروز بعداز هرنماز صبح ۱۱۰مرتبه (یافتاح یاکاشف )بگویید.

۲-صبح ها ۱۱۰مرتبه (  اللهم صل علی محمد و ال محمد )بگویید.

۳-شبها قبل ازخواب ۱۱۰مرتبه ( استغفر الله ربی و اتوب الیه)بگویید .

۴-بعداز هر نماز واجب یک مرتبه  ایت الکرسی تا(العلی العظیم)ویک مرتبه سوره قدر بخوانید.

دعای قوی و مجرب برای آسان شدن ازدواج سریع التاثیر:

برخی به حسب تجربه خواندن و مداومت بر تلاوت آیه ۲۱ سوره روم را برای این منظور کارساز و مفید می دانند و آن آیه چنین است: وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُمْ مِنْ أَنْفُسِکُمْ أَزْواجاً لِتَسْکُنُوا إِلَیْها وَ جَعَلَ بَیْنَکُمْ مَوَدَّةً وَ رَحْمَةً إِنَّ فِی ذلِکَ لَآیاتٍ لِقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ و از نشانه هاى خداوند این است که همسرانى از جنس خود شما براى شما آفرید، تا در کنار آنها آرامش یابید، و در میانتان مودت و رحمت قرار داد، در این نشانه هایى است براى گروهى که تفکر مى کنند.

امام صادق(علیه السلام) به ابوبصیر می فرمایند:

هرگاه خواستی ازدواج کنی ابتدا دو رکعت نماز بجا بیاور سپس حمد و سپاس خداوند نما و بعد بگو «اللهم أنی اُرید أن أتزوّج، اللهم فاقدر لی مِن النساء اعفهن فرجا، و احفظهن لی فی نفسها و فی مالی، و اوسعهن رزقا و اعظمهن برکه، و اقدر لی منها ولدا طیبا تجعله خلفا صالحا فی حیاتی و بعد موتی»؛

همچنین ببینید  دعا برای زیاد کردن درآمد ماهیانه و کسب روزی

خداوندا! من می خواهم ازدواج کنم، خداوندا! برای من پاکدامن ترین زنان را مقرر فرما و کسی که خویشتن دار از همه نسبت به خود و نگهداری کننده ترین فرد در مالم باشد، که به واسطه آن نفسم (حالم) و مالم محفوظ بماند، کسی که فراخ ترین روزی و بیشترین برکت را در زندگی داشته باشد، و از وی برای من فرزندی طیب در نظر بگیر که جانشینی شایسته در حیات و ممات من باشد.

برگرفته از سایت هاروس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.