دعا کسب روزی حلال و زیاد شدن روزی سفره مجرب

0

دعا کسب روزی حلال و زیاد شدن روزی سفره مجرب

در صورتی که می خواهید به رزق و روزی و پول و مال زیادی دست یابید. اگر بدهی و مشکل دارید. اگر سختی می کشید. دعا کسب روزی حلال و زیاد شدن روزی سفره مجرب را بخوانید که نتیجه بخش بوده و می تواند شما را به حاجات برساند.

دعا کسب روزی حلال و زیاد شدن روزی سفره مجرب
دعا کسب روزی حلال و زیاد شدن روزی سفره مجرب

دعای روزی حلال,دعای روزی حلال و زیاد,دعای افزایش روزی حلال,دعای طلب روزی حلال,دعا برای روزی حلال,دعا برای روزی حلال و زیاد,دعای رزق و روزی حلال,دعای زیاد شدن روزی حلال,دعای افزایش رزق و روزی حلال,دعای رزق روزی حلال,دعای رزق و روزی کسب و کار,دعا رزق و روزی کسب و کار صوتی,دعای رزق روزی برای کسب و کار,دعا برای رزق و روزی کسب و کار,دعای رزق و روزی در کسب و کار,دعا برای افزایش رزق حلال,دعای افزایش رزق حلال,دعا برای طلب روزی حلال,دعا برای کسب روزی حلال,دعا برای رزق روزی حلال,دعا برای افزایش رزق و روزی حلال,دعا برای کسب رزق و روزی حلال.

امام باقر عليه السّلام فرمود چون در مغازه نشستی بگو :

أَشْهَدُ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ وَحْدَهُ لَا شَرِيكَ لَهُ وَ أَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّداً عَبْدُهُ وَ رَسُولُهُ ص اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ مِنْ فَضْلِكَ حَلَالًا طَيِّباً وَ أَعُوذُ بِكَ‏ مِنْ‏ أَنْ‏ أَظْلِمَ‏ أَوْ أُظْلَمَ‏ وَ أَعُوذُ بِكَ‏ مِنْ‏ صَفْقَةٍ خَاسِرَةٍ وَ يَمِينٍ كَاذِبَةٍ. این آیات را در روی پوست درنده نوشته در محل کسب قرار دهد

همچنین ببینید  دعا و اذکار جهت ترک اعتیاد و ترک مشروبات الکلی

آیه 6 سوره انفطار:

يَا أَيُّهَا الْإِنْسَانُ مَا غَرَّكَ بِرَبِّكَ الْكَرِيمِ ﴿۶﴾.

بخشی از ایه 7 انفطار:

الَّذِي خَلَقَكَ فَسَوَّاكَ.

دعا کسب روزی سفره و خانه:

هر کس با ایمان این آیات را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و در دکان و محل کسب قرار دهد آن چه از بیع و کاسبی پیدا شود به فسق و معاصی خرج نکند و حق الله را از آن ادا کند .

آیات ۱ الی ۶ سروه مطففین :

وَيْلٌ لِّلْمُطَفِّفِينَ الَّذِينَ إِذَا اكْتَالُواْ عَلَى النَّاسِ يَسْتَوْفُونَ وَإِذَا كَالُوهُمْ أَو وَّزَنُوهُمْ يُخْسِرُونَ أَلَا يَظُنُّ أُولَئِكَ أَنَّهُم مَّبْعُوثُونَ لِيَوْمٍ عَظِيمٍ يَوْمَ يَقُومُ النَّاسُ لِرَبِّ الْعَالَمِينَ.

این گونه دعا ها سبب ایجاد گشایش در زندگی و رفع مشکلات مالی می شوند. ان شاء الله که از این دعا ها خیر حاصل می شود. برای خود و دیگران می توانید بخوانید.

دعا کسب رزق و پول زیاد از منابع ماورایی:

اگر کسی نوزده روز و هر روز 19 مرتبه آیه 154 سوره آل عمران را بخواند توانگر گردد : آیه 154 سوره آل عمران :

ثُمَّ أَنزَلَ عَلَيْكُم مِّن بَعْدِ الْغَمِّ أَمَنَةً نُّعَاسًا يَغْشَى طَآئِفَةً مِّنكُمْ وَطَآئِفَةٌ قَدْ أَهَمَّتْهُمْ أَنفُسُهُمْ يَظُنُّونَ بِاللّهِ غَيْرَ الْحَقِّ ظَنَّ الْجَاهِلِيَّةِ يَقُولُونَ هَل لَّنَا مِنَ الأَمْرِ مِن شَيْءٍ قُلْ إِنَّ الأَمْرَ كُلَّهُ لِلَّهِ يُخْفُونَ فِي أَنفُسِهِم مَّا لاَ يُبْدُونَ لَكَ يَقُولُونَ لَوْ كَانَ لَنَا مِنَ الأَمْرِ شَيْءٌ مَّا قُتِلْنَا هَاهُنَا قُل لَّوْ كُنتُمْ فِي بُيُوتِكُمْ لَبَرَزَ الَّذِينَ كُتِبَ عَلَيْهِمُ الْقَتْلُ إِلَى مَضَاجِعِهِمْ وَلِيَبْتَلِيَ اللّهُ مَا فِي صُدُورِكُمْ وَلِيُمَحَّصَ مَا فِي قُلُوبِكُمْ وَاللّهُ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ.

برگرفته از سایت هاروس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.