دعایی مجرب برای رونق گرفتن و ازدیاد رزق و روزی و خیر

0

دعایی مجرب برای رونق گرفتن و ازدیاد رزق و روزی و خیر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعایاب به دعایی مجرب برای رونق گرفتن و ازدیاد رزق و روزی و خیر  پرداخته ایم. برای افزایش معاش و جلب محبت و عشق اطرافیان و دیگران دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای رونق گرفتن و ازدیاد رزق و روزی و خیر
دعایی مجرب برای رونق گرفتن و ازدیاد رزق و روزی و خیر

دعای تضمینی و قوی جهت افزایش روزی و معاش و جلب محبت اطرافیان,دعای تضمینی برای افزایش روزی,دعای سریع الاجابه و قوی برای جلب محبت,بهترین دعای کسب روزی و معاش زیاد

دعایی مجرب برای رونق گرفتن و ازدیاد رزق و روزی :

در سحرگاه یعنى نزدیک صبح دو رکعت نماز بخواند.

در رکعت اول بعد از حمد هفده مرتبه سوره (قل یا ایها الکافرون ).

و در رکعت دوم بعد از حمد هفده مرتبه (قل هو الله احد).

و در رکوع هر یک از این دو رکعت هفده مرتبه (سبحان ربى الاعلى و بحمده ).

و در هر یک از سجدتین دو رکعت هفده مرتبه (سبحان ربى الاعلى و بحمده ) بگوید.

و بعد از فراغ از نماز هفده مرتبه (آیه الکرسى ) بخواند، که مجرب است و گفته اند که این عمل از کنوز خفیه (گنجهاى پنهان ) است ، به دست نااهل نباید داد و خواندن سوره (طه ) نزد طلوع فجر اقل اثر او آن است که روزی تازه به او مى رسد و نرمى دلها از برای او حاصل مى شود.

پست های مرتبط

دعا جهت زیاد شدن روزی :

این دعا را روزی چهارده مرتبه تا 9 روز بخواند:

اللهمانی اَسْئَلُکَ به حقَّ وَلِیَّکَ مُحَمَدِّ بن عَلیًّ عَلَیهِ السَّلامُ اِلاّ جُدْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ وُسْعِکَ وَ وَسَّعَتَ عَلَیَّ رِزْقَکَ وَ اَغْنَیْتَنی عَمَّنْ سِواکَ وَ جَعَلْتَ حاجَتی اَلَیْکَ وَ قَضاها عَلَیْکَ اِنَّکَ لِما تَشاءُ قَدیر.

دعای افزایش رزق و روزی و ادای قرض در کتاب داروخانه معنوی:

حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله نقل فرمودند:

قسم به آن خدایی را که من را مبعوث فرموده هرکسی این دعا را همراه خود داشته باشد یا در دکان و یا در منزل خود گذارد فقر او به ثروت و وسعتِ رزق و روزی مبدل شود. (ان شاء الله).

«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رَزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه « یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»

معنی :

ای خدا ای پروردگار ای زنده ای پاینده ای دارای شکوه و بزرگواری از تو میخواهم به نام تو که بسیار بزرگ و بزرگترین است اینکه روزی کنی مرا ، رزقی حلال و پاک ، برحمت گسترده ات ای مهربان ترین مهربانان.

برگرفته از سایت هاروس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.