ختم سوره فلق و ناس برای ازدواج

0

ختم سوره فلق و ناس برای ازدواج

در این پست از سایت دعایاب به ختم  سوره مجرب و فوری برای پیوند و نکاح پرداخته ایم سوره های مبارکه فلق و ناس خواص و فضیلت فراوانی دارد. از ختم های سریع الاجابه و مجرب برای بخت گشایی و برای ازدواج آسان دختران و پسران ختم سوره فلق و ناس می باشد که در ادامه مطلب قرار دادیم .

ختم سوره فلق و ناس برای ازدواج
ختم سوره فلق و ناس برای ازدواج

ختم سوره فلق و ناس برای ازدواج ,ختم سوره برای ازدواج ,ختم سوره برای ازدواج سریع, ختم سوره یس برای ازدواج سریع ,ختم سوره کوثر برای ازدواج, ختم سوره حمد برای ازدواج سریع, ختم سوره توحید برای ازدواج ,ختم سوره واقعه برای ازدواج, ختم سوره حشر برای ازدواج, ختم سوره یس, ختم سوره یس نخودکی ,ختم سوره انعام ,ختم سوره فیل برای نابودی, دشمن ختم سوره واقعه ,ختم سوره فیل برای ثروت ,ختم سوره برای شفای, مریض ختم سوره برای اموات, ختم سوره برای خانه دار شدن ,ختم سوره برای محبت, ختم سوره برای حاجت روایی, ختم سوره برای ثروت

سوره های مبارکه ذیل را قرائت کند:

سوره الفلق (۷ مرتبه) سوره الناس (۷ مرتبه) سوره الإخلاص (۷۱ مرتبه) سوره طه (۲ مرتبه) سوره الکافرون (یک مرتبه).

ختم سوره های قرآنی برای ازدواج :

. برای پسران و دخترانی که امر ازدواج بر آنها سخت شده است و با مشکل مواجه شده اند ختم های شریفه مجرب زیر که مدت آن یک هفته است پیشنهاد می شود:

همچنین ببینید  دعا برای یادگیری علم و کسب دانش-دعای افزایش علم و دانش

[ هفتاد مرتبه آیه الکرسی بخواند. هفتاد مرتبه سوره اخلاص قرائت کند. هفتاد مرتبه سوره شریفه ناس را قرائت کند. هفتاد مرتبه سوره شریفه فلق را قرائت کند ].

. این ختم مجرب است و به اذن خداوند تبارک و تعالی نتایج سریع دارد.

دستورالعمل بخت گشایی و ازدواج تضمینی :

[ سوره های فلق و ناس را هر روز تلاوت نمایید. (صبح و شب)به وقت خواب معوذتین (همان سوره های فلق و ناس را بخوانید).معوذتین را در کاغذ بدون خط بنویسید و همیشه همراه خود داشته باشید.پایان هر نماز آیه الکرسی را حداقل یکبار تلاوت نمایید. آیه اول آن را بخوانید تا و هو العلی العظیم ].

. حتما در هنگام اذان یا اندکی قبل یا پس از آن که درهای استجابت دعا گشوده است جهت عنایت بخت نیکو از جانب خداوند متعال دعا و طلب حاجت کنید.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.