دعایی برای رفع و درمان استرس و بیماری و مریضی

0

دعایی برای رفع و درمان استرس و بیماری و مریضی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعایاب به دعایی برای رفع و درمان استرس و بیماری و مریضی پرداخته ایم. برای رفع و درمان مریضی و استرس دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای رفع و درمان استرس و بیماری و مریضی
دعایی برای رفع و درمان استرس و بیماری و مریضی

دعایی برای رفع و درمان استرس و بیماری و مریضی،دعای رفع ترس از مریضی,دعای رفع ترس از بیماری,دعای برطرف شدن ترس از مریضی,دعای رفع استرس از مریضی,دعای رفع اضطراب از مریضی,طلسم رفع ترس از مریضی و بیماری,آیه و سوره رفع ترس از مریضی,دعای مجرب برای رفع فقر – دعای پیامبر برای معالجه بیماری ها,دعای سریع الاجابه برای معالجه بیماری ها,دعای سریع الاجابه رفع فقر,دعای قوی و تضمینی برای رهایی از فقر,طلسم مخصوص شفای بیماری ها,طلسم برای رفع فقر,ذکر و دعای قرآنی برای خلاصی و نجات از فقر

دعایی برای رفع و درمان استرس و بیماری و مریضی:

بیماری نوسوفوبیا یا ترس از مریضی :

این مورد را می‌توان ترس شدید یا غیرمنطقی از بیماری دانست، این فوبیا در ابتدا به عنوان یک ترس عادی تلقی می‌شود اما با پیشرفت آن به یک مورد جدی تبدیل خواهد شد.

افرادی که در رشته پزشکی درس می‌خوانند به علت مطالعه مداوم در مورد انواع بیماری‌ها ممکن است به این اختلال دچار شوند در واقع دریایی از اطلاعات مورد مطالعه توسط این دانشجویان باعث می‌شود که این وسواس به سراغ آن‌ها برود.

همچنین ببینید  دعای آیة الكرسی برای رفع فراموشی – رفع گرفتاری و شفای هر دردی

وقتی یک اپیدمی جهانی مثل کرونا یا آنفولانزا در میان مردم در حال گسترش است نگرانی‌هایی هم همراه اپیدمی در میان مردم رواج پیدا می‌کند،

اما این اختلال تا حدودی متفاوت است چراکه با تحت تاثیر قرار دادن زندگی روزمره فرد مبتلا به آن، قدرت انجام کارهایش را از او خواهد گرفت تا جایی که تحمل شرایط برای شخص مبتلا بسیار دشوار شده و زندگی برای او غیرممکن خواهد شد.

در بسیاری از آموزه های دینی دعاهایی برای رفع استرس و اضطراب مورد سفارش قرار گرفته که افراد می توانند با خواندن این دعاها تا اندازه زیادی آرام شوند و به آرامش دست پیدا کنند.

با خواندن این دعا اضطراب را از خود دور کنید :

به طور یقین تمامی ما انسان ها در بسیاری از مواقع زندگی خود دچار اضطراب می شویم از این رو لازم است بدانیم در این لحظه ها چه کاری باید انجام دهیم.

ذکر و دعای مجرب رفع دلشوره و استرس و اضطراب:

در زمانی که به هر دلیل دجار اضطراب یا نگرانی و دلشوره می شوید ذکر و دعای زیر را چهارده مرتبه قرائت کنید. دلشوره و اضطراب برطرف میشود. در اثنای ذکر توجه قلبی داشته باشد. مجرب است.

(ما شاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم).

ذکر مجرب برای دفع دلشوره و استرس :

برای رفع استرس و دلشوره دست راست را روی سینه اش بگذارد و هفت مرتبه آیه ۲۸۸ شریفه سوره رعد را بخواند به اذن خداوند تبارک و تعالی احساس آرامشی فوری در شخص ایجاد می شود.

(الذّینَ امَنوا وتَطمَئِنُّ قُلوبُهُم بذِکرِ اللهِ اَلا بذِکرِ الله تَطمَئِنُ القلوب).

همچنین ببینید  دعایی برای درمان و شفای بیماری ها در بحارالانوار بسیار تضمینی

برگرفته از سایت هاروس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.