تعبیر خواب دیدن امام زاده – تعبیر رفتن به امام زاده در خواب

3

تعبیر خواب دیدن امام زاده – تعبیر رفتن به امام زاده در خواب

در این پست از سایت دعایاب تعبیر خواب دیدن امام زادهتعبیر رفتن به امام زاده در خواب را قرار داده ایم.امام زاده ها مکان های آرامش بخشی هستند که حضور در آنجا احساس امنیت خاطر می دهد و برای دقایقی از گرفتاری ها و مشکلات دور می شوند.رفتن به زیارت تعبیرش رضایت از زندگی و یا رسیدن به آرزوها است. برای خواب های ما تعابیر مخصوصی وجود دارد که باید توسط فرد آگاه تعبیر شود.

تعبیر خواب دیدن امام زاده – تعبیر رفتن به امام زاده در خواب
تعبیر خواب دیدن امام زاده – تعبیر رفتن به امام زاده در خواب

تعبیر خواب امام زاده داوود,تعبیر خواب امام زاده صالح,تعبیر خواب امامزاده ناشناس,تعبیر خواب امام زاده شاه عبدالعظیم,تعبیر خواب امامزاده ابراهیم,تعبیر خواب امامزاده شاهچراغ,تعبیر خواب امامزاده قدیمی,تعبیر خواب امامزاده زنده,تعبیر خواب رفتن به امام زاده داوود,تعبیر خواب رفتن به امام زاده صالح,تعبیر خواب رفتن به امامزاده قدیمی,تعبیر خواب پیاده رفتن به امامزاده,دانلود تعبیر خواب رفتن به امامزاده

تعبیر خواب زیارت امام زاده از امام صادق (ع):

امام صادق (ع) می فرمایند تعبیر رفتن به زیارت امامزاده ها به معنای انجام کار خیر و نیکی است.

تعبیر خواب زیارت امام زاده از ابراهیم کرمانی:

اگر در خواب ببینید که به زیارت حرم و ضریح امامزاده ای رفته اید از سوی آن شخص معصوم خیری به شما خواهد رسید.

همچنین ببینید  تعبیر و تحلیل خواب یاقوت به رنگ های مختلف

از آنچه که در بسیاری از کتاب های تعبیر خواب معتبر بر می آید زیارت امامزاده به این معنی است که شما به واسطه ان شخص که مورد قبول خداست حاجت روا خواهید شد.

تعبیر خواب زیارت امامان معصوم چیست؟

اگر خواب ببینید که به زیارت امامزاده ای رفته اید و می دانید که آن مکان متعلق به امام معصوم شناخته شده ای مانند امام رضا (ع)، امام حسین(ع)، حضرت علی (ع) و سایر امامان معصوم است تعبیرش آن است که به زودی به شما خیر و رحمتی از سوی آن امام بزرگوار خواهد رسید و حتی گفته شده ثواب زیارت آن امام معصوم برای او نوشته می شود.

تعبیر خواب زیارت امامزاده چیست؟

گفته شده تعبیر خواب زیارت امامزاده به این معنی است که حاجت شما به واسطه آن شخص براورده می شود. بنابراین بعد از دیدن خواب زیارت امامزاده بهتر است به آن امامزاده بروید و حاجت خود را در آن مکان از خدا بخواهید و اگر در خواب مشخص نیست که امامزاده متعلق به چه شخصی است به نزدیکترین امامزاده محل زندگی خود بروید و زیارت کنید.

بنابراین تعبیر خواب زیارت کردن امامزاده نیز خوب و نیکوست و به معنی براورده شدن حاجات می باشد.

برگرفته از دعا786

3 دیدگاه ها
  1. Reza می گوید

    سلام.
    من آدمی ام بزرگترین لذت زندگی من غذا خوردن از اونجایی که دیشب من برای اولین بار بدون شام‌ خوردن خوابیدم
    در عالم خواب و رویا دیدم با چند تا از دوستان نشستیم یکی از دوستان راجب نمادهای گنج که روی تپه یا کوه حکاکی شده صحبت میکنیم و….

  2. Hamed می گوید

    من خواب دیدم رفتم ب ی امام زاده ی عده نشستن و ی تعدادی سفره و ظرف میزارن جلوشون و نذری پخش میکنن ک غذا بخورن. ……. از خواب بیدار میشم

  3. فهیمه می گوید

    خواب دیدم به زیارت امام زاده شاه عبدالعزیز رفته بودم ….

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.