دعای ویژه کسب رزق و روزی زیاد و فراوان

0

دعای ویژه کسب رزق و روزی زیاد و فراوان

در این مطلب به شما عزیزان دعای پرخیر و برکتی شرح می دهیم که سبب می شود از مشکلات مالی و گرفتاری های مالی رها شوید و اگر می خواهید روزی شما در زندگی چند برابر شود، حتما دعای ویژه کسب رزق و روزی زیاد و فراوان نتیجه بخش است و مسیر زندگی تان را دگرگون می سازد.

دعای ویژه کسب رزق و روزی زیاد و فراوان
دعای ویژه کسب رزق و روزی زیاد و فراوان

 

دعای ویژه کسب رزق و روزی زیاد و فراوان,ادعیه افزایش روزی,ادعیه افزایش رزق و روزی,ادعیه برای افزایش روزی,ادعیه رزق و روزی,ادعیه برای رزق و روزی,ادعیه مجرب رزق و روزی,ادعیه جهت افزایش رزق و روزی,ادعیه زیاد شدن روزی,دعا برای افزایش روزی,دعا برای افزایش روزی مغازه,دعا برای افزایش روزی حلال,دعا برای افزایش روزی و درآمد,دعا برای افزایش روزی و برکت,دعا برای افزایش روزی و ثروت,دعا برای افزایش روزی و کسب و کار,دعا برای افزایش رزق روزی,دعای پرخیر و برکت برای کسب رزق و زیاد شدن روزی مجرب,ادعیه کسب رزق,

دعای ویژه کسب رزق و روزی زیاد و فراوان:

از حضرت امام جعفر صادق علیه السلام منقول است : هر کس با ایمان را روزی تنگ شود هفت بار سوره مبارکه مریم را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند ان شاء الله تعالی روزی بر وی فراخ شود. (خواص آیات قرآن کریم ص 106).

همچنین ببینید  دعای راضی شدن زن به طلاق و جلب رضایت زن به طلاق و جدایی

دعایی خاص جهت برکت مغازه و خانه:

این دعا را جهت برکت مغازه یا خانه بخوانید یا با خود دارید و یا بر در دکان و خانه بیاویزید ان شاء الله دولت و جمعیت و روشنایی پدید  آید.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم‏.

اللَّهُمَّ انّى‏ أَسْئَلُكَ یا قَریبَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ وَ سَهِّلَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا فَتّاحَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا مِفتاحَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا صادِقَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا رازِقَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا مُفَتِّحَ الاَبوابِ .

(مجمع الدعوات ص 1555 حاشیه).

دستور العملی مجرب برای کارگشایی و رفع مشکل:

از پیامبر اکرم (ص) روایت شده که برای حل مشکلات آیات شریفه سوّم و چهارم سوره طلاق را بخواند در گشایش کارهایش او را کفایت میکند.

«وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْث لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْىء قَدْراً» .

توجه شود : با توجه و اعتقاد کامل قلبی بخواند. بهتر است که مدتی آیات را ورد زبان سازد.

دعایی برای افزایش رزق و روزی:

برای افزایش رزق و روزی ، روزانه پنج مرتبه دعای شریف ذیل را بخواند و بر آن مداومت ورزد. «اللهم أَغنِنی بِحَلالِکَ عَنِ حَرامِکَ، وَ بِفَضلِکَ عَمَّن سِواک ».

ذکری مجرب برای افزایش رزق و روزی:

برای افزایش رزق و روزی ، صبح ها قل از اینکه با فردی سخن بگوید ، سه مرتبه آیه شریفه یکصدو چهاردهم از سوره مبارکه مائده را بخواند و به این عمل مداومت ورزد. روزی اش بسیار زیاد خواهد شد:

قَالَ عِیسَى ابْنُ مَرْیَمَ اللَّهُمَّ رَبَّنَا أَنزِلْ عَلَیْنَا مَائِدَهً مِّنَ السَّمَاءِ تَکُونُ لَنَا عِیدًا لِّأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآیَهً مِّنکَ ۖ وَارْزُقْنَا وَأَنتَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ (آیه ۱۱۴  سوره مبارکه مائده).

همچنین ببینید  دعا بسیار مجرب برای گشایش رزق و روزی قوی

 برگرفته از سایت اهنوس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.