دعاهای تجربه شده و مجرب برای رفع بدهی و قرض و افزایش روزی

0

دعاهای تجربه شده و مجرب برای رفع بدهی و قرض و افزایش روزی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعایاب دعاهای تجربه شده و مجرب برای رفع بدهی و قرض و افزایش روزی پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای قوی قرض و بدهی کم می شود و روزی شما زیاد می شود .

 

دعا ادای قرض سنگین,دعای ادای قرض از آیت الله بهجت,دعای ادای قرض امام جواد,دعای ادای قرض,دعای ادای قرض در مفاتیح,دعای ادای قرض صحیفه سجادیه,دعای ادای قرض اهل سنت,دعای ادای قرض و رزق و روزی,دعای ادای قرض از امام صادق,دعای ادای قرض ,دعای ادای قرض بعد از نماز صبح,دعای ادای قرض حضرت عیسی,دعای رفع بدهی و قرض,دعای رفع بدهی,دعای رفع بدهی فوری,دعای پرداخت بدهی فوری,دعای رفع مشکل بدهی .               

دعا برای کمک برای ادای دین و قرض:

هر گناهی ممکن است بخشیده شود به غیر از مواردی که مربوط به حق الناس می باشد و زندگی را بر کسی که حق مردم بر گردن دارد بسیار سخت می کند، بخصوص اگر از آن ها حلالیت نطلبد و یا حداقل این که جبران نکند در دنیای آخرت نیز عذاب سختی منتظرش خواهد بود.در این حین بهتر است به یاد داشته باشید که انسان در کوتاه ترین زمان ممکن باید دین و قرضی که بر گردن دارد را پرداخت کند تا دچار مشکل نشود. به همین منظور دعای کمک برای ادای دین و قرض سریع الاجابه و تضمینی را بیاموزید که عظیم و سریع التاثیر نیز می باشد.                 

همچنین ببینید  ختم تجربه شده گره گشا برای بخت گشایی و گشایش کار

دعا مجرب برای رفع بدهی:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ يَا دَلِيلُ یا دائِمُ يَا دَيْمُومُ يَا دَيَّانُ الْعِبَادِ يَا دَانٌ فِي عُلُوِّهِ يَا دَاعِيُ يَا دَاحِيُ الْمَدْحُوَّاتِ یا دافِعَ الهُمُومَ يَا يَنْبُوعَ‏ الْعَظَمَةِ وَ الْجَلَالِ یا یَقینُ يَا يَدَ الْوَاثِقِينَ یا نُورُ یا نافِعُ یا نَفّاعُ یا ناصِرُ يَا نِعْمَ الْمَوْلى‏ وَ نِعْمَ النَّصِير اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ .

دستور آیت الله بهجت برای افزایش روزی و پرداخت قرض:

حضرت آیت‌الله بهجت قدس‌سره :   

پس از نماز صبح این دعا را تکرار کنید و پیش و پس از آن صلوات بفرستید[۱] تا ان‌شاءالله فرج حاصل گردد  : 

اللَّهُمَّ أَغْنِنِي بِحَلَالِكَ عَنْ حَرَامِكَ، وَ بِفَضْلِكَ عَمَّنْ سِوَاكَ ‏. 

خدایا! مرا به‌وسیلۀ حلالت از حرامت بی‌نیاز کن، و با فضل خودت، از هرچه غیر خودت بی‌نیاز گردان  .
توضیح :  
 یعنی ابتدا یک صلوات بفرستید بعد به هر تعدادی که می‌خواهید این ذکر را بگویید، سپس در انتها دوباره یک صلوات دیگر بفرستید  .  
بهجت‌الدعاء، ص٣۴۶                                

 

برگرفته از سایت دعاگو  

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.