دعاهای قوی برای دفع استرس و اضطراب و دعای دفع ترس کودک

0

دعاهای قوی برای دفع استرس و اضطراب و دعای دفع ترس کودک

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعایاب دعاهای قوی برای دفع استرس و اضطراب و دعای دفع ترس کودک پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای تجربه شده ترس و استرس از شما دور خواهد ماند .

دعاهای قوی برای دفع استرس و اضطراب و دعای دفع ترس کودک
دعاهای قوی برای دفع استرس و اضطراب و دعای دفع ترس کودک

 

دعای کاهش استرس مجرب,دعای مخصوص کم شدن استرس کاری,دعای رفع استرس و اضطراب تضمینی,دعای قرآنی رفع استرس و دلشوره و نگرانی,دعای از بین رفتن اضطراب و نگرانی, دعا دفع ترس و وحشت,دعا دفع ترس و اضطراب,دعا رفع ترس کودکان,دعای دفع ترس,دعای دفع ترس کودکان,دعا رفع ترس نوزاد,دعا رفع ترس در خواب,دعا رفع ترس و وحشت,دعای رفع ترس و استرس,دعای رفع ترس از مرگ,دعای رفع ترس کودک در خواب,دعای رفع ترس چشم زخم کودک,دعای رفع ترس و بی خوابی,دعای رفع ترس زلزله,دعای رفع ترس از مرگ.

دعانویسی برای دفع استرس:

در زمانی که به هر دلیل دجار اضطراب یا نگرانی و دلشوره میشوید ذکر و دعای مجرب رفع دلشوره و استرس و اضطراب زیر را چهارده مرتبه قرائت کنید.

دلشوره و اضطراب برطرف میشود. در اثنای ذکر توجه قلبی داشته باشد. مجرب است.   

ما شاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم.   

همچنین ببینید  دعای قوی ازدواج دختران جوان و گشایش بخت

همچنین آمده است که برای رفع استرس و دلشوره دست راست را روی سینه اش بگذارد و هفت مرتبه آیه ۲۸ شریفه سوره رعد را بخواند . به اذن خداوند تبارک و تعالی احساس آرامشی فوری در شخص ایجاد میشود.

الذّینَ امَنوا وتَطمَئِنُّ قُلوبُهُم بذِکرِ اللهِ اَلا بذِکرِ الله تَطمَئِنُ القلوب.

توجه شود : با اتجاه به قبله بخواند و در اثنای قرائت توجه قلبی داشته باشد.

گفتنی است، قرآن کریم ،دیدن و خواندن آیات نورانی خود آرامش بخش دل هاست اما در این گزارش دستورالعملی برای آرامش روحی و سعه صدر با توجه به آیات قرآن آورده‌ایم.

برای افزایش صبر و حوصله و ایجاد آرامش روحی هرچه بیشتر ، قبل از خواب سوره مبارکه عنکبوت را قرائت کند. مجرب است.               

دعای دفع ترس و اضطراب و دلهره  :

میتوانید آیات چهل و پنجم و چهل و ششم سوره مبارکه الاسراء را که بکار بردن آنها خصوصا به جهت دفع ترس و اضطراب و دلهره و دلشوره و همچنین دفع دشمن بسیار موثر است قرائت نمود. این آیات شریفه حصاری محکم است : 

وَإِذَا قَرَأْتَ الْقُرآنَ جَعَلْنَا بَیْنَکَ وَبَیْنَ الَّذِینَ لاَ یُؤْمِنُونَ بِالآخِرَهِ حِجَابًا مَّسْتُورًا ﴿۴۵﴾ وَجَعَلْنَا عَلَى قُلُوبِهِمْ أَکِنَّهً أَن یَفْقَهُوهُ وَفِی آذَانِهِمْ وَقْرًا وَإِذَا ذَکَرْتَ رَبَّکَ فِی الْقُرْآنِ وَحْدَهُ وَلَّوْاْ عَلَى أَدْبَارِهِمْ نُفُورًا ﴿۴۶﴾ .                 

برگرفته از سایت دعاگو     

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.