ختم و دعا روزی و پول و ثروت در زمان کوتاه

0

ختم و دعا روزی و پول و ثروت در زمان کوتاه

امروز و در یکی دیگر از پست ها، ادعیه و اذکار سایت دعایاب به شما عزیزان و همراهان همیشگی ختم و دعا روزی و پول و ثروت در زمان کوتاه را می آموزیم. این دعا سبب می شود که مشکلات پیش و روی شما زود تر حل شده و اگر گره های مالی دارید هر چه زود تر به خواسته هایتان می رسید.

ختم و دعا روزی و پول و ثروت در زمان کوتاه
ختم و دعا روزی و پول و ثروت در زمان کوتاه

دعای روزی و برکت,دعای روزی و برکت مغازه,دعای روزی و برکت خانه,دعای روزی و برکت صوتی,دعای روزی برکت,دعا برای روزی و برکت,دعای رزق و روزی و برکت مال,دعای رزق و روزی و برکت برای مغازه,دعای رزق و روزی و برکت مغازه,دعا برای افزایش روزی و برکت,دعاي روزي و رزق,دعا روزی و رزق,دعای گشایش روزی و رزق,ختم و دعا روزی و پول و ثروت در زمان کوتاهدعای برای گشایش کار و رزق و روزی,دعای رزق روزی گشایش کار,دعا برای روزی کسب و کار,دعا رزق و روزی کسب و کار صوتی,دعا برای رزق و روزی کسب و کار,دعای رزق و روزی در کسب و کار,دعای افزایش رزق و روزی مغازه و کسب و کار.

دعا روزی و پول در زمان کوتاه از راه دور:

همچنین ببینید   دعا جهت آغاز تجارت و کسب و آسان شدن کسب و کار

از مجربات در قضاء حوائج و وسعت رزق  صد مرتبه این تعقیبات است .

بعد از نماز صبح : لَا إِلَهَ‏ إِلَّا الَّلهُ‏ الْمَلِكُ‏ الْحَقُ‏ الْمُبِينُ.

بعد از نماز ظهر : اللَّهُمَ‏ صَلِ‏ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ الِ‏ مُحَمَّدٍ وَ َّبَارِكْ‏ وَ سَلَّم.

بعد از نماز عصر : أَسْتَغْفِرُ اللَّهَ‏ مِنْ‏ كُلِ‏ ذَنْبٍ‏ وَ أَتُوبُ‏ إِلَيْهِ‏.

بعد از نماز مغرب : لَا إِلَهَ‏ إِلَّا اللَّهُ‏ مُحَمَّدٌ رَسُولُ‏ اللَّهِ‏ عَلِيٌ‏ وَلِيُ‏ اللَّهِ.

بعد از نماز عشاء : سُبْحَانَ‏ اللَّهِ‏ وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ‏ وَ لَا إِلَهَ‏ إِلَّا اللَّهُ‏ وَ اللَّهُ‏ أَكْبَرُ وَلَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِيِّ الْعَظِيمِ.

و هم چنین بعد از نماز صبح سوره یس و بعد از نماز ظهر سوره انا فتحنا ( فتح ) و بعد از نماز عصر سوره عم یتساء لون ( نباء ) و بعد از نماز مغرب سوره واقعه و بعد از نماز عشاء سوره تبارک را بخواند.

 

دعای رزق و روزی و کسب و کار از امام جواد (ع)  :

بعضی توصیه کرده‌اند که دعای زیر را بعد از هر نماز واجب بخوانید و بعضی هم معتقدند که این دعا را به مدت ۹ روز و روزی ۱۴ مرتبه بخوانید : 

«اَللّهُمَّ اِنّی اَسئَلُکَ بِحَقِ وَلیِّکَ مُحَمَّدِ بنِ عَلیِّ التَّقی الجَواد علیه السلام اِلّا جُدتَ به عَلیَّ مِن فَضلِکَ و تَفَضَّلتَ بِهِ عَلیَّ مِن وُسعِکَ وَ وَسَّعتَ بِهِ عَلیَّ مِن رِزقِکَ و اَغنَیتَنی بِحَلالِک عَن حَرامِک و بِفَضلِکَ عَمَّن سِواکَ و جَعَلتَ حاجَتی اِلَیکَ و قَضاءَها عَلَیکَ اِنَّک لِما تَشاءُ قَدیر».

محدث قمی در کتاب منتهی الآمال درباره این دعا چنین می‌نویسد : 

«علما روز‌ها را دوازده ساعت بخش کرده‌اند و هر ساعتی را به امامی نسبت داده‌اند و ساعت نهم روز‌ها متعلق به حضرت جواد (ع) است… و توسل به آن حضرت در این ساعت برای وسعت رزق نافع است…» سید هبه الله راوندی در کتاب مجموع الرائق، دعای فوق را برای سفر کردن نقل کرده است.                  

همچنین ببینید  قویترین دعاها برای گشایش کار و مشکل گشایی

دعا از پیامبر (ص) برای کسب رزق فوری                       

از حضرت محمد (ص) نقل شده است: قسم به آن خداوندی که من را به پیامبری انتخاب کرد، هر که این دعا را بنویسد و به همراه داشته یا در خانه و مغازه خود قرار دهد، فقر او به ثروت و روزی بسیار تبدیل می‌شود.

“یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَالاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقََنی رَزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین”.

در شرحی دیگر برای کسب روزی و مال گفته شده است که پس از این دعا سوره حمد، توحید، قدر و آیت الکرسی را نیز بخوانید و سپس برخیزید و روز به سمت قبله طلب حاجت کنید.         

            

برگرفته از سایت هاروس 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.