دعاهای قوی برای پیدا شدن شغل مناسب و استخدام شدن کار مورد نظر

0

دعاهای قوی برای پیدا شدن شغل مناسب و استخدام شدن کار مورد نظر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعایاب دعاهای قوی برای پیدا شدن شغل مناسب و استخدام شدن کار مورد نظر پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای قوی در شغل مورد نظر استخدام خواهید شد .

دعاهای قوی برای پیدا شدن شغل مناسب و استخدام شدن کار مورد نظر
دعاهای قوی برای پیدا شدن شغل مناسب و استخدام شدن کار مورد نظر

دعای پیدا شدن کار فوری,دعای پیدا شدن کار,دعای پیدا شدن کارت,دعای پیدا شدن کار,دعا برای پیدا شدن کار خوب برای همسر,دعا برای پیدا شدن کار,دعا برای پیدا شدن کارگر,دعای پیدا شدن شغل خوب,دعای پیدا شدن کار فوری,دعا استخدام شدن,دعا استخدام,دعای استخدام شدن در کار از ایت الله بهجت,دعای استخدام موکل,دعا براي استخدام شدن در كار ,دعا برای استخدام شوهرم,دعای استخدام کار,دعا برای استخدام در کار,دعا استخدام شدن,دعای استخدام شدن,دعا جهت استخدام شدن .                 

دعای مجرب برای استخدام شدن  :

اگر کسی به نیت قبول شدن در آزمون استخدامی، ۲ بار صلوات بفرستد و دو مرتبه آیه الکرسی و الم نشرح را بخواند سپس انگشت کوچک تا بزرگ خود را عقد کند (ببندد)، موفق خواهد شد.

یکی از راه های قبولی دعا برای پیدا کردن شغل و گشایش در امورات، خواندن آیه الکرسی بعد از هر نماز است. خواندن ۱۰ بار سوره قدر بعد از نماز صبح نیز دارای تاثیری عجیب می باشد.       

همچنین ببینید  دعاهای بسیار مجرب و تضمینی برای فروش سریع ملک و متاع

دعا برای یافتن شغل مناسب:

هرکسی که شغل نداشته باشد و همه دربها بر وی بسته باشد باید روز پنجشنبه اول ماه قمری را روزه بگیرد در وقت افطار سه آیه از سوره یوسف (آیات ۵۴ و ۵۵ و ۵۶ ) از وقال الملک ائتونی به ………..

تا به محسنین را بخواند و بعد از نماز عشا نیز دوباره بخواند و در رختخواب هم بخواند باید با وضو باشد و صد مرتبه لا اله الا الله بگوید و صد مرتبه الله اکبر بگوید و صد مرتبه سبحان الله بگوید و صد مرتبه استغفر الله بگوید و صد مرتبه صلوات بفرستد و بخواب رود و صبح روز جمعه که از خواب بر میخیزد نیت کند که به کسی ظلم نکندو بعد از نماز صبح آن سه ایه از سوره یوسف را بنویسد ودر موم زرد عسل بگذارد و از بالای درب ورودی حیاط یا منزل خود اویزان کنددر همان هفته مقصودش حاصل است هر پیشنهادی که میشود قبول کند تا به مراد برسد.                   

ذکرهای مهم برای یافتن شغل :                 

هرکس در ساعت ابتدائی روز، ذکر “یا رزاق” را به تعداد ۳۰۸ مرتبه تکرار کند، رزق و روزی او فراوان می گردد. همچنین گفتن ذکر “یا غنی” در میان نماز مغرب و عشاء به تعداد ۱۰۶۰ مرتبه نیز، ثروتی عظیم را از خزانه الهی را روانه شما می کند.

با قرار دادن دست خود بر روی سینه و ۷۰ مرتبه تکرار ذکر “یا فتاح” نیز هر روز بعد از نماز صبح، گشایشی در کار و روزی شما حاصل می شود.

همچنین ببینید  گردنامه قوی جهت پیدا شدن پول گمشده و اشیاء و وسایل گمشده

دادن صدقه به هر مقدار نیز برای حل مشکل بیکاری و پذیرفته شدن دعا برای پیدا کردن شغل از سوی پروردگار، توصیه شده است.   

 

برگرفته از سایت دعاشفا

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.