دعای مجرب جهت ثروت و نجات پیدا كردن از فقر

0

دعای مجرب جهت ثروت و نجات پیدا كردن از فقر

دعایی که امروز در سایت اذکار و دعاهای مجرب قرآنی دعایاب برای شما عزیزان قرار دادیم دعای مجرب جهت ثروت و نجات پیدا كردن از فقر و زیاد شدن روزی از امام رضا (ع) می باشد . در ادامه مطلب همراه باشید . با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی شما عزیزان .

دعای مجرب جهت ثروت و نجات پیدا كردن از فقر
دعای  جهت ثروت و نجات پیدا كردن از فقر

دعای قوی و مجرب جهت ثروت از امام رضا (ع),دعای افزایش رزق و روزی از حضرت رضا (ع),دعایی قوی جهت نجات از فقر و تنگدستی از امام رضا (ع),دعای رهایی و خلاص شدن از بدبختی و فقر و رسیدن به ثروت, دعای افزایش خیر و برکت مغازه – دعای برکت دخل مغازه تضمینی, دعا برای فروش زیاد در مغازه – دعای افزایش برکت و مشتری در مغازه, بهترین و قویترین دعای افزایش مهر و محبت.

دعای مجرب جهت ثروت و نجات پیدا كردن از فقر و زیاد شدن روزی از امام رضا (ع)در خواب دیده شده است كه حضرت رضا (ع) فرمودند: جهت اداى دین 442 مرتبه بگو:

«لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظلمین فاستجبنا له و نجیناه من الغم و كذلك ننجى المومنین».

برای نجات پیدا كردن از فقر و زیاد شدن روزی در هر روز 110 مرتبه این دعای ثروت خوانده شود:

همچنین ببینید  دعایی برای افزایش مشتری و رونق گرفتن کسب و کار مجرب

«اللّهُمَّ اغننِی بِحَلالِكَ عَن حَرامِكَ وَ بِفَضلِكَ عَمَّن سِواكَ» این دعا را حضرت رضا (ع) در عالم خواب به مرحوم ملا زین العابدین گلپایگانی، استاد میرزای شیرازی، سفارش فرمودند.

****************

یک هفته هر شب بعد از نماز عشاء دو رکعت نماز بدین کیفیت بخواند . در رکعت اول بعد از حمد آیه «من یتق الله» آیه 3-2 سوره طلاق را 25 بار بخواند. (درمان با قرآن، ص121).

هر کس با ایمان این آیات را در روز پنج شنبه اول ماه با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و آن را شخص کاسب یا تاجر آن را در منزل خود یا دکان خود نگاه دارد رزق او و کاسبی او بسیار شود و برکت در اموال و کاسبی او به ظهور رسد

آیات ۲۸ و ۲۹ سوره حدید :

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَآمِنُوا بِرَسُولِهِ یُؤْتِکُمْ کِفْلَیْنِ مِن رَّحْمَتِهِ وَیَجْعَل لَّکُمْ نُورًا تَمْشُونَ بِهِ وَیَغْفِرْ لَکُمْ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَّحِیمٌ * لِئَلَّا یَعْلَمَ أَهْلُ الْکِتَابِ أَلَّا یَقْدِرُونَ عَلَى شَیْءٍ مِّن فَضْلِ اللَّهِ وَأَنَّ الْفَضْلَ بِیَدِ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَن یَشَاءُ وَاللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ *.

برگرفته از سایت هاروس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.