دعایی قرآنی برای نظم در زندگی و کارها و سامان بخشیدن

0

دعایی قرآنی برای نظم در زندگی و کارها و سامان بخشیدن

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعایاب به دعایی قرآنی برای نظم در زندگی و کارها و سامان بخشیدن پرداخته ایم. برای نظم در زندگی و کار و امورات دعای مجرب و فوری عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی قرآنی برای نظم در زندگی و کارها و سامان بخشیدن
دعایی قرآنی برای نظم در زندگی و کارها

,دعای ایجاد نظم در کارها,دعای نظم در زندگی,دعای سر و سامان دادن به کارها,دعای قرآنی نظم بخشی به کارها,دعای نظم و انضبات در کارها, اذکار و ادعیه رفع طلسم مالی, اذکار و ادعیه باز شدن گره کور, دعا برای باز شدن گره کور زندگی-ذکر مجرب برای باز شدن گره کارها, ختم مجرب و قوی برای گشایش رزق و روزی و برکت در زندگی, ادعیه مجرب و قوی در جهت رفع تنگدستی در زندگی, دعا برای خوش شانس شدن در زندگی, دعا برای رفع مشکلات زندگی

دعایی قرآنی برای نظم در زندگی و کارها و سامان بخشیدن:

نظم_در_امور:

برای سر و سامان دادن در امور و نظم بر آن ها بخشی از آیه ۸۷ سوره انبیاء و آیه ۸۸ سوره انبیاء :

فَنَادَى فِی الظُّلُمَاتِ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ فَاسْتَجَبْنَا لَهُ وَنَجَّیْنَاهُ مِنَ الْغَمِّ وَکَذَلِکَ نُنْجِی الْمُؤْمِنِینَ ﴿۸۸﴾.

همچنین ببینید  دستور + دعا برای زیاد شدن روزی و رونق گرفتن فروش

و (یاد آر حال) ذو النون (یعنی یونس) را هنگامی که (از میان قوم خود) غضبناک بیرون رفت و چنین پنداشت که ما هرگز او را در مضیقه و سختی نمی‌افکنیم (تا آنکه به ظلمات دریا و شکم ماهی در شب تار گرفتار شد) آن گاه در آن ظلمتها فریاد کرد که خدایی به جز ذات یکتای تو نیست،

تو (از شریک و هر عیب و آلایش) پاک و منزهی و من از ستمکاران بودم (که بر نفس خود ستم کردم). پس ما دعای او را مستجاب کردیم و او را از گرداب غم نجات دادیم و اهل ایمان را هم این گونه نجات می‌دهیم.

دعای ایجاد نظم در کارها,دعای نظم در زندگی,دعای سر و سامان دادن به کارها,دعای قرآنی نظم بخشی به کارها,دعای نظم و انضبات در کارها, اذکار و ادعیه رفع طلسم مالی, اذکار و ادعیه باز شدن گره کور, ادعیه مجرب و قوی در جهت رفع, تنگدستی در زندگی, دعا برای باز شدن گره کور زندگی-ذکر مجرب برای باز شدن گره کارها.

برگرفته از سایت هاروس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.