دعای بدست آوردن گنج بی پایان و روزی

0

دعای بدست آوردن گنج بی پایان و روزی

در صورتی که می خواهید در زندگی به ثبات، شرایط عالی و ایده آل برسید. اگر می خواهید از نظر مالی متکی نباشید. پیشنهاد ویژه ما این است که دعای بدست آوردن گنج بی پایان و روزی را بخوانید. این گونه دعا ها سبب می شوند که گره از مشکلات شما باز شده و به حاجات و مهمات برسید.

دعای بدست آوردن گنج بی پایان و روزی
دعای بدست آوردن گنج بی پایان و روزی

دعای بدست آوردن گنج ,دعای بدست آوردن گنج,دعا برای بدست آوردن گنج,دعا برای به دست آوردن گنج,دعای عظیم بدست آوردن گنج و ثروت,دعای عظیم بدست آوردن گنج و ثروت فراوان,دعا برای بدست آوردن گنجی از ثروت و قدرت,دعای ثروتمند شدن سریع,دعای ثروتمند شدن سریع صوتی,دعا ثروتمند شدن سریع,دعای پولدار شدن سریع,طلسم ثروتمند شدن سریع,دعای کن فیکون برای ثروتمند شدن ,دعا های روایت شده از منابع معتبر برای کسب رزق و پول و روزی زیاد,دعای رزق و روزی کسب و کار,دعا رزق و روزی کسب و کار صوتی,دعای رزق روزی برای کسب و کار,دعا برای رزق و روزی کسب و کار,دعای رزق و روزی در کسب و کار.

باید قبل از طلوع آفتاب روز یک شنبه آیات را در ظرفی پاک و تمیز که از گل زمینی تهیه شده باشد بنویسد . هم چنین این گل باید همیشه در معرض غروب آفتاب باشد و سپس آیات را با آبی سرد بشوید و سه روز پی در پی بنوشد که به مراد و مقصود خویش خواهد رسید و آیات این است.

همچنین ببینید  دعای حفظ مال از تلف شدن و دفع شر

آیات 146 الی 148 سوره آل عمران:

وَكَأَيِّنْ مِنْ نَبِيٍّ قَاتَلَ مَعَهُ رِبِّيُّونَ كَثِيرٌ فَمَا وَهَنُوا لِمَا أَصَابَهُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَمَا ضَعُفُوا وَمَا اسْتَكَانُوا وَاللَّهُ يُحِبُّ الصَّابِرِينَ ﴿۱۴۶﴾/وَمَا كَانَ قَوْلَهُمْ إِلَّا أَنْ قَالُوا رَبَّنَا اغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَإِسْرَافَنَا فِي أَمْرِنَا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانْصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ ﴿۱۴۷﴾/فَآتَاهُمُ اللَّهُ ثَوَابَ الدُّنْيَا وَحُسْنَ ثَوَابِ الْآخِرَةِ وَاللَّهُ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ ﴿۱۴۸﴾.

دعای بدست آوردن گنج بی پایان از راه دور مجرب:

و همین طور این دعای مجرب:

يَا رَبِ‏ مِنَ‏ الْجِبَالِ‏ أَنْزَلْتَنِي‏ وَ مِنَ‏ الْمَسْكَنِ‏ أَخْرَجْتَنِي وَ فِي الْبِحَارِ صَيَّرْتَنِي وَ فِي بَطْنِ الْحُوتِ حَبَسْتَنِي فَ لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَكَ إِنِّي كُنْتُ مِنَ الظَّالِمِينَ.

هر کس هنگام دیدن ماه نو بگوید

آیات 1 الی 3 سوره فتح:

بسم الله الرحمن الرحیم.

إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُّبِينًا (1)/لِّيَغْفِرَ لَكَ اللَّهُ مَا تَقَدَّمَ مِن ذَنبِكَ وَمَا تَأَخَّرَ وَيُتِمَّ نِعْمَتَهُ عَلَيْكَ وَيَهْدِيَكَ صِرَاطًا مُّسْتَقِيمًا (2)/وَيَنصُرَكَ اللَّهُ نَصْرًا عَزِيزًا (3).

به روزی بی نهایت می رسد.خداوند از غم و اندوه نجاتش داد.

امام صادق علیه السلام فرمودند : برای درخواست روزی از پروردگار عالم این دعا را بخوانید که ان شاء الله تعالی خداوند رزق و روزیش را بر شما ارزانی می کند :

يَا أَللَّهُ يَا أَللَّهُ، أَسْأَلُكَ بِحَقِ‏ مَنْ‏ حَقُّهُ‏ عَلَيْكَ‏ عَظِيمٌ‏ أَنْ تُصَلِّيَ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ أَنْ تَرْزُقَنِيَ الْعَمَلَ بِمَا عَلَّمْتَنِي مِنْ مَعْرِفَةِ حَقِّكَ، وَ أَنْ تَبْسُطَ عَلَيَّ مَا حَظَرْتَ مِنْ رِزْقِكَ.

هر کس در اول وقت هر روز 308 مرتبه الرزاق بگوید البته روزی او واسع گردد و مجرب است و نیز مداومت بر ذکر یا واسع برای وسعت رزق مجرب است و گوینده ی آن هرگز محتاج نخواهد شد .

همچنین ببینید  ختم و دعا روزی و پول و ثروت در زمان کوتاه

برگرفته از سایت هاروس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.